Miten Suomen naisvihamielisintä puoluetta voi johtaa nainen?

Anonyymi-ap

Onko R. Purra vähän tyhmä kun toimii nykyisessä roolissaan?

24

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet harhaanjohdettu. Vasemmistolainen vihapropaganda on uponnut sinuun.

      • Anonyymi

        Vasurit janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin. Se pakkohunnuttaa naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasurit janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin. Se pakkohunnuttaa naiset.

        Se samainen uskonto heittää homot katolta alas.


    • Anonyymi

      Ei natseja pikkuasiat aatetta pilaa !! Hei haallaaho kuvittelee olevansa Hitlerin reinkaartio !!

      • Anonyymi

        Persut eivät ole natseja. He vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut nostaa antisemitismia tietoisesti.


    • Periaatteessa on. Puolue on täysin väärä.

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Valhetta suollat. Persumiehet ei vihaa naisia. Sinun aatteesi ihmiset tuo ja sallii maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.

      • Anonyymi

        Eli vasemmistoaate. Se janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vasemmistoaate. Se janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.

        Se uskonto pakkohunnuttaa naiset.


      • Anonyymi

        Minä persumiehet äärimmäisen rakastan naisia niin paljon että miehet tavallaan ällöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä persumiehet äärimmäisen rakastan naisia niin paljon että miehet tavallaan ällöttää.

        Korjaan. Minä persumiehenä.


    • Anonyymi

      Vihervassut ovat naisvihamielisiä kun haluavat erästä uskontoa maahan joka hunnuttaa naiset pakolla.

      • Anonyymi

        Sen uskonnon naiset ovat uhreja oman uskonnon sisällä. Ukot määrää kaiken siinä uskonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen uskonnon naiset ovat uhreja oman uskonnon sisällä. Ukot määrää kaiken siinä uskonnossa.

        Kukaan sen uskonnon nainen ei pitäisi huntuja omasta tahdostaan. Ne jätkät määrää että naisten on pakko pitää huntuja. Säälin sen uskonnon naisia. He ovat todellisia uhreja.


    • Anonyymi

      Purra kyllä tietää että puolueensa miehet eivät vihaa naisia. Tämä on vain punikkien valhe. Se punikkiaate on tappanut sata miljoonaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Kuka tavallinen ihminen voi luottaa punikkeihin missään asiassa? Ei tavallinen ihminen luotakaan.


    • Anonyymi

      Marinin hallitus ei halunnut kriminalisoida lasten silpomista, kuten muissa pohjoismaissa on tehty. Parempi ihmiskäsitys esti toimimasta vastoin sharialakia jossa tyttöjen silpominen on määrätty, mieluisampaa on vaieta ettei leimata rasistiksi.

    • Anonyymi

      Purra vihaa naisia.
      Koulussa koskaan tytöt ei leikkineet Riikan kaa.

      • Anonyymi

        Tuohan on ihan hullu ajatus että nainen vihaisi naista. Kaikkea ne punikit keksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan hullu ajatus että nainen vihaisi naista. Kaikkea ne punikit keksii.

        Tällainen ajatus ei ole tältä planeetalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen ajatus ei ole tältä planeetalta.

        En ole ikinä missään havainnut että nainen vihaisi naista. Tämä ajatus on Pro-hulluus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä missään havainnut että nainen vihaisi naista. Tämä ajatus on Pro-hulluus.

        Punikit valheen hengen hallitsemina keksii tuollaisia valheita.


    • Anonyymi

      Miesten tasa-arvon ajaminen ei ole naisten vastustamista.

      Olen PS jäsen / äänestäjä

      Olen 2 kertaa äänestänyt Tarja Halosta Presidentiksi vain sen takia, että hän oli paras ehdokas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe