Onko Orimattilassa nykyään paljonkin joutilaita, entä onko takatuupparien määrä kylällä lisääntynyt?
minulla oli aikoinaan vihreä takatuuppari Skoda 120 ls. Oli muuten ihan kiva laite, mutta kansi halkesi ja Parkkilaan päätyi se peli.
Joutilaita ja takatuuppareita?
12
356
Vastaukset
- Anonyymi
Jonnet ei tiedä mikä on Parkkila, sieltä sai viissatasen kun autonsa sinne ajamal vei.
- Anonyymi
No miksi sellaista pitäisi nuorison tietää? Käykö koneesi hieman vajaalla kenties?
- Anonyymi
Tuolla automallilla ei kauniita tyttöjä saanut kyytiin. Ne olivat useimmiten minun Toyotassa. Kävi viuhka.
- Anonyymi
Mä oon saanu enemmän naista kun sä oot syöny leipää. Mulla on pesäpallon kokoinen meisseli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon saanu enemmän naista kun sä oot syöny leipää. Mulla on pesäpallon kokoinen meisseli
Aika onneton meisseli, kun pesäpallo taitaa olla 5 senttiä korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika onneton meisseli, kun pesäpallo taitaa olla 5 senttiä korkea.
Ai sä tykkäät isommista meisseleistä? Noh, kaikkia ei voi miellyttää...
- Anonyymi
Kyllä se oli jorkan musta jenkki mikä niitä kauniita naisia puoleensa veti.
- Anonyymi
Ne miehet siellä jenkin sisällä veti naisia puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Kyytiin pääsi jos osasi vastata Jorkan kysymyksiin oikein, "onkos neideillä riskit..... "??!
- Anonyymi
Höpö höpö Julli. Siellä autossa mitään naisia koskaan ollu. Poika porukalla "tolskasitte"
- Anonyymi
Parkkila antoi Volgasta 150 markkaa. Siellä oli verotarkastus ja minultakin kysyttiin kun näkivät auton rekisterin siellä. En saanut. Romumies joutui käräjille ja sai kovan tuomion.
- Anonyymi
Pääsit kuin koira veräjästä. parkkila kantoi vastuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793