Seinäjoen torilla alkoholistit

Anonyymi-ap

Nyt on kesä tulossa niin juopotkin alkanut vaeltaa.Uuden torin laidalla alkoholistit mölisee ja kuseksii pitkin toria.hyi että,menkää johonkin muualle ryyppäämään.rumaa katseltavaa.Samat juopot istuu porukassa vuodesta toiseen.

22

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaa niiden istua rauhassa ei ne kenellekkään pahaa tee.

    • Anonyymi

      Ja Työttömyyskorvaukset tulee tilille, sossu maksaa vuokra, sähkö ja muut kulut.

      • Anonyymi

        Miksei Peltokangas tee mitään? Vai lienevätkö sukulaisia?


      • Anonyymi

        Kateellinen töissä käyvä paskiainen pääsi taas ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen töissä käyvä paskiainen pääsi taas ääneen.

        Töissä käyvät ovat yleensä tosi karesta porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä käyvät ovat yleensä tosi karesta porukkaa.

        mä ainaski oon kateellinen olisi se kiva kumoa kuppia päivästä toiseen kun muut maksaa kaikki kulut itte tartte ku istua ja nauttia aurinkosta nyt ei siihen ole varoja kun pitää maksaa kaikki laskut itte ja siihen päälle kulkia töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä ainaski oon kateellinen olisi se kiva kumoa kuppia päivästä toiseen kun muut maksaa kaikki kulut itte tartte ku istua ja nauttia aurinkosta nyt ei siihen ole varoja kun pitää maksaa kaikki laskut itte ja siihen päälle kulkia töissä

        Sano ittes irti töistä ja tuu torille ottamaan kuppia.


      • Anonyymi

        Älä itke ruma lapsi huomenna mennään naamarikauppaan.


      • Anonyymi

        Ihan Ärsyttää tälläinen työttömille tarkoitettu loka. Älä yleistä Tiedän paljon työttömiä jotka eivät juo edes sauna kaljaa. Ei kahvia,eikä lääkettä huumeita ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä ainaski oon kateellinen olisi se kiva kumoa kuppia päivästä toiseen kun muut maksaa kaikki kulut itte tartte ku istua ja nauttia aurinkosta nyt ei siihen ole varoja kun pitää maksaa kaikki laskut itte ja siihen päälle kulkia töissä

        Äijä valittaa työnteosta ja kateudestaan työttömiä kohtaan. Lopeta se työnteko ja lakkaa karehtimasta. Sit on päivät pitkät aikaa ottaa aurinkoa ja kaljaa. Tuskin se elämä paljoa hymyilee silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano ittes irti töistä ja tuu torille ottamaan kuppia.

        Onko teillä oikein kupitkin?


    • Anonyymi

      Emmä oo päässy vielä sinne asti.

    • Anonyymi

      Mitä onko seinäjoella vielä kunnon juoppoja ettei kaikki oo näitä pilleriä miehiä.

      • Anonyymi

        Tämä mietityttää.


    • Anonyymi

      Mitäs väliä mistäne rahansa saa.rikkaat niitä pahimpia huijaria on.mulle kukaan niistä jotka sielä istuu oo pahaa sanaa sanonu eikä ne kenellekkään mitään pahaa teekkää.antaa istuskella kaikes rauhas.nimimerkki.vakituisessa työssä jo yli 20 vuotta.

    • Anonyymi

      Onhan se hienoa, kun siellä on kersoille leikkivempeleitä ja nämä juopuneet ihmiset yömyöhään(kapakka(räkälä) ihmiset) jupuneet, käyvät kuseksimassa kaikenmaailman rengashärveleihin, ihan vain omaksi ilokseen.

      Se on varmasti jonkin asteista , siedätystä ihmiskehon eritteisiin.

    • Anonyymi

      Vaikka näin sitte.

    • Anonyymi

      Tänään oli huono päivä istua torin laidassa kun satoi

    • Anonyymi

      Kyllä sinne pitäis saara holisteille oma säteilylämmittimillä varustettu katos.

      • Anonyymi

        Tämä on yleinen käsitys.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Kesälomat alkaa lapset ja nuoret alkaa viettää aikaa keskustan kaduilla. Nyt kiiresti nuorisolle muuta tekemistä kuin näiden katukännärien seura.
      Ovat Hyvä kuuntelijoita ja siitä tuttavuus alkaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe