Habitalaiset ajelee yli 100 tonnin Mersuilla

Anonyymi-ap

Habita on varmaan Seinäjoen menestyksekkeäin kiinteistönvälitysfirma
kun välittäjillä on alla uudet yli sadantonnin Mersu GLE coupe 4-vetomaasturit.

21

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen sanottiin, että vekseli mersulla on hyvä ajella, kun Ruotsista tulivat suomeen.

Josko nyt ne on pankin omistamia laina-autoja.

• Anonyymi

Maksavat palkat kilometrikorvauksina verovapaasti. Onko oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksavat palkat kilometrikorvauksina verovapaasti. Onko oikein?

Mitä yhtäläisyyttä on rehellisellä kiinteistövälittäjällä ja Joulupukilla?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­y­m­f­­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851404d

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Rupee säkin välittäjäksi.

• Anonyymi

Joo, siinä voi kansakoulupohjalta päästä kravattihommiin.

• Anonyymi

Kyllä rahoistaan eroon pääsee ostamalla kalliita autoja.

• Anonyymi

eipä ne niiden välittäjien ole,,,,joka kaupungissa on ihan samanlaisia. se on sitä mainostamista jos sattuu mennä tyhmän kaaliin. mitä jos tulis pihaan käytetyllä parin tonnin lintalla? ehkä sitä miettis onkohan kämppäkin fixattu jotenkin puli tyylillä

• Anonyymi

Pienet kuukausi lyhennykset ja todella iso viimeinen erä, se se on herkkua hetken aikaa.

• Anonyymi

Ei kannattaisi ostaa asunto ennemmin velaksi kun auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannattaisi ostaa asunto ennemmin velaksi kun auto.

Tai jokin kiinneistö halli tai kesämökki.

• Anonyymi

Kaisa Liski, Jethro Rostedt..... Näitähän riittää.

Hetken aikaa ovat maailmanomistajia.

Sitten jossain kohtaa herää todellisuus ja tiputaan korkealta ja kovaa. Harvassa ylipäätään ovat ammattitaitoiset välittäjät, jotka taloista jotain tietävätkin.

• Anonyymi

Köyhät vinkuu

• Anonyymi

Mitään ei kannata ostaa velaaksi. On mun motto.

• Anonyymi

Näin sanoo vain köyhä. Rikkaat ostaa paljonkin asioita velaksi, esim veneitä, autoja ja huviloita. Koska ne rahat tuottaa paremmin rahastoissa ja osakkeissa senkin jälkeen kun korot ja lainanhoitokulut vähennetään tuotoista.

• Anonyymi

"eipä ne niiden välittäjien ole,,,,joka kaupungissa on ihan samanlaisia. se on sitä mainostamista jos sattuu mennä tyhmän kaaliin. mitä jos tulis pihaan käytetyllä parin tonnin lintalla? "

Habita siis kynii niin kovia liksoja että voi ostaa yli sadan tonnin mersut välittäjilleen.
      Joo ei tonnin lintalla tarvi ajaa mutta varmaan 20 tonnin skodakin riittäisi.

• Anonyymi

Vapaa markkinatalous tekee sen, että jaloillaan voi äänestää. Ilmeisesti ei äänestetä mersuista huolimatta. Ihme marisemista, mutta pohjanmaa, niin perinteet velvoittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa markkinatalous tekee sen, että jaloillaan voi äänestää. Ilmeisesti ei äänestetä mersuista huolimatta. Ihme marisemista, mutta pohjanmaa, niin perinteet velvoittavat.

Eikös ne olekin firman autoja ei välittäjien? välittäjä elää proviisiopalkalla,voipi olla kohtalaisen huonokin liksa tai hyvä tai jotai siitä väliltä

• Anonyymi

Ihan omilla rahoillako ovat ne ostaneet?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe