Saako vieras panna ensin

Anonyymi-ap

Kuinka te kolmannen pyörän kanssa touhunneet parit olette aloittaneet sekstailun? Oletteko vieraanvaraisia ja annatte vieraan naida ensiksi vai näytättekö hänelle mallia panemalla keskenänne?
Meillä ukko liukenee aina aluksi paikalta jonkin tekosyyn varjolla ja käskee miun tutustua syvällisesti. Tulee takaisin paikalle vasta, kun miulla jo vieras kyrpä sisällä. Kaksi viidestä pyörästä olivat niin nopsia, että spermakin valui jo pitkin reisiä, kun mies tuli takaisin.
Olisin halunnut, että hän olisi koko ajan mukana, mutta ei ole uskonut, vaikka olen puhunut. Sanoo poissaolon olevan hänelle kiihottavin vaihe, kun tietää minun saavan vierasta.
Sitten kyllä rynnii liukkaille ja on muissa panoissa mukana.
Mutta mites te muut hoidatte homman?

23

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On asiallista että oma mies panee viimeisenä.
      Miesten kullin terska on sellainen että se tyhjentää edellisen spermat emättimessä ennen kuin laskee omat tilalle.
      On enempi todennäköistä että viimeksi pannut on lapsen isä jos tulee paksuksi.

    • Anonyymi

      Vieras saa aina panna ensiksi - itse saatan vain katsella vierestä ja runkata.
      Saatan myös pyytää että vieras pitelisi vaimoni tissejä ja levittelisi vittua niin että saisin hyviä kuvia. Erityisen kiihottava on se vaihe kun kyrpä sitten uppoaa vaimoni vittuun.
      Itse saatan panna vaimoani heti perään tai sitten vasta vähän myöhemmin.

      Mixu

    • Anonyymi

      Vieras spermaa vaimon pillun aina ensimmäisenä. Muutamat spermat kun on sisällä on minun vuoro naida

      • Anonyymi

        Emme ota maksua🫣 mies saa varattuu pilluu, vastineeksi liemet sisään💦💦💦


    • Anonyymi

      Meillä ollaan vieraskoreita ja vieras saa panna ensin rouvaa.
      Viimeksi vaimo oli pylly pystyssä ja imi vieraamme kullia niin panin vaimoani takaapäin, siiä oli pieni riski kun vaimolla alkoi tehdä hyvää niin hän puraisi vahingossa vieraan kalusta melko lujaa.
      Onneksi ei käynyt pahasti vaan enempi säikäytti miesparin.
      Vaimo käsitteli kyllä jatkossa hellästi miehen kalua mutta jäi siihen varteen hampaanjäljet.
      Vaimo nieli spermat pari kertaa ennen kuin istui kalun päälle ottaen sen kuumaan tiukkaan pilluun.
      Mies oli selvästi tyytyväinen hoidon tulokseen.

    • Anonyymi

      Vieras ensi ja itte seuraan vierestä kalu kovana. Odotan pääseväni panemaan kunnolla käytettyä tyytyväistä vaimoa liukkaaseen koloon.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin vaimo janoaa vierasta kalua pilluun ja vieras on himoinnut vaimoni panemisesta niin ei voi/viitsi pitkittää odotusta.
        Eli vieras saa vaimon kuuman kiimaisen vastapestyn ja nuollun pillun pantavaksi.


    • Anonyymi

      Kiihottavaa odottaa omaa vuoroa ja nähdä miten vaimo nauttii ja nähdä vieraan kiima kun pääsee varatulle pillulle. Jos on jo lauennut homma menee vähän pieleen. Toinen kierros on eri juttu.

    • Anonyymi

      Vaimoani käsitellään yhdessä samaan aikaan.
      Hieromme vaimoni vartaloa ollessamme vierekkäin sängyllä caimon ollessa keskellä toinen imee toista nänniä käsien vaeltaessa vartalolla kokeillessa pillua tunnen myös toiset sormet samalla asialla.
      Menen usein kaverin nuoltua pillun vaimoni kanssa 69 asentoon ja nuolen klitorista ja levitän vaimon pillua kaverin työntyessä takaapäin vaimooni.
      Vaimoni yksi lemppari toinen nuolee ja toinen panee ja vaimolla toisen kulli suussa ja vaihtelemme paikkoja.
      Silti pidämme tärkeänä että vieraamme kalu panee vaimoani aina ensin.

      • Anonyymi

        Vieraita haettu vaimolle vuosia, meillä vieras vaimon kanssa ensiksi kahden makkarissa tunnin ajan. Meen sitten mukaan kun mies lauennut. Pari 55v


    • Pääsispä joskus mukaan

      • Anonyymi

        Oletko mistä päin? T. Pari 55v Hyvinkäältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin? T. Pari 55v Hyvinkäältä

        Riihimäki


    • Anonyymi

      Meillä vieras saa ihan vieraanvaraisuutena nauttia vaimostani ensimmäisenä. Vakikolmaspyörän kanssa se tullut jo tavaksi noin toimia.
      Uuden tuttavuuden kyseessä ollessa tutustuminen vaimooni syvällisemmin on ollut toimivin tapa aloittaa. Pari55

    • Anonyymi

      Se on kaikkein tärkeintä että vieras panee mahdollisimman paljon.
      Vaimokin nauttii kun vieras panee kunnolla.
      Itse ehdin panna vaimoani kun vieras lepää tai vaimo imee uutta seisokkia vieraalle.

    • Anonyymi

      Kyllä mä oon vaimoni kanssa alusta loppuun alussa hyväilen kun se aina jännittää. Joskus suudellaan kun vieras panee. On jotenkin turvallista kummallekin.

    • Anonyymi

      Meillä "kolmannet pyörät" ovat aina saaneet panna ensimmäisenä. Vaimo on myös halunnut, että vieraat laukeavat sisään. Sitä varten tutustuminen on tehty huolellisesti ja meille on saanut tulla vain, jos on käynyt hiljakkoin HIV- ja muissa testeissä ja tuoreet testitulokset ovat olleet mukana. Vaimo on halunnut tuntea sykkivän kalun ilman kondomia. Hän on saanut järisyttäviä orgasmeja joidenkin vieraiden ansiosta. Itse olen välillä hänen kanssaan nuollen ja naiden häntä. Lopuksi vieras nai häntä vielä ainakin kerran, jonka jälkeen vaimo lepää vuoteella raukea ja onnellinen ilme kasvoilaan. Joskus hän haluaa antaa munulle "face sittingin" ja saan maistaa vieraan spermaa, mikä kiihottaa häntä ja minuakin todella kovasti. Näin jatketaan, jos vieras jää yökylään.

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe