e-pillerit, dizminelle helvetti.

Anonyymi-ap

Kenelläkään kokemuksia dizminellestä? Aloitin 3kk sitten ja sen jälkeen iho rasvottunu ihan hulluna ja hiuksia lähtee todella paljon, ohentuneet huomattavasti. Muilla vastaavanlaista? Menee todellakin vaihtoon.

17

7803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä sain noin 20v sitten ekat e-pillerit. Merkki saattoi alkaa M tai E kirjaimella. Ennenkuin sain syödyksi sen ekan 3kk paketin, oli entinen hiljainen ja ujo tyttö erittäin räjähdysherkkä ja jatkuvasti hyvin pahalla päällä. Raivareiden syy saattoi olla joku niinkin typerä että päivällisellä salaatissa ei ollutkaan kurkkua. No, kävin sitten puhumassa asiaan perehtyneen hoitajan kanssa ja vaihtoi samantien nuo pillerit toiseen merkkiin, muistaakseni jasmineen. Ne onneksi sopi hyvin.

Ei siis ole mikään pakko kärsiä jos jokin lääke ei sovi, olkoot se kuinka yleisesti sopiva.

• Anonyymi

Jos lääkeet loppuu, loppuu nainti.
        Miehen miellyttäminen.
        Saattaa tulla turpaan.

• Anonyymi

Joo aina voi onneks vaihtaa merkkiä jos ei sovi.. jos huomaa muutoksia/oireita mitä ei kuuluis olla niin heti vaan yhteyttä lääkäriin!

• Anonyymi

Dizminelle vissiin ei kovin yleinen..

• Anonyymi

Kyllä dizminelle on nykyää yleinen ainaki koulu terkkarit antaa ihan aina dizminellee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä dizminelle on nykyää yleinen ainaki koulu terkkarit antaa ihan aina dizminellee

Mene lääkärille.

Miten terkkari voi jakaa näin voimakkaasti ihmisen koko elimistön ja mielen toimintaan vaikuttavaa reseptilääkettä? Vaikuttaa koko loppuelämään.

• Anonyymi

Mulla nyt ollut 2kk käytössä, vielä en ole huomannut mitään haittoja mutta kai ne sieltä vielä voi tulla

• Anonyymi

Oon käyttäny ite nyt vähä yli vuoden ja on ollu ihan hyvät et ensimmäiset pillerit mitä ikinä oon testannutkaan, päänsärky on hieman lisääntynyt mutta en tiedä onko se kuinka haitallista. En tiedä oisko jotku muut paremmat kun en oo muita testannu. Justii näin tiktokistä että jollain just näistä dizminelleistä olis tullu kolme kasvainta joten alko hieman pelottamaan.

• Anonyymi

Just kävin ammattihenkilön vastaanotolla vaihtamassa vahvemmasta(dienorette) tähän vähän miedompaan vaihtoehtoon(dizminelle) kun alkoi nyt useamman vuoden käytön jälkeen ilmenemään outoja oireita(pahoinvointi, päänsärky, ylimääräiset verenvuodot, liika kuivuus, menkkakivut) ja hän totesi, että kaikista oireista päänsärky oli eniten tarkkailun arvoinen. Joten käski tarkkailla verenpainetta päänsärkykohtausten aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just kävin ammattihenkilön vastaanotolla vaihtamassa vahvemmasta(dienorette) tähän vähän miedompaan vaihtoehtoon(dizminelle) kun alkoi nyt useamman vuoden käytön jälkeen ilmenemään outoja oireita(pahoinvointi, päänsärky, ylimääräiset verenvuodot, liika kuivuus, menkkakivut) ja hän totesi, että kaikista oireista päänsärky oli eniten tarkkailun arvoinen. Joten käski tarkkailla verenpainetta päänsärkykohtausten aikana.

onko sulla nyt toiminut hyvin noi dizminellet. oon ite täysin samassa tilanteessa eli vaihdan dionereteistä näihin. onko tullut mitään sivuvaikutuksia tai hälyttäviä oireita?

• Anonyymi

Joo mulla sama juttu heitin ne e pilsut roskiin,kondomit tuntuu paljo kivemmilta ja on varmempia ku e pilsut

• Anonyymi

mää sain dizminelle pillerit noin pariviikkoa sitten. kun pillerit oli ollu viikon nii sain kauheaa ihottumaa naamaan, selkään, olkapäihin ja rinnan alueelle. laitoin kortisonia ja ihottuma lähti noin parissa päivässä.

• Anonyymi

Käytin dizminelleä noin 2kk ja tuli ihan järkyttävät päänsäryt jotka kesti viikkoja, minulla myös kaikki tuoksut ja hajut otti todella kipeää päähän ja käveleminenkin otti päähän. Oli yhtä helvettiä.

• Anonyymi

Minulla seksuaaliset halut lähti ihan kokonaan.

• Anonyymi

Minulla ollut aiemmin käytössä Yaz e-pillerit, mutta vaihdettiin Dizminelleen, kun halvempi vastaava tuote. Olivat käytössä noin 5-6 vuotta. Ei mitään haittoja. Ihon kunto parantui huomattavasti e-pillerien aikana ja ihon rasvoittuminen väheni. Ei finnin finniä. Migreeni todettiin vastoittain, joka on vasta-aihe e-pillerien käytölle. Minipillerit tuli tilalle ja huomasin ihon rasvoittuvan herkemmin ja naama kukkii...

• Anonyymi

Ite käyttäny kuukauden eikä mulla oo ollu muita sivuoireita ku et saatan hermostua helposti ja sit paino vähän noussut mut muuten ihan hyvä

• Anonyymi

Mies voi kuitenkin panna aina kun panettaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6436
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1009
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe