Mikä siinä on että kun käyttää teuhua korjaamolla ja vaihtavat taidetMgon pät niin joka jumskan joulu tatgi jää kieroon.
Tantitin reuhussa ratti vinossa!
15
527
Vastaukset
- Anonyymi
Vaiha sellaiaseen korjaamoon, jossa osataan keskittää ratti.
- Anonyymi
Olen elämäni aikana käynyt hyvin usealla korjaamolla ja eräänkin raidetangon pään vaihdattanut ja aina, aina on ratti vinossa. Kerran oli niin tolkuttoman paljon että itse piti oikaista. On niitä *ittu sellaisia suutareita..
- Anonyymi
Niin..tuo aloitusviesti meni *ituiks kun ei ollut silmälaseja ja aurinkoinen keli
- Anonyymi
Nyt tuli hyvä palstavahdilta.
- Anonyymi
Eiku meni oikeasti *otuksia kun rattgi kirods.
Lähdin Kuopiosta etelää kohti kohti varksut niin olin kohta Karttulssa ja ajattelin että ajekkansutte. Puoltaa koko ajan niin kohta olin taas Niuvan portilla.
- Anonyymi
Transvestiitti lähti käyntiin eka akullisella.
- Anonyymi
Pian kiäriäinen luikauttaa laelun
- Anonyymi
Minun Elnakissa on ratti suorassa
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Kas vain, pöpikin on taas laskettu pöpilästä viikonloppulomalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas vain, pöpikin on taas laskettu pöpilästä viikonloppulomalle.
Pöpilässä on seinään kiinnitetty reuhun ratti ja pyyhkijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöpilässä on seinään kiinnitetty reuhun ratti ja pyyhkijät.
Aina paranee Palstavahdin jutut. Palstavahti alkaa sulamaan talven jäljiltä. Rumatikki ei ole Palstavahtia sulattanut.
Säälimme palstavahtia.
- Anonyymi
Nyt tuli hyvä Palstavahdilta. Kyllä sinulle loma tekee hyvää. Tervetuloa oikeiden ihmisten joukkoon.
Säälimme Palstavahtia - Anonyymi
Ojassa ollaan. Laitoin kesken Koktan reissun ratin suoraan niin renkaat meni kieroon ja nyt ollaan ojassa.
- Anonyymi
Välillä hyvä käydä ulkona katsomassa mihin päin ne renkaat osoittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930