Olet avaruus- ajan ulko puolella

Anonyymi-ap

11

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan avaruus aika on tietoisuudessasi

      • Anonyymi

        Ne ovat sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat sama

        Se on avaruusaika, eikä avaruus aika tai avaruus- aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat sama

        Ei vaan et sijaitse ajassa ja avaruudessa.


    • Anonyymi

      Ulko ei ole puolella. Ulkopuoli on ulkopuolella.

    • Anonyymi

      On tainnut tyypin järki jättää ajattelun jo ajat sitten.
      Ja loogisuus saa yhä hurjempia merkityksiä hänen todellisuudessaan.
      Mutta meitä on moneksi,joku tuollainen väitti yhdessä videohaastattelussa että meissä kaikissa asuu jumala,halusimmepa sitä tai ei.

      Lopulta tuollaisten harhalogiikka johtaa totaaliseen mielenkaaokseenja hulluuteen ja tyyppi alkaa kuvitella olevansa itse jumala ja päätyy vain mielisairaalaan jos ei sitten syyllisty vihoissaan jo väkivaltaan sitä ennen kun alkaa tuntea ettei kukaan kuuntele häntä ja ota hänen juttujaan todesta,vaikka ne hänelle tuntuvat itsestäänselviltä totuuksilta joihin kaikkien pitäisi uskoa vapaaehtoisesti kritisoimatta mitään hänen sanomaansa tai ajattelemaansa..
      Ehkä narsistisuus huipussaan kaverin päässä ja tuollaisten päässä ,mene ja tiedä.

      Elämä on vain tässä ja nyt,eikä sitä ole minkään ajateltavan tietoisuuden ulkopuolella. Eikä se siitä koskaan voi miksikään muuttua ,ei ikinä.

      Tähän on vain kaikkien tyytyminen tai hulluus ja viha muita kohtaan voi voittaa pään sisäisissä tunteissa ,mikä on muita kohtaan aina hyvin vaarallista.
      Olemassaolevaa todellisuutta pitää aina oppia sietämään ja ilman mitään pään ulkopuolisia todellisuuksia muuten täällä ei voi jatkaa elämäänsä enää ollenkaan. Maailmassa on aina miljoonia ihmisiä ketkä ajautuu ajatteluissaan liian pitkälle,lopussa uskovat harhoihinsa 100%sesti ja tulevat totaalihulluiksi,js toiset vielä vihaisiksi sitten muita eläviä kohtaan ja yrittävät tuhota heidät,vanhempi-ikäisenä yleensä.
      Tämä on yksi täysin vapaan maailman ja ajattelun paradokseista,ja ei kannata seurata jos ei sitten itse tahdo harhaanjohdetuksi hulluksi ja mielisairaala reissulle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mutta avaruus-aika on tuomittu
        https://pswscience.org/meeting/the-doom-of-spacetime/

        Tietenkin kaikki lopussa tuhoutuu painovoimalakien mukaisesti ja kaikki elävä olemassaolo ehkä tuhoutuu mutta ei vielä miljardeihin vuosiin,nämä jumalhörhöt ovat vaan sitten aina oma lukunsa,hehän kohta lähtevät johonkin taivaaseensa,mutta menkööt kunhan jättävät ei niin ajattelevat rauhaan.
        Ei täällä maailmassa pakolla pidä ketään pitää,jos tahtoo pois niin tahtoo ja se heistä. Ei voi sanoa kuin good bye siinä kohtaa.


    • Hieman kääntämisesi takkuilee. Rupert Spira sanoi "...in the time and space...", jolla tarkoitti yleensä aikaa ja sijaintia, ei "avaruus aikaa". Sellaista tosin ei ole kuin "avaruus aika", mutta sen sijaan on "aika-avaruus", joka on neliulotteisen avaruuden yksi ulottuvuuksista, mutta se ei nyt sinänsä liity videon aiheeseen, eli 'aistimiseen' ja 'havaitsemiseen'.

      • Anonyymi

        "Avaruus aika" ei ole mitään, ja on väärin kirjoitettukin. Avaruusajalla taas tarkoitetaan ihmiskuntamme aikakautta, joka alkoi siitä kun päästiin nousemaan maapallon ilmakehän yläpuolelle.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe