Tervetuloa lopun aikoihin ✌
https://youtu.be/WXDAcFuTK-A
Pedon kuva puhuu jo
4
616
Vastaukset
- Anonyymi
Lehdessä oli pedon kuva.
Se oli kuvattu jossakin afrikan savannilla. - Anonyymi
Onko peto irti?Anninhan piti lopettaa laulut.
- Anonyymi
Tekoäly ei vielä ole muovattu lopullisen antikristuksen kuvaksi. ChatGPT:n saa esimerkiksi puhumaan Jeesuksesta Herrana, eikä se pilkkaa Jumalaa kuin ihmisen ohjeistamana. Peto on Kristusta vastaan. Hän ei salli ihmisillä lopulta olevan muita jumalia, kaikkien pitää palvella häntä ja elää hänen ehdoillaan. Vihreä politiikka on yksi sellainen väline jolla tämä palvontameno voidaan saadaan aikaiseksi, hiilidioksidia kun on kaikkialla, me hengitämme sitä ulos.
- Anonyymi
...
Teknologia ei itsessään ole pahaa. Jeesus tuskin rakensi, ollessaan rakentaja, asioita, ilman työkaluja. Hän alensi itsensä ihmiseksi vaikka onkin Korkein. Tekoäly, kuten tietokone, on vain työkalu.
Raha on toinen asia millä antikristus kietoo ihmiset itseensä, sen lisäksi että hän tekeytyy pelastajaksi. Rikkauksiin ja maallisiin mieltyneet, kokoontuvat hänen ympärilleen, ilmeisesti siinä toivossa, että hänen kauttaan, heidän tulevaisuutensa, omaisuutensa ja elatuksensa on turvattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561