Se vaan on totuus.
Petteri Orpo on tyhmä
26
808
Vastaukset
- Anonyymi
Laput silmillä toteuttaa mestarinsa Ek:n käskyjä, ja ruoskii itseään, kun ei ole tarpeeksi lojaali ihmiskauppiaille ja petostelijoille.
- Anonyymi
Urpo petteri
- Anonyymi
Tai ehkä sinua vaan jänskättää se hetki, kun Petteri ilmaantuu klo 6.00 ovellesi ja karjaisee sen hirvittävän sanan: TÖIHIN!!
- Anonyymi
Pääsisikin töihin pikku peten karjaisulla. Hieman pelottaa tämä nykytilanne. Rikollisuus, ja raakuus sen kun kasvaa. Suomesta on tullut pelottava maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsisikin töihin pikku peten karjaisulla. Hieman pelottaa tämä nykytilanne. Rikollisuus, ja raakuus sen kun kasvaa. Suomesta on tullut pelottava maa.
Nuoret puhuu että ☭ pelastaa Suomen, mistä moinen? Vihaako lapset ja nuoret Suomea? Kertoo enemmän kuin vähemmän jos näin on, kertoo Suomen hakanneen jo lapsia ja nuoria, ei pelkästään heidän sairasta vanhempaa jota kiusaa Suomi himmeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret puhuu että ☭ pelastaa Suomen, mistä moinen? Vihaako lapset ja nuoret Suomea? Kertoo enemmän kuin vähemmän jos näin on, kertoo Suomen hakanneen jo lapsia ja nuoria, ei pelkästään heidän sairasta vanhempaa jota kiusaa Suomi himmeli
Pääsisikin töihin kuten sanoin.
sätkyjalkaMarinin aikana loppui Jämsän tehdas ja se oli minun työni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku Petteri on Urpo !!!
- Anonyymi
Petteri Orpo on täys idiootti!!!!! Eroa jo Petteri ja pakene vuorille !!!!!!!!!
- Anonyymi
Ai että Alpeille pitäis mennä, koska sosialisti Marinkin kävi Alpeilla kyttäämässä kuninkaallista seuraa itselleen?
- Anonyymi
Kyllä !
- Anonyymi
Petteri Orpo aivoton !!!
- Anonyymi
Todellakin täysin kusipää !!!!!
- Anonyymi
Petteri päästi maahamme 35000 sotilaskarkuria sisäministerinä ollessaan vuonna 2015.
Tuleva presidentti Stubb kävi Ruotsissa sopimassa asian sotilaskarkureiden kyyditsemisestä Tornion rajanylityspisteelle.
Että semmoiset pääministeri ja tuleva presidentti maallamme on. - Anonyymi
Nin on
- Anonyymi
Kai tuo on uskottava, kun äärimmäisen viisas ja älykäs aloittaja noin vakuuttaa Mensan vahvistamalla ÄO:llä 73!
- Anonyymi
Orpo on nilon yksinkertaisen tossukan oloinen pikku-ukko.
Onneksi presidentti Stubb on nykyaikainen, liberaali ja smartti yksilö. - Anonyymi
Typerä Orpopoika ja kiihkoilija Purra ovat kuin naurettava pariskunta 🥴😵💫
- Anonyymi
Eikö tuo idiootti orpo osaa muuta kuin hokea samaa jargonia!!! Ei minkäänlaista halua neuvottelupöytään!!!
- Anonyymi
WE WANT PURRA
WE WANT PURRA
WE WANT PURRA
WE WANT PURRA
WE WANT PURRA
PERSEESTÄ*! - Anonyymi
Jee
- Anonyymi
En voisi olla enempää samaa mieltä.
- Anonyymi
Jargon on kokoomuksen työkieli, useimmat heistä ovat omaksuneet sen.
Sanahelinäähän se on, mutta heille se näyttää olevan musiikkia.
Kohtuuden nimessä on myönnettävä, että retoriikka on heillä hallussa. - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18314347/suomalainen-on-juopo
Gupta?
AP sama. - Anonyymi
Petteri riitelee itse, vaikka vaatii toista osapuolta lopettamaan riitelyn. Orpo on humoristi !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006