Minimivaatimukset

Anonyymi-ap

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi."
Vain harvat pelastuvat Jeesuksen opetuksen mukaan.

Pelastusvarmuusoppi ei pelasta ketään vaan vie kadotustuomioon.
1. Monet kokevat pelastuvansa ja koettavat pelastua.
2. Vain harvat pelastuvat.

Mitkä ovat "pelastusvarmuuden" minimivaatimukset ?

12

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mat 7:14

      Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

      VAIN HARVAT PELASTUVAT !

      • Anonyymi

        >>>>"pelastuvat"<<<<

        "vain harvat ovat ne, jotka sen LÖYTÄVÄT" Matt: 7: 14

        eksyttäjiä on pilvin pimein, joissa ei löydä "TOTUUTTA",
        ei siis ole "harvat pelastuvat", vaan harvat jotka löytää totuuden.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17847692K

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Joku voi miettiä pelastavatko uskonnolliset rituaalit ja ymmärrettävä ikä ?

    • Anonyymi

      Erkkikään ei ota selvää mitä tarkoitat .

    • Anonyymi

      Eivät kaikki ymmärrä mitä Jumala sanoo.
      Se on totta.

    • Anonyymi

      Oliko Jeesus koskaan hurmoksissa ?

    • Anonyymi

      Pyrkyrit ensin -
      heidän omasta mielestään.

    • Anonyymi

      Lahkouskosta ja käytöksestä

      Helluntailaiset ja adventistit (sama opillinen uudelleen kaste) ovat rynnimässä ensimmäisenä Taivaaseen.

      Onko näille lahkolaisille jo heidän pastorinsa luvanneet Taivaspaikat ?

    • Anonyymi

      Ensimmäinen vaatimus on muiden herjaaminen.

      Sitten aletaan keskustella jatkosta.

    • Anonyymi

      Vanha Paavali todistaa kuoleman hetken läheisyydessä:

      6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
      7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
      8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. ( 2Tim 4)

      Paavali myös todisti olevansa Jeesuksessa Kristuksessa, ja myös ettei Jeesuksessa Kristuksessa olevilla ole mitään kadotustuomiota.

      7 Tervehdys Andronikukselle ja Juniaalle, heimolaisilleni ja vankeustovereilleni, joilla on suuri arvo apostolien joukossa ja jotka jo ennen minua ovat olleet Kristuksessa. ( Room 16)

      1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
      2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. (room 8)

      Jeesus Kristus on portti, ovi.

      9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
      ..
      27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
      28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. ( Joh 10)

      Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut.

      8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
      9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
      12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
      13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
      ( Room 10)

      Kuten tuossa on todettu, uskon sanan, sanan rististä, pelastuksen evankeliumin kuulemisen ja vastaanottamisen kautta pääsee sille tielle, jonka Jumala on valmistanut ihmiskuntaa varten, se on pelastuksen tie Jeesuksessa Kristuksessa.

      Ja usko siis tulee kuulemisen kautta, sana rististä on Jumalan voima, mikä vaikuttaa kääntymyksen Herran puoleen.

      17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
      ( Room 10)

      Tästä todistaa Apostolin tekojen kautta saadut uskoontulemiset, kun evankeliumia ristiinnaulitusta ja kuolleista ylösnouseesta Herrasta Jeesuksesta julistetaan.

      Apt 2: 14-41 = Pietarin sanat, jotka osa kuulijakuntaa otti vastaan ja heidät kastettiin sen jälkeen.

      Apt 4:1-4 Evankeliumi kuolleista ylösnousseesta Herrasta Jeesuksesta.

      32 Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
      33 Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla. ( Apt 4)

      42 Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta. ( Apt 5)

      5 Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta. ( Apt 8)

      37 Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katoavaisuutta.
      38 Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus
      39 ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla. ( Apt 13)

      9 Ja Paavali näki yöllä näyn: makedonialainen mies seisoi ja pyysi häntä sanoen: "Tule yli Makedoniaan ja auta meitä".
      10 Ja kun hän oli nähnyt sen näyn, niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan, sillä me käsitimme, että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia. ( Apt 16)

      31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
      32 Ja he puhuivat Jumalan sanaa hänelle ynnä kaikille, jotka hänen kodissansa olivat. ( Apt 16)

      Sitähän Herra Jeesus lähetyskäskyssään käskee tehdä.

      18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)

      Maailma (pimeys) tarjoaa sitä laveaa tietä, mutta Jumalan rakentama tie kulkee Jeesuksen Kristuksen kautta ja se tie ei ole lavea, vaan kaita.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Noin sitä ei pelastu kun ei latele kunnon herjoja.

      Muut kun sitä kuitenkin sitä tekee.

      Se on heille totuus ja totuus Paavalin valhe.

      Niin se herjausoppa keitetään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe