Ryzzät liian tyhmä kansa, ei ihme, että suomalaiset ottaa vähitellen takaisin

Anonyymi-ap

menetetyt alueensa. Varsinkin kun venäjä tulee hajoamaan osiin.

Odotellaan sitä. Ja eliittihän ottaa jo etäisyyttä putiniin.

21

574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitonpäiväkin peruttu monissa kaupungeissa.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851992y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tyhmä ja saamaton ja johto tekee kaikkensa että tulisivat vieläkin tyhmemmiksi.

    • Ruotsalaiset tyhmiä Venjälaiset on tyhmiä ,En tiedä kaikki on tyhmiä onneksi Suomalaiset he ovat fiksuja vaikka he eivät tyytyväisiä kun he näkevät kaikki naapuri ovat tyhmiä hhhhhhhhhhhhhhhhh

      • Anonyymi

        Älä huoli, sinäkin olet tyhmä hhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, sinäkin olet tyhmä hhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Olen mutta kyllä olet tosi tyhmä elät sananvapa maa Suomea mutta et uskalla kirjoita sinun nimi


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olen mutta kyllä olet tosi tyhmä elät sananvapa maa Suomea mutta et uskalla kirjoita sinun nimi

        Olen Berdox 88


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Berdox 88

        Berdox naiset nimi hhhhhhhhh


      • Anonyymi

        Onhan tsuhnat maailman "onnellisin kansa", sen näkee palstalla selvästi. Sukurutsaa.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olen mutta kyllä olet tosi tyhmä elät sananvapa maa Suomea mutta et uskalla kirjoita sinun nimi

        Niin se sanoi hieno ja niin. sivistynyt kartanonherrakin=hurri Ole sinä hiljaa nut mouka, tai minu antaa ratsupiskalla sinu suomi. Moukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se sanoi hieno ja niin. sivistynyt kartanonherrakin=hurri Ole sinä hiljaa nut mouka, tai minu antaa ratsupiskalla sinu suomi. Moukka.

        Suola ja Vettä se on hyvää jos lammas tulee kipeä muista ottaa vähän jos auta hhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olen mutta kyllä olet tosi tyhmä elät sananvapa maa Suomea mutta et uskalla kirjoita sinun nimi

        Hhhhhhhhhhhhh oleko sinu nimi Kardox89, missa ole sinu sukkunnimi hhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hhhhhhhhhhhhh oleko sinu nimi Kardox89, missa ole sinu sukkunnimi hhhhhhhhhhhh

        HHHHHHHHHHHH Oleko sinu nimi Anotyomioiu


    • Anonyymi

      Ha-ha! Kansan viisaus on, että tyhmä on se joka maksaa. Ja kuka on meillä maksaja? Maksaja kaikessa- EU, NATO, jopa Pietarin paskapuhdistamo.

    • Anonyymi

      Ei se nyt siltä näytä, että Suomi omisi haluamassa luovutettuja alueita takaisin.
      Virallinen Suomi ei ole sanonut halaistua sanaa asiasta.
      Kansalaiset eivät halua venäläistä vähemmistöä alueiden mukana.

      • Anonyymi

        Se virallinen Suomi ei Natoakaan halunut pitkään aikaa, ja sitten...


      • Anonyymi

        Se TULEE olemaan jenkit naton varjossa joka niitä havittelee. Ei Suomalaiset.


    • Anonyymi

      "...mitkä ihmeen menetetyt alueet? suomihan on lähtenyt ryöstöretkilleen orbanin vierestä suomalaisugrilaisesta alueesta:" vähän omituinen tunne niin kuin ylimielisyys 'aloittajaloa' olisi vaarana liukkailla teillä." alkoholista se voi johtua, tai vaikkapa limonaadista; minä olen nyt niin huono hiihtäjä, että coca cola ei maistu ennen hevosen kenkää

    • Anonyymi

      Aloittajalle toimintamalli:
      1. Menet Hesan Kansallisarkistoon.
      2.Haet sieltä Vasara-nimisen kirjoittajan näytelmän.
      3. Näytelmän mukaan suursuomalaiset hörhöt seikkailee itäkarjalaisissa metsissä; tietämättä että 1946 sotatoimet on jo ohi.
      4. Teet johtopäätöksiä, jos, venäjäksi sanottuna, aivoissa on moottoriöljyä.
      PS. Tervetuloa rajojen siirtoon. Mutta: Venäjän jokainen tarjous on edellistä huonompi. Oletko valmis uusiin juttuihin vaiko pidät turpasi kiinni?

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedksi vaikka olisit sylivauva( aloituksi selkeästi tukee oletustani) , niin siihen hamaan päivään kun makaat vuodeosastolla suu auki ja yhtä viisaana kuin aloitusta laatiessasi…..Niin Suomi. EI itsenäisty eikä myöskään. suurene. Ranska Belgia Hollanti ym. ovat menettäneet otteensa. Afriikan rikkauksiin… riistolle on sieltä suunnasta tullut stoppi .Tämä bryssel on suunnannut katseensa pohjolaa ja itään .Kaivokset. Tulee …. Oletko. Valmis?????? 1938 koululaisille jaetussa koululaisen käsikirja oli mm. kartta …teksteineen…….tulevan Suomen metsät…… kartassa suur Suomen raja oli Ural vuoristossa metsääkin kunnon. Kokomustat olivat huolella tutkineet. Oli mänty-kuusi-ja koivumetsää lisäksi oli vitikkoa muutama miljoona hehtaari. Mitä opimme tästä, Ei mitään nimiä. VAI. MITÄ. niinistö????? Ei. Tolkunmiähellä nyt muuta.

    • Anonyymi

      ”. Tarkka-ampuja”. Osuu yleenä ja Suurella todennäköisyydellä…..Se on kohtapuoliin rangaistava teko, ihan peräti. Maalittamista hyi hyi ja vielä kerrän hyi. Sellaisesta passitetaan toisinajattelijoiden leirille. Tälläinen hieno järjestelmä. on Länsimainen. DEMOKRATIA Sanna Marin neuvoinen. tulee….. Oletko. Valmis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      194
      4706
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      36
      3673
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      241
      3461
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      153
      1362
    5. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      169
      1348
    6. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1292
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    8. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      37
      1005
    9. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      980
    10. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      64
      977
    Aihe