Usko Jeesukseen on koko elämä, ateismi ei ole mitään!

Anonyymi-ap

Ateismi on tyhjää täynnä, merkityksetöntä ihmisen elämän kannalta. Toista se on, kun on uskossa Jeesukseen!

Saa herätä joka aamu kiittäen Jumalaa ja vielä nukkumaan mennessä on kiitos ylitsevuotavainen armosta.

Jumala johdattaa koulut, työpaikat, puolisot ja lapsiakin siunaantuu, kun Herraa tottelee! On se vaan hyvä olla uskossa, mutta ateistien elämän täytyy olla tosi köyhää verrattuna uskovaisen elämään.

Vai mitä, ateistit? Oletteko kokeilleet uskoa Jeesukseen? Kannattaa kokeilla!

10

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omalta osaltani jäin Jeesuksen koukkuun, kun hyvin nuorena huusin Jeesusta apuun suuressa tuskassani. Hän auttoi aivan ihmeellisesti. Tämä toistui monta kertaa, erillisissä ahdingoissa. Yksikään uskova ei johdattanut minua, enkä uskaltanut yksin mennä seurakuntaan. Opin Raamatusta ja uskonnollisista lehdistä lisää Jumalastani. Olen elänyt Taivaan Isän, Jeesuksen ja Pyhän Hengen siunauksessa , vaikka en ole käynyt kirkossa, kuin muutaman kerran. Maksan iloiten kirkollisveroni, jotta kristinusko pysyisi tarjolla kaikille. Nyt rukoilen Älä jätä minua vanhuuteni päivinä, äläkä hylkää, kun voimani uupuvat. Eikä Hän ole jättänyt. Saan riemullisesti kiittää, ylistää ja kunnioittaen palvoa häntä siihen asti, kun Hän kutsuu minut kotiinsa.

• Anonyymi

"ateistien elämän täytyy olla tosi köyhää verrattuna uskovaisen elämään."

Jos juutalaisten ikivanhat sadut täyttävät jonkun mielen, ei se mitään elämää ole. Se on sairasta vääntöä.

• Anonyymi

Näin juuri. Tosi sairasta, kun aikuinen ihminen puhuu mielikuvitusolennoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä keskustelin tänään Jeesuksen kanssa.
        Sanoin hänelle: "Kaunis ilma tänään!"
        Jeesus: "Ehkä siellä, mutta täällä pilvessä sataa. Pilvethän nääs ovat vesihöyryä!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusolennot puhuvat uskovaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä keskustelin tänään Jeesuksen kanssa.
        Sanoin hänelle: "Kaunis ilma tänään!"
        Jeesus: "Ehkä siellä, mutta täällä pilvessä sataa. Pilvethän nääs ovat vesihöyryä!"

Ja aurinkoisella ilmalla Jeesus katoaa kokonaan näköpiiristä. Miten uskovaiset selviytyvät poutasäästä?

• Anonyymi

Aloittaja on surullinen tapaus joka kuuluu hoitoon.

• Anonyymi

Aloittaja on vallan mainio ateistinen trolli, joka saa aikaan vilkasta keskustelua ja mielipiteen vaihtoa palstalla: tunteetkin heräävät ja vastakkainasettelua tapahtuu. Viha välillä oikein räiskyy, kun ateisti-trolli heittää bensaa liekkeihin. Ateistit ovat liekki ja uskovaisuus on bensaa.

• Anonyymi

Ateistina olen samaa mieltä. Ateismi on ei juuri mitään ja siksi se antaa tilaa ELÄÄ todellisuudessa. Uskonnon harhainen keinotodellisuus vie sääntöineen ja rituaaleineen tilaa aidolta elämältä. Elämä kuluu palvoen mielikuvitus-Jeesusta tai Allahia tai mitä niitä onkaan sen sijaan, että katsoisi ympärilleen ja kokisi tätä ihmeellistä maailmaa jossa saamme hetken aikaa elää.

• Anonyymi

Islamissa ja kristinuskossa on sallittua kaikki hyvän tekeminen, mutta pahan tekeminen on kiellettyä. Miten pahan teosta kieltäytyminen ja hyvän tekeminen voisivat olla jotenkin huono asia? Miksi ateistit sanovat hyvän pahaksi ja pahan hyväksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82