Saarikentällä musiikki soi kesken pelin

Anonyymi-ap

Saarikentällekin nyt rantautunut muilta kentiltä tuttu tapa soittaa musiikkia kesken pelin ajolähtöjen aikana. Saarikenttä on tullut tunnetuksi siitä että siellä ei musiikki kesken pelin soi. Alkaako seuraavaksi kuuluttajakin mölisemään samalla tavalla kuin Kouvolassa?

Saarikentän brändiin on aiemmin kuulunut asiallinen kuuluttaja ja iskelmämusiikin soittaminen.

25

1452

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtavaa kuunnella: marssi Vanhat Toverit, Alte Kameraden. Saksalainen marssi.

• Anonyymi

Miten on mahdollista että Saarikentällä saa edelleen soida natsimusiikki? Fasistisen musiikin soittamisen on loputtava. Pesäpallopeleistä on tehtävä turvallisempia tiloja.

• Anonyymi

Ei taida pelit enää kiinnostaa kun katsomo kuvien perusteella lähes tyhjillään.

• Anonyymi

Alajärvellä ne on tyhjillään.

• Anonyymi

Cha cha chaa.

• Anonyymi

Olin eilen pelissä Mansea vastaan. Aivan liian kovalla soitetaan sitä musiikkia kesken pelin.

• Anonyymi

Niin soitetaan. Eikä sitä tarvitse joka välissä soittaa. Pilaa koko pelin. Jos haluaisin musiikkia kuunnella, niin menen konserttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin soitetaan. Eikä sitä tarvitse joka välissä soittaa. Pilaa koko pelin. Jos haluaisin musiikkia kuunnella, niin menen konserttiin.

Samaa mieltä. Pesäpallopeli on pesäpallopeli. Ylimääräisen musiikin tukkiminen joka väliin on hyvin vastenmielistä. Pilaa koko pelinsutinnon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Pesäpallopeli on pesäpallopeli. Ylimääräisen musiikin tukkiminen joka väliin on hyvin vastenmielistä. Pilaa koko pelinsutinnon.

Mikä statement mahtaa olla yhden kappalevalinnan takana, kun soitetaan Kalinkaa? Kannattaisi venäläinen/neuvostoliittolainen kappale vaihtaa het ukrainalaiseen. Ehdotan joko Go_A:n Shumia tai Verka Sherdutchkan Lasha Tumbaita. Ovat Euroviisuja ja rytmiä on mitä taputtaa. Tai Käärijän Cha Cha Cha. Mutta venäjänkappale heti pois soittolistalta.

• Anonyymi

Oli hieno Halosen konsertti Saarikentällä sunnuntaina. Olisivat hommanneet mielummin Käärijän esiintymään pankin konserttiin.

• Anonyymi

Hirveä melu eilisessä Kempelettä vastaan pelatussa puolivälierässä. Kempeleläinen rumpuryhmä paukutti rumpujaan niin että kuulo meinaa lähteä. Onko tarkoitus tehdä pesäpalloyleisöstä kuuroja?

• Anonyymi

Korvatulpat on keksitty. Korvatulppia on myynnissä S-Marketissa ja Vimpelin Autotarvikkeessa.

• Anonyymi

Itku itku. Hienoa että oli rummut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itku itku. Hienoa että oli rummut

Rummut pilasivat Saarikentän. Kenen hölmön idea oli tehdä rumpuputkisillat? Onko se nyt Rumpukenttä?

• Anonyymi

Kyllä maalaiset ovat Kunnon tolloja!

• Anonyymi

Saarikentällä kuuluisi soittaa vain iskelmää. Dirlandaata ja Tapani Kansaa.

• Anonyymi

On on Veikko Niemistä ja Dirlandaata ikävä!
        Vakasti. Pesispeliin mennään peliä katsomaan ja kannustamaan. Hiljaa voit istua kirkossa ja kotona pitää akan kanssa mykkäkoulukisaa. Kempeleen rumpuryhmästä oon kateellinen. Saaressa muka Suomen paras yleisö. Hiljainen on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on Veikko Niemistä ja Dirlandaata ikävä!
        Vakasti. Pesispeliin mennään peliä katsomaan ja kannustamaan. Hiljaa voit istua kirkossa ja kotona pitää akan kanssa mykkäkoulukisaa. Kempeleen rumpuryhmästä oon kateellinen. Saaressa muka Suomen paras yleisö. Hiljainen on!

Pian saa olla rauhassa seuraavat 9 kuukautta ja katsella tyhjää kenttää. Ei musiikki häiritse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2441
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      906
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      60
      835
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      226
      699
    5. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      49
      661
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      9
      600
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      577
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65