Onko R. Purra vähän tyhmä kun toimii nykyisessä roolissaan?
Miten Suomen naisvihamielisintä puoluetta voi johtaa nainen?
24
106
Vastaukset
- Anonyymi
Olet harhaanjohdettu. Vasemmistolainen vihapropaganda on uponnut sinuun.
- Anonyymi
Vasurit janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin. Se pakkohunnuttaa naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin. Se pakkohunnuttaa naiset.
Se samainen uskonto heittää homot katolta alas.
- Anonyymi
Ei natseja pikkuasiat aatetta pilaa !! Hei haallaaho kuvittelee olevansa Hitlerin reinkaartio !!
- Anonyymi
Persut eivät ole natseja. He vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut nostaa antisemitismia tietoisesti.
Periaatteessa on. Puolue on täysin väärä.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Valhetta suollat. Persumiehet ei vihaa naisia. Sinun aatteesi ihmiset tuo ja sallii maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.
- Anonyymi
Eli vasemmistoaate. Se janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vasemmistoaate. Se janoaa maahan uskontoa joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.
Se uskonto pakkohunnuttaa naiset.
- Anonyymi
Minä persumiehet äärimmäisen rakastan naisia niin paljon että miehet tavallaan ällöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä persumiehet äärimmäisen rakastan naisia niin paljon että miehet tavallaan ällöttää.
Korjaan. Minä persumiehenä.
- Anonyymi
Vihervassut ovat naisvihamielisiä kun haluavat erästä uskontoa maahan joka hunnuttaa naiset pakolla.
- Anonyymi
Sen uskonnon naiset ovat uhreja oman uskonnon sisällä. Ukot määrää kaiken siinä uskonnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen uskonnon naiset ovat uhreja oman uskonnon sisällä. Ukot määrää kaiken siinä uskonnossa.
Kukaan sen uskonnon nainen ei pitäisi huntuja omasta tahdostaan. Ne jätkät määrää että naisten on pakko pitää huntuja. Säälin sen uskonnon naisia. He ovat todellisia uhreja.
- Anonyymi
Purra kyllä tietää että puolueensa miehet eivät vihaa naisia. Tämä on vain punikkien valhe. Se punikkiaate on tappanut sata miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Kuka tavallinen ihminen voi luottaa punikkeihin missään asiassa? Ei tavallinen ihminen luotakaan.
- Anonyymi
Marinin hallitus ei halunnut kriminalisoida lasten silpomista, kuten muissa pohjoismaissa on tehty. Parempi ihmiskäsitys esti toimimasta vastoin sharialakia jossa tyttöjen silpominen on määrätty, mieluisampaa on vaieta ettei leimata rasistiksi.
- Anonyymi
Purra vihaa naisia.
Koulussa koskaan tytöt ei leikkineet Riikan kaa.- Anonyymi
Tuohan on ihan hullu ajatus että nainen vihaisi naista. Kaikkea ne punikit keksii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on ihan hullu ajatus että nainen vihaisi naista. Kaikkea ne punikit keksii.
Tällainen ajatus ei ole tältä planeetalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen ajatus ei ole tältä planeetalta.
En ole ikinä missään havainnut että nainen vihaisi naista. Tämä ajatus on Pro-hulluus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä missään havainnut että nainen vihaisi naista. Tämä ajatus on Pro-hulluus.
Punikit valheen hengen hallitsemina keksii tuollaisia valheita.
- Anonyymi
Miesten tasa-arvon ajaminen ei ole naisten vastustamista.
Olen PS jäsen / äänestäjä
Olen 2 kertaa äänestänyt Tarja Halosta Presidentiksi vain sen takia, että hän oli paras ehdokas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362780
- 591412
- 951386
- 801058
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176954- 60888
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40830- 78810
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302768Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239710