Ihminen tietää. Toiset enemmän, toiset vähemmän, mutta yhden asian suunnilleen kaikki tietävät. Mikä se on? Annetaan viisaan miehen Salomon vastata: " elävät tietävät, että heidän on kuoltava" Saarn.9:5. Sen asian elävät tietävät, mutta sama Salomo jatkaa Pyhän Hengen innoittamia totuuden varmoja ja luotettavia sanoja "mutta kuolleet eivät tiedä mitään" Saarn.9:5. Tämä on koko Raamatun yleinen ilmoitus.
Ellen White kysyi neuvoja kuolleelta aviomieheltään.
Hän saikin niitä.
Kuolleelta voi kysyä neuvoja
Anonyymi-ap
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai huijarit kyselevät sitä sun tätä kuolleiltakin.
- Anonyymi
Kyselin juuri Yhdysvalloista, josko voisin päästä Ellenin haaroväliin makaamaan.
Myönteinen vastaus tuli.
- Anonyymi
"Ellen White kysyi neuvoja kuolleelta aviomieheltään."
Ei ole kysynyt. - Anonyymi
Aikoinaan Seura lehdessä oli palsta, jossa voi kysyä ennustaja Aino Kassiselta. Hän oli yhden sortin tietäjä. Eräskin kysyi, että on hävinnyt sormus. Löytyykö?
Ei löydy, oli Ainon vastaus. Luultavasti kristallipallosta oli patteri loppu tai joku häiriö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876