Ano Turtiainen ja kootut valheet

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20030211

Ano Turtiaisen mukaan noin 150 000 ääntä Eduskuntavaaleissa on kadonnut!

Ano Turtiaisen kannatuksen käänsi lopullisesti laskuun kun hän kannattaa Venäjän hyökkäystä Ukrainaan!

Kansa on äänestänyt ja Ano Turtiainen sai muutaman sata ääntä
Sillä ei Eduskuntaan menty!

23

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VKK:n organisaatio on poikkeuksellinen. Valtaa puolueessa käyttää nelihenkinen puoluehallitus, mutta puolue on rakennettu niin, että siinä on muutama varsinainen jäsen, joilla on äänioikeus. Muille on tarjolla maksullinen tukijäsenyys, johon ei sisälly äänioikeutta.

      – En ole tähän asiaan itse asiassa perehtynyt, puoluesihteeri vastaa kysyttäessä ketkä nämä varsinaiset jäsenet ovat.

      Puoluesihteeri Hiltunen tarkentaa myöhemmin sähköpostitse, että on itse nykyään varsinainen jäsen ja varsinaisia jäseniä on tällä hetkellä kahdeksan.

      • Anonyymi

        Politbyroo


      • Anonyymi

        Puolueen 8 jäsenellä on oikeus äänestää puolieen kannasta, muut "jäsenet" ovat vain rahallisia tukijoita


    • Anonyymi

      Anon puolue ei ole saanut edes puoluetukea, mahdoton jatkaa rahattomana politiikassa.
      Ammattikoulun käynyt Ano joutuu menemään oikeisiin töihin jollekin metallipajalle.

    • Anonyymi

      Kun keltainen neste nousee päähän ja samalla käyttää stereoita, seurauksena on uskominen pannukakkuihin ja venäjän ikuiseen hyvyyteen.

      Ei tainnut ano ottaa rokotetta, joten sairastettu korona osaselitys.

    • Anonyymi

      Ano on nykyään litteän maan kannattaja. Juuri kun kuvitteli ettei se ääliö voisi enää mitenkään olla tyhmempi.

      • Anonyymi

        Itse en lättymaahan usko, mutta puhuu se asiaakin.


      • Tietääkö Ano missä on litteän maapallon reuna?Oon muutamalta kysynyt,ei löydy vastausta.


    • Anonyymi

      Ano ano on Espanixi Ano perseenreikä... Ano on Espanixi perseenreikä sopiva nimitys Ano ano

    • Anonyymi

      Eikö tämä vitsi ohittanut jo parasta ennen-päivämääränsä? Siis Turtiainen.

    • Anonyymi

      Hänellä on Persu vaihe hirttänyt kiinni.
      🤤

      • Anonyymi

        Se jäi pahasti päälle. Tokkopa enää irtoaa.


    • Ano alkaa olla historiaa. Mikä lienee hänet sekoittanut.

    • Anonyymi

      Turtiainen on yhtä kaheli, kuin Trumppi.

    • Anonyymi

      Monta tuhatta persua sen äänestivät eduskuntaan, luulisi hävettävän niitä nyt.

    • Anonyymi

      Oliko kaikki nämä kadonneet äänet niitä, jotka Anolle oli annettu?

    • Anonyymi

      Vapaassa maassa ei anon porukka ääniä laske. Ano varmaan ulkoistais äänten laskun Venäjälle siellä ne lasketaa niin kuin hallinto tuloksen määrää.

    • Katkera ukko .

    • Videoillaan veli Ano Veli Samuel esittäytyy "veteraanikansanedustajaksi". Hän ei ole kuitenkaan veteraani, kansanedustaja eikä tietenkään myöskään veteraanikansanedustaja.

      Kolminkertainen valhe siis Lääkekaapilta – entisten jatkoksi. 🥱

    • Anonyymi

      Ano on entisten kansanedustajien pohjanoteeraus. Ei saanut edustajana mitään aikaan - tyhmääkin tyhmempiä puheenvuoroja kyllä. Nekin onneksi harvakseltaan. Istui salissa käsi poskella kännykkäänsä tuijottaen kuin koulupudokas tarkkailuluokalla. Nyt kansan veroeuroilla ylläpidettävä tyhjäntoimittaja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ano ei saa happea, oli maskia tai ei


    • Anonyymi

      Metallialan ammattikoulu, siinä Anon koulusivistys.
      Kielitaidoton mies, mahdotonta jatkaa politiikassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe