Kampin hermokeskuksessa oon kattonu kun laiturilta 10 lähtee pekolan liikenteen autoja. Kuljettajilla on työasu aan millon flanelipaitaa, millon farkkuja 😌😌😌😌😌😌😌😌🤣🤣🤣😂😂😂Autot on myös sulosen vanhoja. Tuolla olis kiva olla töissä 😂😭
Pekolan liikenteen työasut. Haluan heti duuniin sinne.
8
942
Vastaukset
- Anonyymi
Etteikö koskaan molempia? Luulisi ainakin talviaikana.
- Anonyymi
Ei oo turhaa haaveilla. Pekolallakin lienee kuljettaja pula. Vai ajattelitteko että on jotenkin ongelman ulkopuolella
- Anonyymi
Turhaan Kimmo haaveilee uudesta työpaikasta. Hänet kyllä tiedetään ja tunnetaan Pekolassa, joten toivoa työllistymisestä ei ole.
- Anonyymi
Kimmo ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo ei kirjoita täällä.
Ai. Mistä niin tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mistä niin tiedät?
Kyse on houreista kun jotkut näkevät kimmoja kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on houreista kun jotkut näkevät kimmoja kaikkialla.
Kimmo on tämän palstan tuotteliain kirjoittaja. Valitettavasti vain totuus on kaukana hänen sepityksistään.
- Anonyymi
Pölhölässäkin vaatteet jo miehistyneet ja parempilaatuisilta näyttävät lisäksi.
Ei ole niitä punaisia enää näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741