Elämää tukien varassa...

Anonyymi-ap

... näyttäisi olevan aika huoletonta rahan puolesta.

"Saran tulot koostuvat perustoimeentulotuesta, asumistuesta, lastenhoidon tuesta, elatustuesta ja lapsilisästä. Hänelle jää kuukaudessa käteen 2265 euroa"

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009562723.html
Minä olisin hyvin onnellinen jos saisin 2265 e eläkettä.
Okei, elätettäviä ei ole, enkä ole katkera, mutta en saanut työssä ollessanikaan tuollaista liksaa.

25

345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siksihä ne antaa paljaalla kun sieltä sitä tulee sitten kuin jackpottia , lapsi leivä tullessaan , sama pakettiin hyvä kupata masennus ym tuet

• Anonyymi

Kyllä tällä teidän joukkovaino porukalla on mielenterveys asiat ollut pitkään jo todella haastavassa tilanteessa.

Uhrinne kärsii inhimillistä kärsimystä masennus ja ahdistus trauma oireiden kanssa ja se toki saa pillut ja munat kostumaan ja seisomaan.

Kuitenkin teillä useammalla on mielenterveys sillä saralla että olette jo vaarallisia eli vaaraksi muille.

Valitettavasti usein tämä jää yhteiskunnassa huomaatta tai rappiollisen moraalin vuoksi teillä on vapaa temmellyskenttä.

Tärkeää olisi ymmärtää oma tilanne ja hakea apua. Tuo vainohan ei ole normaalin ihmisen hommia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tällä teidän joukkovaino porukalla on mielenterveys asiat ollut pitkään jo todella haastavassa tilanteessa.

Uhrinne kärsii inhimillistä kärsimystä masennus ja ahdistus trauma oireiden kanssa ja se toki saa pillut ja munat kostumaan ja seisomaan.

Kuitenkin teillä useammalla on mielenterveys sillä saralla että olette jo vaarallisia eli vaaraksi muille.

Valitettavasti usein tämä jää yhteiskunnassa huomaatta tai rappiollisen moraalin vuoksi teillä on vapaa temmellyskenttä.

Tärkeää olisi ymmärtää oma tilanne ja hakea apua. Tuo vainohan ei ole normaalin ihmisen hommia.

sinähän olet oikea hullu kun totuus noin kirpaisee? tyhmiä ämmiä pitää tukea?

• Anonyymi

sitäkin ihmettelen miksi nuoret yösija vail olevat naiset menee aina miesten luo kuten jahffan? tietäähä miten maksu menee? menisivät kirkon nais diakoneille hakema yösija kun kirkkohan kehuu jopa paperittomia pskolaisia ylpeänä majoittavansa? siel ei raiskata ketää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinähän olet oikea hullu kun totuus noin kirpaisee? tyhmiä ämmiä pitää tukea?

Sinä se näytät siinä suuttuvan. Eikö uhrisi myöntänyt mielenterveysongelmat joita tekonne aiheuttaa masennus, ahdistus ja trauma oireet. Sinä se suutut kun joku ääneen kertoo millaista tuo touhu on jota harrastatte ja kertovan sen olevan äärimmäisen epänormaalia ja epätervettä. Totuus on että ihmisen pitää olla vaarallinen itselleen ja toisille jos joukkovainoa harrastaa tai vainoa ylipäätään. En ole psykologi mutta kyllä tuolle diagnoosikin löytyy, ongelma on ettei hoitovastetta tai parannusta ole sairauteen josta kärsit.

• Anonyymi

Kuinka kauan jaksatte luoda vale uutisia ja luoda tätä yhteiskunta vihaa heikkoja kohtaan. Tuohan on yleinen tapa vaikuttaa jos tutustut ulkolinja dokkariin.

Normaali ihminen ei usko enää noihin paska uutisiin mitä jaksatte suoltaa luoden pelkoa ja hallintaa sekä vihaa.

Hohhoijaa

• Anonyymi

Yksinhuoltajaa ei kukaan halua, mitä iloa rahasta?

• Anonyymi

En minä mitään yh äitejä ota kun on naisia ilman lapsia.

Yh äiti on syy omaan yh äitiyteen. Pitäisi miettiä miksi mies ei jaksa sellaista jätepussia katsella! Oma vika!

Hoitakoot itse! Ja joskus jos joku kyselee niin kaikki on yh äidin vikaa!

• Anonyymi

Yksinhuoltaja äidit ovat huoria! Minä tunnen yhden sellaisen ja bubissa näytän porukalle sen somea ja sanon siltä saa vaikka ei saa! Naureskellen kuuntelen kun itkee miksi saan digpic kuvia ja esitän et niin en tiedä... hahaa. Oon aina vihannut sitä ämmää jotenkin ja osannut kyllä levitellä kaikkea paskaa kyseisestä ihmisestä. Kivaa katsella sen ojassa makaamista, tunnen olevani paljon parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinhuoltaja äidit ovat huoria! Minä tunnen yhden sellaisen ja bubissa näytän porukalle sen somea ja sanon siltä saa vaikka ei saa! Naureskellen kuuntelen kun itkee miksi saan digpic kuvia ja esitän et niin en tiedä... hahaa. Oon aina vihannut sitä ämmää jotenkin ja osannut kyllä levitellä kaikkea paskaa kyseisestä ihmisestä. Kivaa katsella sen ojassa makaamista, tunnen olevani paljon parempi.

Kertoo sinusta aika paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo sinusta aika paljon.

Kertoo sinusta kuule!!! Minun ei tarvitse siitä ämmästä tykätä, lisäksi on aina ollut ruma ja pelle! Hänen miehet ovat himoinneet aina minua ja on aina ollut niin yksinkertainen ettei ole tajunnut minun pyörineen hänen ihastuksien tai miesten kanssa. Aina minua ovat tahtoneet. Kuka tahtoo tyhmän huoran kanssa olla? Kaikki meidän kylällä tietää tämän pellenaaman asiat joita minä olen mm levitellyt. Minä naurua pidätellen kuuntelen kun ihmettelee miksi häntä huoraksi luullaan kun ei edes seksiä harrastele! Minulla on paljon seksikumppaneita ja ei lapsia! Pienellä kylällä on hyvä kun joku toinen on pelle huoran maineessa.

• Anonyymi

Taasko on käyty toisten tilitietoja läpi... pitäisikö edes olla valehtelematta.

Kuitenkin vuosia on rikottu perus ihmisoikeuksia. Onneksi pimeä netti tarjoaa apua kansalaisille ja asianajajan.

Mennyt touhut niin yli jo.... hullu kun ei osaa lopettaa.

Tiedot ovat jaettu nyt muuallekin kuin teidän hakkerointi some yms tilit varastaneille rikollisille jotka tehtailette rikoksia toisen nimellä lavastus. Asia on tiedossa ja tutkinnassa joka porukan osalta.

• Anonyymi

Linkki pimeään nettiin tai muuten vihervasurivale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki pimeään nettiin tai muuten vihervasurivale.

Osaat sinne itsekin

Linkki poistaa viestit

• Anonyymi

Jos asuu Helsingissä ja käy omalla autolla päivittäen töissä jossain vaikka Utsjoella, tulee hyviä kilometrikorvauksiakin verottajalta,, taitaa olla 10 euroa kilometriltä.

Pystyy elämään pelkästään jo niillä kilometrikorvauksillakin.

• Anonyymi

Jos sinä osaisit keskittyä omaan elämääsi ja et vahtaisi sekä oloilisi toisten elämästä, paikkakunnasta tai mistään muusta. Vaikeaa elämä jos kateellinen on ihmisille jotka Helsingissä asuu ja elämä keskittyy siihen että heidät pitää pois saada sieltä jotta päässäsi ei puristaisi niin paljon. Vaikeaa kuvitella millaista elämäsi on. Päivästä toiseen olet kateellinen ja katkera milloin sairaille, työttömille, Helsingissä asuvalle, elämänsä kuntoon yrittävälle, köyhälle, mielenterveysongelmista kärsiville.... On tuo varmasti raskasta. Nauti omasta elämästä kun se kunnossa on, olet terve ja et tarvitse Kelan tukia. Kannattaa lopettaa se mikä nyt pääsi on saanut sekaisin. Anna toisten ihmisten olla, et tiedä mitään heidän elämästään vaikka luulet tietäväsi. Ole onnellinen kun sinulla on kaikki hyvin. Kohdista vihasi oikeisiin asioihin äläkä muihin. Köyhät, sairaat, vammaiset yms eivät sinun taskuja tyhjennä tai ole syy yhteiskunnassa oleviin ongelmiin. Käytä omia aivoja. Syylliset ovat ihan muualla kuin heikommassa asemassa olevissa joihin tässä maassa koitetaan kaataa Gashlight efektillä vihapuhe joka suurimmaksi osaksi tyhmempään kansanosaan eli turbo lampaisiin tehoaa päääää päääääää

• Anonyymi

Niin, kilometrikorvauksissa on vain matkan enimmäispituus. Muuten hyvä idea.

• Anonyymi

Ymmärrän oikein hyvin, jos ihminen on sairas, niin yhteiskunnan kuuluu tulla apuun ja antaa kaikki tarvittava niin rahallinen, kuin hoidollinenkin apu sairaalle. Sen sijaan en ymmärrä sitä, että terve ihminen makaa kotona. Tuossa tuo toinen äiti kertoo, että haluaa olla kotona lastensa kanssa, vaikka hänellä on vakituinen työpaikka. Lisäksi hän kertoo, että hänellä on velkoja (ei sano mitä velkoja) ja lisäksi auto vie oman osansa potista. Lisäksi hän kertoo, että hakee osa-aikaista paikkaa päiväkotiin lapselleen, vaikka väittää haluavansa hoitaa lapset itse. Lapset ovat aika pieniä, joten miksi niitä lapsia värkätään maailmaan, jos isä/ kerran noin nopeasti hävinnyt pois kuvioista. Toki ymmärrän, jos hän on menehtynyt, mutta siitä varmaankin olisi ollut maininta.

Ton ensimmäisen äidin kertoman hyväksyn täysin, mutta tuo toinen äiti voisi palata töihin ja jättää ruikutuksen vähemmälle.

• Anonyymi

Velkoja 34000€, joita lyhentää kuussa 660€? Ei mikään tuki riitä tuolloin. Myöskään tuet ei ole tarkoitettu velkojen maksamiseen.

• Anonyymi

Niinpä! Herääkin kysymys, että onko sos.tuet liian suuret, jos niistä pystyy maksamaan noinkin isoja velkoja, kuin 660 euroa/kk? Eikö tuet ole tarkoitettu elämiseen eikä mihinkään velkojen maksuun? Vai onko tuossa todellakin niin, että tuet ovat paljon isommat, kuin hänen palkkansa, joten ei mene siksi töihin, vaan mieluummin loisii kotona yhteiskunnan elättinä?

Aika törkeetä tuollainen.

• Anonyymi

Nykyinen hallitus puuttuu juuri näihin epäkohtiin. Tavoite on, että työnteko kannattaa.
      Pötköt telijät tietty vastustaa. Niin ja maahan tuler lisää pötköt telijöitä.

• Anonyymi

Tukipummielitti pitäisi teloittaa niin Suomi olisi parempi paikka elää

• Anonyymi

9-henkinen perhe, jossa puoliso tienaa 2500/kk nettona. Kelan tuet 3174/kk.
      Yhteensä lähes 5700 euro kuukaudessa. "Olemme pulassa jos joudun menemään töihin". Sanoo toinen puoliso, ja lisää "Kaikki menee, tuskin piisaa".
      Tosin kaksi autoa ja mönkijä vievät suuren osan tuloista. Jäin miettimään kuinka suuret bruttotulot pitäisi olla jos kumpikin puoliso on töissä, ja nettotulot nousevat 5700 euroon/kk.
      Iltapäivälehdessä esiteltiin tämä perhe. Tosin noin suuret perheet ovat suomalaisilla harvinaisia, mutta maahanmuuttajilla yleisempiä. Mitkä mahtavat olla yhteiskunnan tuet heillä, jos kumpikaan ei ole töissä?

• Anonyymi

Kalliimmaksi voisivat tulla jos molemmat olisi töissä mutta palkka maksettas verovaroista. Toimisivat siis esimerkiksi opettajina ja pilaisivat oppilaiden elämän jihadisti aatteillaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6188
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      66
      4028
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      3057
    4. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      32
      2876
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      190
      2875
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2472
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2449
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2360
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      150
      1459
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      317
      1451
    Aihe