Habita on varmaan Seinäjoen menestyksekkeäin kiinteistönvälitysfirma
kun välittäjillä on alla uudet yli sadantonnin Mersu GLE coupe 4-vetomaasturit.
Habitalaiset ajelee yli 100 tonnin Mersuilla
21
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen sanottiin, että vekseli mersulla on hyvä ajella, kun Ruotsista tulivat suomeen.
Josko nyt ne on pankin omistamia laina-autoja.- Anonyymi
Maksavat palkat kilometrikorvauksina verovapaasti. Onko oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksavat palkat kilometrikorvauksina verovapaasti. Onko oikein?
Mitä yhtäläisyyttä on rehellisellä kiinteistövälittäjällä ja Joulupukilla?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17851404d
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Rupee säkin välittäjäksi.
- Anonyymi
Joo, siinä voi kansakoulupohjalta päästä kravattihommiin.
- Anonyymi
Kyllä rahoistaan eroon pääsee ostamalla kalliita autoja.
- Anonyymi
eipä ne niiden välittäjien ole,,,,joka kaupungissa on ihan samanlaisia. se on sitä mainostamista jos sattuu mennä tyhmän kaaliin. mitä jos tulis pihaan käytetyllä parin tonnin lintalla? ehkä sitä miettis onkohan kämppäkin fixattu jotenkin puli tyylillä
- Anonyymi
Pienet kuukausi lyhennykset ja todella iso viimeinen erä, se se on herkkua hetken aikaa.
- Anonyymi
Ei kannattaisi ostaa asunto ennemmin velaksi kun auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi ostaa asunto ennemmin velaksi kun auto.
Tai jokin kiinneistö halli tai kesämökki.
- Anonyymi
Kaisa Liski, Jethro Rostedt..... Näitähän riittää.
Hetken aikaa ovat maailmanomistajia.
Sitten jossain kohtaa herää todellisuus ja tiputaan korkealta ja kovaa. Harvassa ylipäätään ovat ammattitaitoiset välittäjät, jotka taloista jotain tietävätkin. - Anonyymi
Köyhät vinkuu
- Anonyymi
Mitään ei kannata ostaa velaaksi. On mun motto.
- Anonyymi
Näin sanoo vain köyhä. Rikkaat ostaa paljonkin asioita velaksi, esim veneitä, autoja ja huviloita. Koska ne rahat tuottaa paremmin rahastoissa ja osakkeissa senkin jälkeen kun korot ja lainanhoitokulut vähennetään tuotoista.
- Anonyymi
"eipä ne niiden välittäjien ole,,,,joka kaupungissa on ihan samanlaisia. se on sitä mainostamista jos sattuu mennä tyhmän kaaliin. mitä jos tulis pihaan käytetyllä parin tonnin lintalla? "
Habita siis kynii niin kovia liksoja että voi ostaa yli sadan tonnin mersut välittäjilleen.
Joo ei tonnin lintalla tarvi ajaa mutta varmaan 20 tonnin skodakin riittäisi.- Anonyymi
Vapaa markkinatalous tekee sen, että jaloillaan voi äänestää. Ilmeisesti ei äänestetä mersuista huolimatta. Ihme marisemista, mutta pohjanmaa, niin perinteet velvoittavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa markkinatalous tekee sen, että jaloillaan voi äänestää. Ilmeisesti ei äänestetä mersuista huolimatta. Ihme marisemista, mutta pohjanmaa, niin perinteet velvoittavat.
Eikös ne olekin firman autoja ei välittäjien? välittäjä elää proviisiopalkalla,voipi olla kohtalaisen huonokin liksa tai hyvä tai jotai siitä väliltä
- Anonyymi
Ihan omilla rahoillako ovat ne ostaneet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401