Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesus tiesi, että Antikristus tekee identiteettivarkauden kun Jeesus nousee taivaaseen.
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa....
Samoin Jeesus pyysi kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....
Eksytykset tulee pelkän "Jeesuksen" nimessä.
"He tulevat minun nimessäni ja eksyttävät monta". (Jeesus)
Jeesus näki tulevaisuuteen
12
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus vihaa helluntailaisten kaltaisten hurmoslahkojen hurmoskielisiä sekavia molotusrukouksia, joista kukaan ei saa selvää, mitä siinä puhutaan.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
1. Kor. 14:9
"Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. " - Anonyymi
No jaa. Antikristuskin on mielikuvtusolento. Sellaisia tunnistetaan ja nimetään fiilispohjalta, kuka kenestäkin.
Jos Raamattuun on uskominen, Jeesus ei nähnyt tulevaisuuteen. Hänhän vakuutti moneen kertaan palaavansa totisesti vielä kuulijoidensa nähden:
27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
64 Jeesus sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."- Anonyymi
Jeesus tarkoitti sitä vaihetta, kun hän poistuu maan päältä, niin se tilanne on eksyttäjien juhlaa.
Raamatun mukaan Jeesus on taivaassa.
Muttta on tavattavissa ainoastaan kasteessa ja ehtoollisessa aineellisten asioiden muodossa pesemässä ihmisen synnit pois ja liittämässä ihmisen omaan ylösnousemusruumiiseensa.
Jeesus ei ole ihmisten keskellä henkijeesuksena, kuten usein sanotaan.
Jeesus lupasi maan päällä eläissään olla fyysisesti läsnä muutaman opetuslapsen kanssa, jos he sitä pyytävät.
Jeesus tulee samassa ihmisen hahmossa kerran takaisin Galilean vuorelle ja jää tänne tuhatvuotiseen valtakuntaan, joka on täällä maapallolla. Ei missään pilvissä eikä upotioissa ja ufoissa, ne on pelkkiä kuvakieliä ja iluusioita.
Häät vietetään Jerusalemissa ja koska tilaa on, palvelijoidne pitää mennä kastamaan ihmisiä, jotta heillä olisi kasteessa saatava hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.
Itämailla oli tapana, että talon isäntä antoi vieraille hääpuvun. Oma hieno ja puhdaskaa hääpuku ei kelvannut.
Myös lapset puettiin häätalon isännän antamaan hääpukuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tarkoitti sitä vaihetta, kun hän poistuu maan päältä, niin se tilanne on eksyttäjien juhlaa.
Muttta on tavattavissa ainoastaan kasteessa ja ehtoollisessa aineellisten asioiden muodossa pesemässä ihmisen synnit pois ja liittämässä ihmisen omaan ylösnousemusruumiiseensa.
Jeesus lupasi maan päällä eläissään olla fyysisesti läsnä muutaman opetuslapsen kanssa, jos he sitä pyytävät.
Jeesus tulee samassa ihmisen hahmossa kerran takaisin Galilean vuorelle ja jää tänne tuhatvuotiseen valtakuntaan, joka on täällä maapallolla. Ei missään pilvissä eikä upotioissa ja ufoissa, ne on pelkkiä kuvakieliä ja iluusioita.
Häät vietetään Jerusalemissa ja koska tilaa on, palvelijoidne pitää mennä kastamaan ihmisiä, jotta heillä olisi kasteessa saatava hääpuku päällä.
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.
Itämailla oli tapana, että talon isäntä antoi vieraille hääpuvun. Oma hieno ja puhdaskaa hääpuku ei kelvannut.
Myös lapset puettiin häätalon isännän antamaan hääpukuun.Raamatun kertomuksien ymmärtäminen edellyttää niiden aikojen yhteiskunnallisten tapojen ymmärtämistä, mihimä sen ajan asiayhteysksiin asiat liittyvät.
12 Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan.
13 Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.
14 Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös lapset puettiin häätalon isännän antamaan hääpukuun.>> Jeesus tulee samassa ihmisen hahmossa kerran takaisin Galilean vuorelle ja blaa blaa...
Sen piti tapahtua ennen kuin hänen kuulijansa maistavat kuolemaa. Lupauksesi jäi.
- Anonyymi
Luterilaiset, ja sinut mukaan lukien, on kastettu isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen, joka on luterilaisten käyttämä nimi saatanasta; luterilaisuuden kasteen armon alkajasta.
- Anonyymi
Sinä olet hyvin sairas ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet hyvin sairas ihminen
Helluntaiuskonnon uhri.
Ja syvältä pimeydestä.
- Anonyymi
Vauvakastetut häpeävät Jeesus-nimeä.
Korkeasti kirkolliset puhuvat Taivaan Isästä. - Anonyymi
Samoin Jeesus pyysi kastamaan nimeen "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen...."
Tämä on helluntailaisille kauhistus. - Anonyymi
Pirulliset henkimaailmasta tulleet irtohenget esiintyy milloin minäkin, jeesuksina ja pyhinä henkina, teidon sanoina, ilmestyksiä, henkikasteina, taivasmatkoina ja mitä vaan osaavat. Ne matkii eksytystarkoituksessa ihmisiä.
"Älkää jokaista henkeä uskoko Jeesukseksi tai Pyhäksi Hengeksi, koetelkaa ja kysykään hengen nimeä.
Jeesus kysyi hengiltä niiden nimeä: "Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta."
Ihminen voi suullaan puhua ja todistaa ihan mitä tahansa.
Kysy helluntaisessa olevan hengen nimeä, jos henki ei ala heti puhua, niin kysy toisen kerran käskevällä äänellä.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Jumala ei paljastanut todellista nimeään, käytettiin vain nimiä Herra eli Jahve ja Adonai, Elohim, mutta ne eivät ole erisnimiä, vaan asemata kuvaavia sanontoja.
Pyhä Henki ei ole erisnimi, mutta Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Henki viittaa Jeesuksen omaan Henkeen, mikä kävi läpi Jeesuksen kärsimykset ja ristinkuoleman. Jeesus on Tie,Totuus ja Elämä.
Mark. 10:39
He sanoivat hänelle: "Voimme". Niin Jeesus sanoi heille: "Sen maljan, jonka minä juon, te tosin juotte, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan teidätkin,
Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
Jeesus viittasi opetuslapsien helluntaina saamaan Totuuden Henkeen, jonka helluntaina kasteessa vedestä ja Hengestä sai 3000 ihmistä syntien anteeeksisaamiseksi ja pelastukseksi ja uskon tulen eli uskon Hengen lahja annettiin kasteessa.
Jeesus ei ole enää Jeesus-niminen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2415547Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4172600Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö1761428Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.2971426Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis1341122Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh61838Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.55799vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7716Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte124704Oulaisten musiikkiviikot
No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....12683