Mies joka käyttää rakennekynsiä ja korvakoruja on uusi Antti Tuisku ja Benjamin. Saatte nähdä että kohta kuullaan Sillanpään J:n juttuja että Tukholmassa ai ai ai.
Veikkaan että käärijä on sateenkaaripoikia.
16
618
Vastaukset
- Anonyymi
No luuletko jos kilpailuun pääsisi anti Kroatian kaltainen kappale, joka olisi hyvin konservatiivinen ja pilkkaisi vielä globalisteja kuten Bill Gatesia, Klaus Schewabsia, George Tsorosta ja vaikka pisteenä iin päälle Bidenia, esityksessä voisi korona-piikkien kaltaisen esiintyjät tanssia näiden globalistien kanssa isossa 15 minuutin kaupungissa (avovankilassa), että luuletko että tämmöinen menestyisi euroviisuissa?
- Anonyymi
No jos tykkää poijista niin mikäs siinä. Itse en tuollaista tyttöilystä piittaa.
- Anonyymi
Nou. Kääriä on selvästi alfauros.
- Anonyymi
Miksi täällä pitää haukkua kaikki, joista pidetään.
Onko tämä joku luusereiden kerho, jossa kadehditaan kaikkia, joista paljon pidetään ja joita ihaillaan ja jotka vielä tuovat maallemme positiivista huomiota.- Anonyymi
Tämähän on omistettu vanhoille pieruille joille kaikki erilainen on pahaa. Siis tämä suoli 24.
- Anonyymi
Sateenkaalipoika, kyllä ehdottomasti.
- Anonyymi
Tom of Finland .2020 century. All bouys favorite, peppu poika.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Ja mitä jos onkin. Heitä on tosi paljon. Ihan meidän taviksissakin.
- Anonyymi
Eikös se luvannut pokata Loreenin..
- Anonyymi
Lorenilla on jo rikkaampi poikaystävä, ei se persaukista käärylettä halua
- Anonyymi
Odottakaa vaan,
Kun joku nylon-poika
Putsaa pöydän! - Anonyymi
Kylläpä on nyt olennainen asia käärijän seksielämä. Miten nyt selviämme ilman yksityiskohtia? Haluan tietää kumppanien sukupuolen ja iän ja seksiasennot. Kiinnostaa ihan vitusti
- Anonyymi
Miten me selviämme ilman homppeleita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten me selviämme ilman homppeleita?
Laulaako homppelit
- Anonyymi
Rahan takìi. T. Suomalainen hiki päässä töitä painava duunari.
ttps://m.youtube.com/watch?v=_U6MGIeGDc8&pp=ygUYcmFoYW4gdGFraWkgYW50dGkgdHVpc2t1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351