Anteeksi, että elän edelleen. Tiedän, että minusta ei ole enää mitään iloa kenellekään.
Jokainen nuori maahanmuuttajakin on minua arvokkaampi ihminen. Junassa nousen huonoilla jaloilla ylös, kun joku parempi ihminen tulee ja kaipaa istumapaikkaa. Maailma ilman minua olisi paljon parempi paikka elää, näin ehkä ajattelee puolisonikin, joka on sanonut lapsille, että älkää pitääkö yhteyttä hylkiöön.
Ä
Olen vammainen vanhus
Anonyymi-ap
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Sydämeen sattuu kun luin kirjoituksesi. Vaikka koet arvottomuutta niin olet kuitenkin arvokas ihminen! Kirjoitan sinulle myöhemmin uudelleen ;-)
- Anonyymi
kärsi kärsi sitä kirkkaamman kruunun saat 🤣 et kai ole uskovainen ?
- Anonyymi
Elämä on terveillekin haaste , mutta vammaisille se on vielä suurempi haaste !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445840
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253606Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222835- 472518
- 302011
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2641867Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt501816Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä211657- 331600
- 281560