Suomalainen on juopo

Minulla paljon pakolaiset kaveri ja kaiki ne töissä. Sitten minulla kolme suomalainen kaveri jossa yksi on juopo toinen on sosupummi ja kolme on työtön! Sinä mieti tätä!

50

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pizza Enrico?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Alkoholismi on kurjaa mutta islamismi on helvetistä.

      • Anonyymi

        Alkoholismista voi parantua!


      • Anonyymi

        Kunnon islam uskovainen ei ryyppää eikä käytä mitään huumeita ! Siinä mielessä hyvä uskonto .
        Nää islamipersut jotka terroria tekee ovat raiskanneet uskonnon tarpeisiinsa ! Rikollisjengei on monenmoisia maailmassa .


      • Anonyymi

        On kauhein sairaus mihin ihminen joutuu tuhoisuuttaan liemeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon islam uskovainen ei ryyppää eikä käytä mitään huumeita ! Siinä mielessä hyvä uskonto .
        Nää islamipersut jotka terroria tekee ovat raiskanneet uskonnon tarpeisiinsa ! Rikollisjengei on monenmoisia maailmassa .

        Islampersut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismista voi parantua!

        Uskomalla Allahiin voi kyllä parantua. Liittymällä persuihin se on kyseenalaista.


      • Anonyymi

        Islamismi on kroonista sekavuutta selvin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon islam uskovainen ei ryyppää eikä käytä mitään huumeita ! Siinä mielessä hyvä uskonto .
        Nää islamipersut jotka terroria tekee ovat raiskanneet uskonnon tarpeisiinsa ! Rikollisjengei on monenmoisia maailmassa .

        Islam on kuin kansainväkinen vapaamuurariveljestö. En tiedä oikeat vapaamuurarit miten paljon ketkuja mutta se veljeys. Heti kun tulee maahan alkaa solvaus. Kaikki muut on tarpeen mukaan vääränlaisia pahoja vain muslimi voi olla oikea ihminen. Sille höhötystä puoli tuntia, min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon islam uskovainen ei ryyppää eikä käytä mitään huumeita ! Siinä mielessä hyvä uskonto .
        Nää islamipersut jotka terroria tekee ovat raiskanneet uskonnon tarpeisiinsa ! Rikollisjengei on monenmoisia maailmassa .

        Islam on sairas ahdasmielinen, patriarkaattinen naisia sortava, fundamentalistinen keskiaikaa elävä, poliittinen ideologia kunniakulttuureineen ja sharian lakeineen..
        Tottakai se on persujen syytä, jokainenhan sen ymmärtää…


    • Anonyymi

      Moktar Gubtan suldaan muoto taas...tuliko Banni?

    • Anonyymi

      Onko Suldaani palannut jo lomaltaan Somaliasta?

    • Anonyymi

      poikas valvein' on.
      poikas valvein' on.

      • Anonyymi

        "vajukein"


    • Anonyymi

      Minula ole kaksi kaveri työl. Mä olen roskaautokuski. Toinen kaveri on syöpö. Toinen on juopo. Toinen on työsäkin juovuskisa. Se toinen on aina syövyksissä.

      • Anonyymi

        mina ei työö, mina varasta Itä-Helsinki kauppajo , saa paljo tavara ,eika maksva, ja sosssuraha riittaa humeisin.


    • Anonyymi

      minä tuli 90-luku Soomiin, ei koskaa työtä tarvi tedhtä, aina rahaa saata ja asunto huva,,minä ja monta kemalia täälla ja he kaikka hyvin,,, huva maa Soomi.

      • Anonyymi

        Rasisti erottuu aina joukosta, vaikka kuinka yrittäisi sulautua.

        En tiedä montaakaan työtöntä turkkilaista, tarkkaan ottaen en ainuttakaan. enkä tiedä muunmaalaisia, joiden nimi olisi Kemal.

        Ei tiedä kirjoittajakaan, mutta häntä ei haittaa kirjoittaa sellaista mitä ei tiedä tai mikä ei ole totta. Kotikielensä voi olla kyrillinen.


      • Anonyymi

        Pita vahti naisii ei ehdi olla juopo. Pita olla panokunto aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti erottuu aina joukosta, vaikka kuinka yrittäisi sulautua.

        En tiedä montaakaan työtöntä turkkilaista, tarkkaan ottaen en ainuttakaan. enkä tiedä muunmaalaisia, joiden nimi olisi Kemal.

        Ei tiedä kirjoittajakaan, mutta häntä ei haittaa kirjoittaa sellaista mitä ei tiedä tai mikä ei ole totta. Kotikielensä voi olla kyrillinen.

        Ap on rasistinen. Suomalaiset sitä ja suomalaiset tätä. Vikoja voi olla mutta ei niitä muidenkaan vikoja saa sanoa eikä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      minä tiedän että alkoholi on afrikassa vielä suurempi ongelma , kun suomessa !!!

      • Anonyymi

        Se on sitä sielläkin paikoitellen, ja niissä paikoissahan se on kotipolttoista.


    • Anonyymi

      omituisen laaja kaveripiirisi ? ettei vain nämä suomalaiset kaverisi olisi suvakki vajakkeja ?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti juuri niitä…


    • Anonyymi

      Minulla on kolme mamukaveria,
      Yksi ei halua oppia suomea, toinen on vankilassa ja kolmannaella on 3 muijaa ja 12 lasta, joten ei ehdi muualle kuin Kelaan.

      • Anonyymi

        Rasisti valitsee kaverinsa itselleen sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti valitsee kaverinsa itselleen sopivasti.

        Toinen virhe on, että kysymys sisältää retorisen väitteen, että joku tai jokin olisi minulle liian vaikea vastus.

        Näihin tunnelmiin taas, Moktar. ;)

        Todella omahyväinen vajaamielinen palstapersereikä, 1 hit mulkero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen virhe on, että kysymys sisältää retorisen väitteen, että joku tai jokin olisi minulle liian vaikea vastus.

        Näihin tunnelmiin taas, Moktar. ;)

        Todella omahyväinen vajaamielinen palstapersereikä, 1 hit mulkero.

        Vai niin. Ei ollut mielenkiintoista tietää tuotakaan.


    • Anonyymi

      Miksi ramadan, jonka pitäisi olla oman tutkinnan ja sisäänkääntymisen aika ja juhla, on pelättyä aikaa maailmalla?
      Poliisit ja sotilaat valmiustilassa.

      • Anonyymi

        Paskaramadan. Länsimaissa paasto on herättänyt ihan muita mielleyhtymiä kuin tuo rummutettu yösyöpöttely. Rummutus pitää lopettaa.


    • Anonyymi

      minu ei alko, sossu maksa kaikki, humeetkin,, huva maa, paremp ku Somaliva.

    • Anonyymi

      Sinä narsisti et välitä että Suomen diktatuuri auttaa sinua ja vihaa omia miehiä.
      Mutta kosto tulee taivaan Jumalalta kaikille jotka pahuutta rakastavat.

      Suomen diktatuuri sama kuin somalian diktatuuri. Ei auta omia köyhiä, ei anna työtä, ei omaa pesukonetta kuten sinulle antaa kaiken.

    • Anonyymi

      Suomalainen juoppo tai ei, mutta vertaa Suomea maan, josta tulit.
      Miksi tulit? Koska jätit taaksesi kiviläjän?
      Oliko sinulla paha siellä?
      Eli lopeta valitus ja sano kiitos sinua syöttävälle kädelle, älä halveksi sitä!

      Ole kuuliainen maalle joka otti sinut vastaan ja kunnioita maan lakeja ja sen käytäntöä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on syöppö.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mina tukkaan ajaa suomi jopo

    • Anonyymi

      Välimerkkien käyttö kertoo kuka kirjoittaja oikeasti on, ei kaukana karvahatusta.**

    • Anonyymi

      Suksi kotiisi jos häiritsee. Eikös ne teikäläiset välitä huumeita vai miten? Mieluuummin kohtaa omissa oloissaan örisevän juopon kuin raivohullun narkin.

    • Anonyymi

      Mieti itse. Mikä olet arvostelemaan ketään?

      • Anonyymi

        Voin arvostella ihan ketä haluan. Mitäs siitä tuumaat, luuseri?


    • Anonyymi

      Suomalainen peittää epävarmuus viina ja kalja! Suomalainen ei halua tehdä työtä ja vaan maata koti sohva! Laiskan työtä! Monet maahanmuutto ihmettele tätä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Suomalainen peittää epävarmuus viina ja kalja."

        Muslimi peittää pahuutensa uskonnon nimiin.
        Laittomuus, rikollisuus, laiskuus, oppimattomuus, epäonnistuminen, tyhmyys, fanaattisuus, tuhoaminen, ymmärrättömyys...jne.
        kaikelle tuolle on yksi selitys, islam.
        Ei tarvi ottaa vastuuta mihinkään, kun se peitetään em. sanalla.


    • Anonyymi

      Kaikki kulttuuri ja teologia on tehty ensin Afrikka! Suomi ei osata kuin kopiointi. Ja nyt se Suomi osaa vain lakosta työtä. Ei tekee mittää kun makaa ha maahanmuuttaja joutuu maksamaan suo Mi ei tekee tuötä. Onko tämä oikein?

      • Anonyymi

        Kyllä tosiaan myös kristillisyys tuli ensin Etiopiaan ja vasta tuhat vuotta myöhemmin Suomeen. Samaten kristillisyys saapui tuhat vuotta ennen Suomea myös Libanoniin, Syyriaan ja Palestiinaan.

        Kerropa tuo persulle, ja hänhän alkaa paasaamaan vaan islamista. PLO ei ollut muslimin perustama, vaikka myöhempi johtaja Arafat olikin maallistunut muslimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tosiaan myös kristillisyys tuli ensin Etiopiaan ja vasta tuhat vuotta myöhemmin Suomeen. Samaten kristillisyys saapui tuhat vuotta ennen Suomea myös Libanoniin, Syyriaan ja Palestiinaan.

        Kerropa tuo persulle, ja hänhän alkaa paasaamaan vaan islamista. PLO ei ollut muslimin perustama, vaikka myöhempi johtaja Arafat olikin maallistunut muslimi.

        Islamista pitää paasata. Vahingollinen kultti joka on syntynyt perseestä. Ja kun Suomen meno ei miellytä, eikun takaisin jonnekin hemmetin suldaniaan takaisin.


    • Anonyymi

      Ei osaa kirjoittaa edes sanaa.

    • Anonyymi

      Juopo suomimirs vaa ryyppää viina ja kalja! Ei osata lisääntyy edes. Afrikan mies lisääntyy. Siksi tarvita kun lapsilisä.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe