Kampin hermokeskuksessa oon kattonu kun laiturilta 10 lähtee pekolan liikenteen autoja. Kuljettajilla on työasu aan millon flanelipaitaa, millon farkkuja 😌😌😌😌😌😌😌😌🤣🤣🤣😂😂😂Autot on myös sulosen vanhoja. Tuolla olis kiva olla töissä 😂😭
Pekolan liikenteen työasut. Haluan heti duuniin sinne.
8
925
Vastaukset
- Anonyymi
Etteikö koskaan molempia? Luulisi ainakin talviaikana.
- Anonyymi
Ei oo turhaa haaveilla. Pekolallakin lienee kuljettaja pula. Vai ajattelitteko että on jotenkin ongelman ulkopuolella
- Anonyymi
Turhaan Kimmo haaveilee uudesta työpaikasta. Hänet kyllä tiedetään ja tunnetaan Pekolassa, joten toivoa työllistymisestä ei ole.
- Anonyymi
Kimmo ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo ei kirjoita täällä.
Ai. Mistä niin tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mistä niin tiedät?
Kyse on houreista kun jotkut näkevät kimmoja kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on houreista kun jotkut näkevät kimmoja kaikkialla.
Kimmo on tämän palstan tuotteliain kirjoittaja. Valitettavasti vain totuus on kaukana hänen sepityksistään.
- Anonyymi
Pölhölässäkin vaatteet jo miehistyneet ja parempilaatuisilta näyttävät lisäksi.
Ei ole niitä punaisia enää näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1009041Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156867Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.773245- 1782520
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286