Venäjän äänitorvi MV-lehti väittää, että Venäjä on eilen kohdistanut jättimäiset pommitusoperaation Ukrainan hallussa oleviin Bakhmutin kaupungin alueisiin. Palopommeja sanoo pudotetun valtavia määriä. Tarkoituskena kuulemam on polttaa ukrainalaisten asemat maan tasalle, ja ottaa koko kaupunki Venäjän haltuun 9.5. voitonpäivään mennessä.
Mikään läntinen tai ukrainalainen uutislähde ei kuitenkaan raportoi tällaisista jättipommituksista mitään.
Jos noin tehokkaita palopommeja on koko ajan ollut Venäjällä käytettävissään, miksi eivät ole käyttäneet niitä jo aikoja sitten.
Varmaan muutaman päivän sisään kuullaan, ovatko vanjat onnistuneet operaatiossaan. Vai onko tämä taas yksi nolostuttava, toivottomuuden tilassa esitetty venäläinen valhe lisää. Ja rintamatilanne Bakhmutissa on edelleen likimain ennallaan.
MV lehti uhoaa Bakhmutin jättimäisillä pommituksilla. Muualta ei uutisoida samaa
Anonyymi-ap
5
76
Vastaukset
- Anonyymi
Bakhmut palaa kyllä, jos se nyt jotain lohduttaa.https://www.bbc.com/news/world-europe-65506993
- Anonyymi
Venäläiset käyttivät fosforipommeja Suomeakin pommitettaessa. Vanhempi polvi tuntee ”Molotovin leipäkorin”.
- Anonyymi
MV=Me Valehtelijat
- Anonyymi
alkaa zelenskin pätkältä loppua natsit kesken tätä menoa...
- Anonyymi
Laittomien fosforipommien käyttämisestä huolimatta, taitaa jäädä Bakhmutti valtaamatta venäläisiltä. Ei pidetä Voitonpäivän paraatia tänäkään vuonna Bakhmutin kaduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362780
- 591412
- 951386
- 801058
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176954- 60888
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40830- 78810
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302768Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239710