Jostain tulee sellainen olo nyt. Varmaan telepatiaa. Jos vihaat mua niin näytä se äläkä esitä muuta.
Oletko sinä mies mulle vihainen jostain?
36
641
Vastaukset
- Anonyymi
Vihainen kun sä et välitä musta.
- Anonyymi
Välitänpäs jos olet hän.
- Anonyymi
En oo vihainen. Ainakaan minä ja k mielessä.🤔
- Anonyymi
En ole k, jos sitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole k, jos sitä tarkoitat?
Kirsi vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsi vai?
En ole k joten en voi olla kirsikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole k joten en voi olla kirsikään.
Todella tarkkaa naislogiikkaa.. hehehhehe :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella tarkkaa naislogiikkaa.. hehehhehe :D
Niin nämä ätmin pähkäilyt on kyllä vähän jo nähty
- Anonyymi
Juuri näin ätmi, antakaa tunteiden tulla
- Anonyymi
Vihaan / j
- Anonyymi
Kyllä
Ei ole syytä vihata ketään. 😊
- Anonyymi
Vihaan koko maailmaa
- Anonyymi
Ei. En ole! Ei ollu mun päivä vaan nyt. Aamusta asti otti päähän ja olin vähä negatiivinen kokopäivän mutta se on vaan mun omaa syytäni...
- Anonyymi
Mitä sinun kohdallasi tarkoittaa hieman negatiivinen?
- Anonyymi
Toivotaan että huomenna on sunkin päivä etkä ainakaan vihaa mua huomennakaan.
- Anonyymi
Ei oo mies vihainen sulle. Ollut muita juttuja tänään jonkun verran ja muutenkin piti poistua palstalta iltapäivällä. Nyt vähän aikaa täällä.
- Anonyymi
En minä luulekaan että hän olisi täällä roikkunut koko päivää. KIrjoitan vähän laveammin kuin vain palstasta yleensä.
- Anonyymi
En ole koskaan erityisen vihainen sinulle. Olet tasaisen tappavan et oikeastaan minkäänlaisia tunteita herättävä.
- Anonyymi
Tirsk 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk 🤭
Mut toihan on kiva status quo🤔
- Anonyymi
Ei mene läpi. Et kirjoittaisi "minulle" täällä, jos olisin noin ei kukaan 😁
- Anonyymi
Ei se vihaa ole . 7.5.2023 tapahtui suuri auringon purkaus, mistä johtuen nyt 10-11.5 välisenä yönä näkyy revontuliakin.
Energia on vain niin suuri, ettet kestä sitä.Pitääkö tässä nyt valvoa ja koittaa nähdä taivaalta jotain. En ole revontulia nähnyt aikoihin🤩 Onko jotain lähdettä mistä vois tsekata et näkyykö täällä niitä.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt valvoa ja koittaa nähdä taivaalta jotain. En ole revontulia nähnyt aikoihin🤩 Onko jotain lähdettä mistä vois tsekata et näkyykö täällä niitä.
Löysinkin itse. Ei tarvii valvoo. Täällä päin ei ikinä mitään nää😒
- Anonyymi
Täällä päin ei varmasti näy revontulia. Taivas ihan sumeana. Päivällä oli kaunis sininen taivas, aurinko paistoi täydeltä terältä jo viiden aikaan taivas täynnä ristikkoa.
- Anonyymi
Vaikeaa olla vain ystävä.
- Anonyymi
En haluakaan olla mikään ystävä. Haluan sinut omakseni kokonaan.
- Anonyymi
Totta kai olen kun varastit vessasta mun suolihuuhteluletkun !
- Anonyymi
Mahlan tulo koivusta alkaa loppua jo niin kohta tuo letkun takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahlan tulo koivusta alkaa loppua jo niin kohta tuo letkun takaisin.
Tässä on siis kaksi vastailijaa ap ja varjo.
- Anonyymi
Tietäisit minunkin elämästä jotain, jos viitsisit yhteyttä pitää.
- Anonyymi
No no, mites omat yhteydenpitosi?
- Anonyymi
En vihaa, väära luulo :)
- Anonyymi
En todellakaan ole vihainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618