Petteri Orpo on tyhmä

Anonyymi-ap

Se vaan on totuus.

26

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laput silmillä toteuttaa mestarinsa Ek:n käskyjä, ja ruoskii itseään, kun ei ole tarpeeksi lojaali ihmiskauppiaille ja petostelijoille.

• Anonyymi

Urpo petteri

• Anonyymi

Tai ehkä sinua vaan jänskättää se hetki, kun Petteri ilmaantuu klo 6.00 ovellesi ja karjaisee sen hirvittävän sanan: TÖIHIN!!

• Anonyymi

Pääsisikin töihin pikku peten karjaisulla. Hieman pelottaa tämä nykytilanne. Rikollisuus, ja raakuus sen kun kasvaa. Suomesta on tullut pelottava maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsisikin töihin pikku peten karjaisulla. Hieman pelottaa tämä nykytilanne. Rikollisuus, ja raakuus sen kun kasvaa. Suomesta on tullut pelottava maa.

Nuoret puhuu että ☭ pelastaa Suomen, mistä moinen? Vihaako lapset ja nuoret Suomea? Kertoo enemmän kuin vähemmän jos näin on, kertoo Suomen hakanneen jo lapsia ja nuoria, ei pelkästään heidän sairasta vanhempaa jota kiusaa Suomi himmeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret puhuu että ☭ pelastaa Suomen, mistä moinen? Vihaako lapset ja nuoret Suomea? Kertoo enemmän kuin vähemmän jos näin on, kertoo Suomen hakanneen jo lapsia ja nuoria, ei pelkästään heidän sairasta vanhempaa jota kiusaa Suomi himmeli

Pääsisikin töihin kuten sanoin.

sätkyjalkaMarinin aikana loppui Jämsän tehdas ja se oli minun työni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikku Petteri on Urpo !!!

• Anonyymi

Petteri Orpo on täys idiootti!!!!! Eroa jo Petteri ja pakene vuorille !!!!!!!!!

• Anonyymi

Ai että Alpeille pitäis mennä, koska sosialisti Marinkin kävi Alpeilla kyttäämässä kuninkaallista seuraa itselleen?

• Anonyymi

Kyllä !

• Anonyymi

Petteri Orpo aivoton !!!

• Anonyymi

Todellakin täysin kusipää !!!!!

• Anonyymi

Petteri päästi maahamme 35000 sotilaskarkuria sisäministerinä ollessaan vuonna 2015.
      Tuleva presidentti Stubb kävi Ruotsissa sopimassa asian sotilaskarkureiden kyyditsemisestä Tornion rajanylityspisteelle.
      Että semmoiset pääministeri ja tuleva presidentti maallamme on.

• Anonyymi

Nin on

• Anonyymi

Kai tuo on uskottava, kun äärimmäisen viisas ja älykäs aloittaja noin vakuuttaa Mensan vahvistamalla ÄO:llä 73!

• Anonyymi

Orpo on nilon yksinkertaisen tossukan oloinen pikku-ukko.
      Onneksi presidentti Stubb on nykyaikainen, liberaali ja smartti yksilö.

• Anonyymi

Typerä Orpopoika ja kiihkoilija Purra ovat kuin naurettava pariskunta 🥴😵‍💫

• Anonyymi

Eikö tuo idiootti orpo osaa muuta kuin hokea samaa jargonia!!! Ei minkäänlaista halua neuvottelupöytään!!!

• Anonyymi

WE WANT PURRA
      WE WANT PURRA
      WE WANT PURRA
      WE WANT PURRA
      WE WANT PURRA

PERSEESTÄ*!

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

En voisi olla enempää samaa mieltä.

• Anonyymi

Jargon on kokoomuksen työkieli, useimmat heistä ovat omaksuneet sen.
      Sanahelinäähän se on, mutta heille se näyttää olevan musiikkia.

Kohtuuden nimessä on myönnettävä, että retoriikka on heillä hallussa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Petteri riitelee itse, vaikka vaatii toista osapuolta lopettamaan riitelyn. Orpo on humoristi !

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe