pystyy kylmiltään nostamaan penkistä? Löytyykö palstalta tästä vankkaa dataa?
Paljonko täysikasvuinen gorilla
34
1470
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä oo sitä penkkiä, joten se nakkelee ihteään yhellä kouralla puusta toiseen.
- Anonyymi
Onko kyseessä suomalainen gorilla vai mafian gorilla?
- Anonyymi
Lähinnä kai botswanalainen
- Anonyymi
Se särkis sen penkin jos sitä yritettäisiin väkisin laittaa siihen selälleen. Saattaisi ajatella.
- Anonyymi
Nostais korvasta seinälle riskimmänkin voimailuseuran ihmiskarjun. Siintä voisi aatostella. Paljonko siltä menisi penkiltä?
- Anonyymi
N. 600kg tai yli kun vertaa vahvimpiin ihmisiin.
- Anonyymi
Kyllä niillä tosiaan on täysin uskomattomat voimat, voi hyvin mennäkin 600kg kummemmin treenailematta. Simpanssitkin on todella vahvoja.
- Anonyymi
Varmaan siltä nousis tonni rautaa penkiltä lihaksia tukevan muovipuvun kanssa. Mutta minä vaan kysyn? Kuka menisi sen muovipuvun sille pukemaan päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siltä nousis tonni rautaa penkiltä lihaksia tukevan muovipuvun kanssa. Mutta minä vaan kysyn? Kuka menisi sen muovipuvun sille pukemaan päälle?
No, Wartsenekkeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niillä tosiaan on täysin uskomattomat voimat, voi hyvin mennäkin 600kg kummemmin treenailematta. Simpanssitkin on todella vahvoja.
Periaatteessa simpanssikin voisi jo tuon nostaa, onhan nekin 2-3 kertaa ihmistä voimakkaampia.
- Anonyymi
Gorilla on viisaampi se ei turhaan nostele puntteja eikä käytä hormooneja sekä steroideja, kuten imbesilli hormoonihiiri paikallisessa kuntosalissa.
- Anonyymi
Gorilla (Gorilla gorilla) - maastavedon mestari, voiman symboli. Gorilla ja nimenomaan urosgorilla kykenee nostamaan maasta ainakin 815 kg. Eräiden lähteiden mukaan jopa 2 000 kg, mikä kyllä tuntuu aivan mahdottomalta. Urosgorillan voimat ovat kaksi kertaa suuremmat, kuin naarasgorillan voimat.
- Anonyymi
Eikä douppaa kuin pieniaivoiset ja pienimunaiset, "mitään en oo ottanu heput".
- Anonyymi
Ei sekään kyllä autoa nosta, mutta 800kg tai yli voi olla hyvinkin realistinen.
- Anonyymi
Ano Turtiainen
- Anonyymi
Niin tosiaan Anolla on voimanoston MM-ennätykset. Mutta annetaan nyt gorilloillekin joku mahdollisuus tulla mainituiksi.
- Anonyymi
Miettii nyt maapallo pyöreä, soikia vai tasainen rieska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettii nyt maapallo pyöreä, soikia vai tasainen rieska.
*onko
- Anonyymi
GORILLAN VOSU NOSTETAAN PENKKEINEEN PIHALLE.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia gorilla nostaisi jotain rautaa penkistä? Se on typerien ihmisten hommaa.
- Anonyymi
Gorilla nostaa oman painonsa penkistä, joutaa nojaamaan eturaajoihinsa, että ei mielellään yhtään lisäpainoa.
Katso, gorilla
https://media.istockphoto.com/id/177041493/photo/gorilla-profile.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=-mv01604MP2mRe4CnrtGuS9KcCc7BK8tAGHSvR2tB28=- Anonyymi
Gorilla ei juokse maratooneja, moro....
- Anonyymi
kun tuo vääntää pään irti mechagodzillaltakin niin pitkälle se riittää
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=52aTOap5Jyk
tuossahan se näkyy, pitkälle riittää- Anonyymi
Luonto dokumentti.
- Anonyymi
huvittava lopussa helikopteri lentää edestä, suunnilleen kong silmän kokoinen
- Anonyymi
Minua naljaillaan aina gorillaksi, olen poke eli raflan ovimies. Nostan penkistä vain 200 kg mutta on voima riittänyt hankaliinkin häiriköihin. Taktiikkajuttu.
- Anonyymi
Eihän siihen voimaa tarvitakaan, vaan nopeutta ja tekniikkaa. Voimakin toki auttaa jos esim. mattopainiin lähdetään toisen voimamiehen kanssa.
- Anonyymi
Kysykää Paavo Lipposen muijalta.
- Anonyymi
Gorilla strength is estimated to be about 10 times their body weight. Fully grown silverbacks are in actually stronger than 20 adult humans combined. A Silverback gorilla can lift 4,000 lb (1,810 kg) on a bench press, while a well-trained man can only lift up to 885 lb (401.5 kg.
Gorillan vahvuuden arvioidaan olevan noin 10 kertaa heidän ruumiinsa paino. Täysin kasvaneet hopeaselkät ovat itse asiassa vahvempia kuin 20 aikuisella ihmisellä yhteensä. Hopeaselkäinen gorilla voi nostaa 1 810 kg penkkipunnerissa, kun taas hyvin koulutettu mies voi nostaa vain 401,5 kg. - Anonyymi
bull teki 200kg kapealla otteella penkkiä jossain videossa, monta ukkoa varmisteli
se aika hyvin verrattuna ku muistelen yht ä roinaajaa joka selkä kaarella noston tai pari 200kg teki että pari senttiä laski vain tankoa - Anonyymi
Kallistumme tähänasti tarkimpaan arvioon eli 815kg tai 2000kg.
Kylmiltään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916