Vanhalle äidilleni on myyty DNA:n 400 megainen mobiili nettiyhteys.
Äitini valitti, että yhteys toimii heikosti. Olemme nyt testanneet yhteyttä viikon ja nopeustestit ovat näyttäneet vaivaista 1,5 - 25 megan latausnopeutta.
No, nyt kun tein tänään DNA:n tekniseen tukeen valituksen, niin nuori miehen ääni kertoi, että läheisessä linkissä on "tosiaan eilen havaittu isompi häiriötila".
Koska tuo eilen havaittu häiriötila ei taida selittää mitenkään äitini netti-yhteydessä jo pitkään esiintyneitä ongelmia, sanoin sopimuksen irti. Ei kuulemma onnistu vielä 15 kuukauteen, on kuulemma määräainen sopimus.
Pyysin saada sopimuksen nähtäväksi, jossa on äitini allekirjoitus. Sellaista ei kuulemma ole, sillä liittymä on sovittu puhelimitse ja äidilleni on kuulemma lähetty pelkkä tilausvahvistus hänen sähköpostiinsa. Äidin sähköpostista ei kuitenkaan sellaista löytynyt.
Kyllä suomaiseen yhteiskuntaan on päässyt pesiytymään kaikenlaisia huijareita.
DNA on kusettaa reilusti koko rahalla.
33
894
Vastaukset
- Anonyymi
Näin ne toimii. Tilausvahvistus tuli minulle kotiin postitse, mutta kysymys oli kyllä puhelinliittymästä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178566292
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Itse myös Dna myyjä sanoi ostaessani liittymää vuosikymmen sitten että sen voi vaihtaa MAKSUTTA halvempaan, no sitten kun olisin vaihtanut operaattoria ja maksanut loput muutaman kuukauden hintaan 0.99 per kuukausi(sen aikainen halvin liittymä) kertoivat että minulla on väärää tietoa ja jouduin maksamaan loput kuukaudet täyteen hintaan.
Boikottiin meni.- Anonyymi
Norjalainen Telenor omistaa nykyisin DNA:n. Ei kannata antaa rahoja öljyrikkaille norjalaisille. Me vaihdettiin kotimaiseen operaattoriin ja ollaan oltu tyytyväisiä. Kannattakaa kotimaista operaattoria!
- Anonyymi
Valitettettava tilanne, mutta ei kai kukaan oikeasti usko että saa täyden nopeuden milloin tahansa, kyseessä on jaettu yhteys. Tuo täysi nopeushan vaatii päätelaitteeltakin ominaisuuksia.
- Anonyymi
Ennen ne ”nuoret miehet” oli tehtailla töissä,
NYT KUN TEHTAITA EI ENÄÄ OLE
ne notkuu myyjinä, gigantissa, nettiliittymämyyjinä,
sähkösopimuksia…jne.
mitä tahansa voi myydä.
Miehen biologinen ominaisuus on ruikuttaa ja
työntää. Siksi niitä palkataan tällaisiin hommiin.
Luomiskertomuksen mukaan, mies on luotu
työläiseksi kultakaivoksille.- Anonyymi
Tänne on turha tulla ruikuttamaan.:) Puhelinmyynti on moraalitonta, sillä luurin toisessa päässä voi olla alzheimer-potilas tai dementikko. Nopeita liittymiä myydään myös taloihin, joissa yhteydet kulkevat puhelinpiuhoja pitkin.
- Anonyymi
"Luomiskertomuksen mukaan, mies on luotu
työläiseksi kultakaivoksille."
Ja se kultakin metallina ei ole mitenkään tarpeellista. Ei voi käyttää rakentamiseen eikä oikeastaan muuhun kuin johonkin koruihin.
Aivan hyödytön tavara koko kulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne on turha tulla ruikuttamaan.:) Puhelinmyynti on moraalitonta, sillä luurin toisessa päässä voi olla alzheimer-potilas tai dementikko. Nopeita liittymiä myydään myös taloihin, joissa yhteydet kulkevat puhelinpiuhoja pitkin.
on ne myynyt 2g puhelimet omaaville vanhoille netti liittymät
mummo kun tajua puhelimessa muuta kun hienoa on, mies selittää, otetaan semmoiset..
miees kehuu kehmistaan..
vastuutonta jos tietää että niillä peruspuhelimet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ne myynyt 2g puhelimet omaaville vanhoille netti liittymät
mummo kun tajua puhelimessa muuta kun hienoa on, mies selittää, otetaan semmoiset..
miees kehuu kehmistaan..
vastuutonta jos tietää että niillä peruspuhelimetKurppien oma vika jos erehtyy kusetettavaksi...kiitos rahoistanne.T: Puhelinmyyjä.
- Anonyymi
Kaveri joka on erittäin tarkka mistä maksaa ja mitä saa. Poikansa on Jyväskylän yliopistossa opiskelemassa verkkoteknologiaa, ja tarkastivat tuon DNA:n toiminnan aikana jollin tälä kaverillani, eli opiskelijapojan isällä oli vielä liittymä DNA:lle.
Kun valittivat heikosta yhteydestä, DNA kytki kolmen päivän ajaksi liittymän nopeammaksi, jolloin kolmen päivän jälkeen taas tahmaantui.
DNA pyrkii antaa tahmaista yhteyttä, ellei koko ajan ole niihin yhteydessä ja valittamassa.
Kykenevät myydä "nopeaa yhteyttä" kun kapasiteettia säädellään siten että vanhat ihmiset saavatkin heikkoa ja hidasta vaikka maksavat nopeasta.
DNA on Elisan vuokralainen, ja Elisa Oyj omistaa kaikki kaapelit ja verkot.
Tottakai Elisakin ensisijaistaa omat asiakkaansa saamaan ne parhaat nopeudet ja toimivimmat yhteydet.
Vuokralaisille annetaan mitä jää.
Kaveri on nykyään Elisan asiakas, kuten itsekin olen, enkä Elisalta lähde ikinä.- Anonyymi
jaa tuoko se selittää miksi dna turkasen hidas ollut kun rinnalla ollut vastaava elisan vaikka prepaid netti?
valittaa kannattaa niin kauan että sujuu jatkuvasti oikein!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa tuoko se selittää miksi dna turkasen hidas ollut kun rinnalla ollut vastaava elisan vaikka prepaid netti?
valittaa kannattaa niin kauan että sujuu jatkuvasti oikein!!Kokeilet päivittäin ooklalla ja Netfliin Fast.com:illa nopeutta, ja heti kun lagaa otat aina yhteyttä DNA:han että taas lagaa.
Niillä saattaa olla koodattu täppä jolla painamalla valittajan liittymän kohdalla puhelun aikana, nopeus palaa normaaliin siksi kolmen päivän ajaksi, jonka jälkeen koodi pudottaa nopeuden taas surkeaksi. Ilmeisesti olettavat että sen kolmen päivän jälkeen käyttö hiipuu taas alku innostuksen jälkeen maltillisemmalle tasolle, ja pudottavat nopeutesi sinne 10 megan tasolle. (Maksat 150-300, 600, tai mitä nyt maksatkin)
Oleellista on että sinne DNA:lle pitää olla valittamassa aivan koko ajan ja jatkuvasti.
Kun asiaan eli valittamiseen ja huonoon yhteyteen väsyy, kannattaa ottaa suoraan elisan sopimus. - Anonyymi
Elisa super kallis
Asintuntija tele tekniikan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisa super kallis
Asintuntija tele tekniikanMjaa... katselin tuossa että 100 megaisen mobiilinetin saa hintaan 22,99 kuukaudessa.
300 megaisen 29,99 kuukaudessa.
600 megaisen 32,99 kuukaudessa.
Mielestäni hinnat ovat kuin muuallakin. Lisänä tietty että todella saatkin vielä luvatut nopeudet ilman että koko ajan olet soittelemassa ja valittamassa.
Tuohon Huawei router CPE PRO ja saat 5G yhteyksinä saman tien.
- Anonyymi
on dna aina ollut erittäin paljon hitaampi elisaan verrattuna
katsoin tuossa myös telian tarjouksia mutta siellä myös huonoa
elisa myös paras 5g kattavuus
dna 4g kuulemma nopeemmaksi jos maksaa 5g vaikka ei kuuluvuutta.. heh, voi olla mutta eihän sitä kannata jos elisa samalla alueella nopeammalla 5g- Anonyymi
kannattaa toki dna dokumentoida semmoinen valitus ajankohtineen että pitäähän niiden ajantasalle korjata
vikoja voi olla yksittäisissä liittymissä myös elisalla ja ne myös korjaa pian kun sanoo vaan.
- Anonyymi
Kilpailijakin osaa. Myivät erääseen torppaan 5G-liittymän, johon sisältyi Nokian 5G vastaanotin, SIM-kortti sekä 802.11ac AP, jossa neljä LAN-porttia. Jäin miettimään kunka tuo jälkimmäinen laite piti ostaa jos kerran 4G vehkeiden mukana tullut purnukka soitteleeedelleen hyvin. Itse en 5G vehkeitä vielä hanki pariin vuoteen. Jos olisin ollut tuossa mainitsemassani tilanteessa, olisin ostanut 5G liittymän ja modeemin liittäen olemassa olevaan AP-reitittimeen. Katsellut televisio-ohjelmat ja yhdistänyt tietokoneet edelleen sen kautta. Toki asiakas sai tuon 11ac:n, mutta jos laitteet tukevatkin, niin omatoiminen käyttöönotto tökkii. Hopeareunus tässä on tietysti nuo uudet, takuunalaiset laitteet. Voihan se AP hajota tms.
- Anonyymi
Vanhuksia kusetetaan härskisti. Anopille myyty Telialta kanavapaketteja vaikka ei niitä osaa edes katsoa
- Anonyymi
Elisan 4G on nopeampi kuin DNA:n 5G
Testattu on - Anonyymi
Nytkö sen vasta opit että kaikki myynti on huijausta
- Anonyymi
Elisalta tippuu lappuja tuon tuosta , ?? kk jälkeen uusi hinta on tätä ja rätä , sinun ei tarvitse tehdä mitään..... paitsi maksaa .
- Anonyymi
Mulla valokaapelinetti ja peruskännykkä, yht. alle 50 eguu kuussa. Sikahinta sekin, mutta mitäs menivät myymään DNA:n turskakiskureille.
- Anonyymi
Valokaapelinetti ja peruskännykkä n. 50 egee kuussa. Saan nauttia sikahinnoista, kun menivät myymään DNA:n turskakiskureille.
- Anonyymi
Kusetus on valtiovallan suojeluksessa!🤠
- Anonyymi
Normaalilla ihmisellä on jonkinlainen moraali myynnissäkin, liittymäkaupassa ei ole. Kansan tekniikan osaaminen rajoittuu siihen että osa porukasta ei saa väännettyä ruuvia auki ja toinen osa kiinni. Myyjän pitäisi ymmärtää että asiakas ei erota 5G-yhteyttä 5 GHz taajuudesta. Tehdään otanta jossain kauppakeskuksessa ja 80 % porukalle se on yhtä viitosten ja G-kirjaimien sekametelisoppaa. Koululaitoksen, kansalaisopistojen ja muiden mummojen sukankutomispiirien tulisi olla hereillä ja järjestää vanhuksille tämän alan kursseja teemalla "kuinka vältän jymäytyksen".
- Anonyymi
Resistiivisistä ja kapasitiivisista näytöistäkin puhuttiin aikoinaan itsestäänselvyyksinä, kuin jokainen olisi heittämällä tiennyt mistä oli kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resistiivisistä ja kapasitiivisista näytöistäkin puhuttiin aikoinaan itsestäänselvyyksinä, kuin jokainen olisi heittämällä tiennyt mistä oli kyse.
tori.fi:ssä ainakin sekoitettaan 5G wlan ja 5G sim yhteys
- Anonyymi
DNA on täysin paska, vuosikymmeniä sitten oli liittymä, mutta vaihdoin kun sen kanssa oli aina ongelmia.
Suomi on kuulema köyhä ja köyhäks jää, laulaa Wahlroos, niinpä sitten joka asian pitää omistaa joku ulkomainen taho. Ja jos kotimainen omistaa, senkin pitää olla vittuilua. Kyllä Suomi on erittäin "älykäs" maa.- Anonyymi
Otimme hatkat DNA,lta, Elisa on ollut erittäin hyvä valinta, ainoa täysin suomalainen firma.
- Anonyymi
Itse ostin DNA:lta 200 megaisen liittymän. Todelliset nopeudet oli aamuyöstä parhaimmillaan 8-11 Megaa ja päivisin 4-6 Megaa. Päivällä ei enää nettiyhteys toiminut mutta puhelut sai soitettua. Parasta oli se että tietty DNA:n kaveri soitteli jatkuvasti ja ihmetteli miten se on mahdollista, yritti kait johdattaa keskustelun siihen suuntaan että vika olisi minun kännykässäni. Sain vaihdettua Elisaan ja nopeus kasvoi 150 Megan liittymällä 30 Megaan jolla pärjään ihan hyvin.
- Anonyymi
Vaihdoin Elisan huijaus firman muutama vuosi sitten, kun muuttaminen toiseen kaupunkiin saada lupauksista huolimatta Elisan nettiyhteys toimiaan ja sitä ei saatu Elisalta aikaiseksi viiteen kuukauteen!
Kyseessä ei ollut mikään takahikiän peräkylä vaan suuri suomalainen kaupunki.'
DNA on toiminut aivan loistavasti netissä ja puhelimessa. Ei mitään valittamista.
Ikinä en enää edes pieraise Elisaan päin. - Anonyymi
Kaikki nuo operaattorit huijaa. Itsellenikin on myyty 5g liittymä vaikka puhelin on 4g. Sanovat vaan että onpahan sitten parempi/nopeampi yhteys.
Noh, on kyllä huomattu mitä on, enkä jaksa alkaa taistelemaan nyt. Ensi vuonna kun määräaikaisuus loppuu, otan jotain muuta.
Mutta mitä se muu on, se on vielä hämärän peitossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154