Kohtapuoliin 41. Eiköhän se ollut siinä. Erakoidun jonnekkin metsään. Paska elämä mutta tulipahan elettyä.
Olen neljäkymmentä
15
331
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tee sitä. Tuu tänne moikkaamaan huomenna.
- Anonyymi
Täällä vaan sekoaa enemmän. Alkaa realiteetti iskemään, että kukaan ei kaipaa vaikka kuinka selaa tai kirjoittelee. Mutta eipä ole oikeassa elämässäkään sen paremmin, kun on ei-toivottu henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vaan sekoaa enemmän. Alkaa realiteetti iskemään, että kukaan ei kaipaa vaikka kuinka selaa tai kirjoittelee. Mutta eipä ole oikeassa elämässäkään sen paremmin, kun on ei-toivottu henkilö.
Onhan sekin osittain totta mutta voin vastailla sinulle täällä jos haluat jotain jutella.
Ei pitäisi koskaan ajatella tai pitää itseään ei toivottuna henkilönä.
- Anonyymi
Eikö sun pitänyt tappaa itsesi. Nyt on mieli jo taas muuttunut. Oletko kokeillut edes hakea mitään apua tuohon tilanteeseesi mistään. Moni sairas on tuossa samassa tilanteessa, että joka päivä saa kamppailla työkkäreiden ja muiden virkailijoiden kanssa, että saa edes jonkun pienen perusrahan tilille.
- Anonyymi
Kyl mä töissä käyn. Olen tosin myös tapellut byrokratian rattaissa ja ollut tutkittavana useamman vuoden. Eipä siitä paljon hullua hurskaammaks tullu. Eikä sitä rumbaa kyl enää kiitos.
Tähän ei oikeastaan ole muuta vinkkiä kuin hakeudut vaan paikkoihin missä voi tutustua ihmisiin. Ei kai kukaan jätä elämää tämän palstan varaan?
- Anonyymi
Tuo on hankala ikä. Se helpottaa tuosta kohta. 40v on varmaan se vmäisin ikä kun kaikki tuntuu turhalta ja nuoruus on lopullisesti ohi ja se tajuaa. Mutta tuosta lähtien elämä vaan paranee. Älä luovuta vielä!
- Anonyymi
Neljäkymmentä just se ikä, kun huomaa ensimmäiset kaljuuden merkit. Ja saa kutsun optikolle 40 vuotis tarkastukseen. ja optikko hokee ainakin 20 kertaa, että näin neljäkymmentä vuotiaana. Ja sitten märää lukulasit. ja siinä saa sitten unohtaa suutelemiset ja muut, kun ei rillipää enää suutele, kun pokat osuu yhteen. Ja kaikki nauraa ja pilkkaa rillipäätä, ja kaljupäätä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa ainakaan naisilla. Ja 2 rillipäätä todennäköisesti tykkää toisistaan
- Anonyymi
🤗🤗🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗😘 N
- Anonyymi
Mun kaivatun ikä alkaa kolmosella. Vielä viikon verran. :)
- Anonyymi
Musta taas tuntuu et mitä vanhemmaksi tulee, sitä jotenkin kivempi olla oma itsensä ja tuntuu että on yhä vähemmän elämässä muiden näkemyksien mukaista elämää ja enemmän uskaltaa valita sitä itsensä näköistä.
Kun mietin itseäni 20 vuotiaana. Tuntui et olin enemmän hukassa itseni kanssa ja epävarmempi itsestäni kuin nyt.
Ja nyt kun katselen 2 vuotiaita mietin usein
”Voi kuinka ne onkaan vielä niin lapsen oloisia ja näköisiä. Tommonen mäkin varmaan sillon olin..”
20 vuotiaana mietti että 40 vuotias on jo ikäloppu. Elämä ohi.
Nyt täytän kohta 38 vuotta ja musta tuntuu että elämäni on vielä edessä. Paljon uutta ja jännää. Opittavaa ja odotettavaa. Tunnen itseni hyvin elämän ns. Alussa olevaksi. Joka sinällään tottakin jos ihminen elää nykysin yli 80 vuotiaaksi vaikka nyt 88.
Mullahan käytännössä on vielä elettävää elämää
Siinä tapauksessa edessä semmoset 50 vuotta!
Se on vähän minkä ikäsenä sitä elämää katsellu. Itse koen elämän nyt paljon helpompana kuin 20 vuotiaana. Johtuu siitä että ei ole enää riippuvainen muiden mielipiteistä ja muista ylipäätään. 20 vuotiaana oli niin paljon suuremmassa roolissa ikätoverien ja lapsuudenperheen mielipiteet
T: Karoliina - Anonyymi
Sul on vielä lusittavaa vuosikymmeniä.
Otan osaa. - Anonyymi
Ymmärrän sinua näin lyhyesti sanottuna. Olen 45v suunnittelen itsaria nestekaasulla. Mitä voin sille että vanhemmat kiihkoissaan tekivät minut itseään passaamaan lisäksi erittäin heikkoja hengellisissä asioissa.
Uskonut itse lapsesta asti. Kamalaa tämä meno. Sanotaan raamatussa kaikesta on oltava valmis luopumaan jopa elämästään. Jotain on vielä että jaksaa elää. Se on tämä ensirakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628