https://yle.fi/a/74-20030211
Ano Turtiaisen mukaan noin 150 000 ääntä Eduskuntavaaleissa on kadonnut!
Ano Turtiaisen kannatuksen käänsi lopullisesti laskuun kun hän kannattaa Venäjän hyökkäystä Ukrainaan!
Kansa on äänestänyt ja Ano Turtiainen sai muutaman sata ääntä
Sillä ei Eduskuntaan menty!
Ano Turtiainen ja kootut valheet
24
1899
Vastaukset
- Anonyymi
VKK:n organisaatio on poikkeuksellinen. Valtaa puolueessa käyttää nelihenkinen puoluehallitus, mutta puolue on rakennettu niin, että siinä on muutama varsinainen jäsen, joilla on äänioikeus. Muille on tarjolla maksullinen tukijäsenyys, johon ei sisälly äänioikeutta.
– En ole tähän asiaan itse asiassa perehtynyt, puoluesihteeri vastaa kysyttäessä ketkä nämä varsinaiset jäsenet ovat.
Puoluesihteeri Hiltunen tarkentaa myöhemmin sähköpostitse, että on itse nykyään varsinainen jäsen ja varsinaisia jäseniä on tällä hetkellä kahdeksan.- Anonyymi
Politbyroo
- Anonyymi
Puolueen 8 jäsenellä on oikeus äänestää puolieen kannasta, muut "jäsenet" ovat vain rahallisia tukijoita
- Anonyymi
Anon puolue ei ole saanut edes puoluetukea, mahdoton jatkaa rahattomana politiikassa.
Ammattikoulun käynyt Ano joutuu menemään oikeisiin töihin jollekin metallipajalle. - Anonyymi
Kun keltainen neste nousee päähän ja samalla käyttää stereoita, seurauksena on uskominen pannukakkuihin ja venäjän ikuiseen hyvyyteen.
Ei tainnut ano ottaa rokotetta, joten sairastettu korona osaselitys. - Anonyymi
Ano on nykyään litteän maan kannattaja. Juuri kun kuvitteli ettei se ääliö voisi enää mitenkään olla tyhmempi.
- Anonyymi
Itse en lättymaahan usko, mutta puhuu se asiaakin.
- Anonyymi
Ano ano on Espanixi Ano perseenreikä... Ano on Espanixi perseenreikä sopiva nimitys Ano ano
- Anonyymi
Eikö tämä vitsi ohittanut jo parasta ennen-päivämääränsä? Siis Turtiainen.
- Anonyymi
Hänellä on Persu vaihe hirttänyt kiinni.
🤤- Anonyymi
Se jäi pahasti päälle. Tokkopa enää irtoaa.
Ano alkaa olla historiaa. Mikä lienee hänet sekoittanut.
- Anonyymi
Turtiainen on yhtä kaheli, kuin Trumppi.
- Anonyymi
Monta tuhatta persua sen äänestivät eduskuntaan, luulisi hävettävän niitä nyt.
- Anonyymi
Oliko kaikki nämä kadonneet äänet niitä, jotka Anolle oli annettu?
- Anonyymi
Vapaassa maassa ei anon porukka ääniä laske. Ano varmaan ulkoistais äänten laskun Venäjälle siellä ne lasketaa niin kuin hallinto tuloksen määrää.
Katkera ukko .
Videoillaan veli Ano Veli Samuel esittäytyy "veteraanikansanedustajaksi". Hän ei ole kuitenkaan veteraani, kansanedustaja eikä tietenkään myöskään veteraanikansanedustaja.
Kolminkertainen valhe siis Lääkekaapilta – entisten jatkoksi. 🥱- Anonyymi
Ano on entisten kansanedustajien pohjanoteeraus. Ei saanut edustajana mitään aikaan - tyhmääkin tyhmempiä puheenvuoroja kyllä. Nekin onneksi harvakseltaan. Istui salissa käsi poskella kännykkäänsä tuijottaen kuin koulupudokas tarkkailuluokalla. Nyt kansan veroeuroilla ylläpidettävä tyhjäntoimittaja.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansanedustaja-ano-turtiaisen-firma-valmistaa-maskeja-mutta-itse-han-ei-niita-kayta-nain-han-selittaa-puheitaan-valineteatterista/7999016
JULKAISTU 30.11.2020 16:52
Kansanedustaja Ano Turtiainen kritisoi voimakkaasti eduskunnan maskikäytäntöjä, mutta hänen oma firmansa valmistaa maskeja. MTV Uutisten haastatelussa hän kiistää olevansa suojavälineiden käyttöä vastaan.- Anonyymi
Ano ei saa happea, oli maskia tai ei
- Anonyymi
Metallialan ammattikoulu, siinä Anon koulusivistys.
Kielitaidoton mies, mahdotonta jatkaa politiikassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181