Örkit pulassa Ukrainassa

Anonyymi-ap

50

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei yllätä varmaan ketään, koska venäjä ei pärjännyt enää alkurynnistyksen jälkeen missään ja nyt kun Ukraina saa koko ajan yhä parempia aseita ja on ehtinyt kouluttaa joukkonsa niiden käyttöön, niin paettavahan se on tai kuoltava kuten Bahmut osoitti.

    • Anonyymi

      Prigozin myy Ukrainalle tietoja venäjän asemista. Korruptio rehottaa eikä kukaan piittaa pärjäälö venäjä vai ei. Oma tili tärkein. Niin venäjää kuin olla voi.

      • Anonyymi

        Ja häntä kaavaillaan venäjän seuraavaksi presidentiksi..


    • Anonyymi

      Venäjän "mahdoton torjua"-yliääniohjukset pudotettiin kuin koppelo oksalta. Häh häh hää !

    • Anonyymi

      Syntyykö uusi uljas Venäjä, piakkoin vai jatkuuko sota vielä pitkään?🥇

      • Anonyymi

        Sota käy kukkaron päälle, joutuu putleri pian laittamaan kansalta rosvoamiaan miljardeja siis ainakin alimmaisia likoon.


      • Anonyymi

        Sodan jälkeinen venäjä tulee olemaan vähemmän uljas. Jotain tyyliin Saksa tousen maailmansodan jälkeen, mutta valvonta toiseen potenssiin, Seuraavat sata vuotta venäjää johdetaan Haagista.


    • Anonyymi

      se vain mietityttää päättyykö kaikki suureen pamaukseen ja sienipilveen

      • Anonyymi

        Hulluilla on hullujen huvit.


      • Anonyymi

        Siellähän oli iso pamaus jota Suomen media ei kerro.


    • Anonyymi

      Tämä mestarileipuri Prigotshin sanoo Venäjän joukkojen vetäytyneen Bahmutista ja Wagnerin resuiset joukonjäänteet jätetty tarjottimelle. Ei laula kunnian kukko kullatuissa saleissa viihtyvälle kääpiölle.

      • Anonyymi

        Kohta Putlerin Kokki keittää bunkkerikääpiön suuressa padassa ja syöttää joukoilleen.


    • Anonyymi

      Ruokamyrkytys vaanii, on sen verran listeriabakteeria.

    • Anonyymi

      Jokainen venäläinen aina viimeistä sotilasta myöten on vain pelinappula empatiakyvyttömän ja kateellisen putinin pelissä. Ihmishenki ei ole kopeekankaan arvoinen.

      • Anonyymi

        Putlerin oma henki ei ole minkään arvoinen, kun oma henkivartiokaarti päättää sen listiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putlerin oma henki ei ole minkään arvoinen, kun oma henkivartiokaarti päättää sen listiä.

        Putin hirtetään Haagissa...


    • Anonyymi

      No niin, nyt on Bahmut Venäjän, entä sitten?

      Zelenskin mukaan, kun Bahmut menetetään, on sota hävitty.
      Suomen sota organisaattoreille tietenkin Bahmut on täysin merkityksetön. 😉

      • Anonyymi

        Kuka rauniokasalla mitään tekee.


    • Anonyymi

      Venäjän "supersooninen ohjus" onkin häpeätahra!
      "Killjoyn ilmeinen haavoittuvuus on todennäköisesti yllätys ja häpeä Venäjälle, sillä presidentti Vladimir Putin on ylistänyt sitä lyömättömäksi." 😂

      • Anonyymi

        Putin itse on jo lyöty, ei mitään asiaa minnekään enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin itse on jo lyöty, ei mitään asiaa minnekään enää ikinä.

        Heh, heh...meidän sotapäälliköt tietävät asioiden kulun Zelenskiä paremmin?


    • Anonyymi

      Wagner-joukot valtasi Bahmutin, huomasivat sitten erehtyneensä. Prigotshin: Näähän on omia voihan kilin kellit. Kuka ilmoittaa putlerille että tapettiin omia?

    • Anonyymi

      Venäjän joukot ihan puhki, pian Ukraina poimii kypsän hedelmän.

      • Anonyymi

        Heh, heh....


    • Anonyymi

      Venäjän alueella toimii jo vapaan venäjän aseellisia ryhmiä. Putlerilla on pian kuumat paikat.

      • Anonyymi

        Koko Venäjän alueella paukkuu ja palaa tämän tuosta. Kertsin silta romahtaa taas päivänä minä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko Venäjän alueella paukkuu ja palaa tämän tuosta. Kertsin silta romahtaa taas päivänä minä hyvänsä.

        🙄😲🤭🙂😁😂🤣


      • Anonyymi

        Se oli liian halpa ja matala maja. Putler on tottunut kulkemaan 5m korkeista kullatuista ovista.


    • Anonyymi

      No nyt Wagner vetäytyy Bahmutista ja venäjän oma pellearmeija tulee tilalle. No kai ne muutamasta lapsesta hengen saa irti.

      • Anonyymi

        Ihanaa vaihteeksi teurastaa vain venäläisiä mosureita, ei mitään ammattiarmeijaa. Melkein kuin lepäisi tai ampuisi sirkuksessa peltisiä ankkoja.


    • Anonyymi

      Kaksi lahopäätä samalla hiekkalaatikolla. Putler : saanko tulla leikkimään teille ? Lokasenkka : Joo tuu vaan, ota lelut mukaan. Putler : yrinraketitkin ? Lokasenkka : joo joo, ei mitään noiranpilliä sitte.

    • Anonyymi

      Mahtaa Kremlin puutiaista ottaa koteloon kun Latvia ja Saksa jyrää jääkiekossa. Itsellä piirinmestaruusfinaali valkovenäläisiä vastaan.

    • Anonyymi

      40 raskaasta pommikonetta paskana, osa Muurmanskin nurkalla, siis hiton kaukana Ukrainasta. Venäjällä mikään ei ole enää turvassa ja Ukraina ei vielä ole edes saanut pitkän matkan ohjuksia, mitä silleon kyllä tulossa. Lennokeillakin tekee aika tuhoa.
      Koska Kertsin silta on lopullisesti poikki? 🤔

      • Anonyymi

        Mahtaa olla jo joukkopako käynnissä Krimiltä, kun suuri ja mahtava on kontallaan jo Ukrainan dronejen kanssa, eikä pysty enää takaamaan kenenkään turvallisuutta? Silta voi tosiaan romahtaa ihan milloin tahansa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla jo joukkopako käynnissä Krimiltä, kun suuri ja mahtava on kontallaan jo Ukrainan dronejen kanssa, eikä pysty enää takaamaan kenenkään turvallisuutta? Silta voi tosiaan romahtaa ihan milloin tahansa. 👍

        Ensin paukutellaan ympäri laajaa venäjänmaata että siltä loppuu aseet torjua joka kaupungissa ja sitten kun ne aseet on lopussa, käydään voimalla sillan kimppuun.


    • Anonyymi

      Kohta venäjällä on saman verran pommikoneita kuin Suomella. Buahahahahah haa !

    • Anonyymi

      Nyt palaa ydinsukellusveneiden tukikohta! 💥🔥👍

    • Anonyymi

      Eipä taida kohta olla venäjällä ollenkaan koneita kun toistuu parikin kertaa nämä iskut

    • Anonyymi

      Seuraavana vuorossa Suhoit ja jäljelle jää muutama vesakontorjuntakone.

    • Anonyymi

      Missäpäin Lapuaa tuo tapahtuu?

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea, linkissä se sanotaan.
        Se on hyvä että noita laitetaan tänne, kun en jouda niin tarkkaan pläräämään nettiä, niin tärkeimmät uutiset löytyy kätevästi, eikä mene kokonaan ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea, linkissä se sanotaan.
        Se on hyvä että noita laitetaan tänne, kun en jouda niin tarkkaan pläräämään nettiä, niin tärkeimmät uutiset löytyy kätevästi, eikä mene kokonaan ohi.

        Eihän ole hyvä asia. Täällä pitää kirjoitella Lapuan asioista.

        Jos ei sitä ymmärrä, kannattaa pysyä poissa.


    • Anonyymi

      Venäjän lippulaiva makaa pohjassa, jiihaa !

      • Anonyymi

        Lippulaiva lienee kuitenkin hädin tuskin sataman suojassa pinnalla pysyvä ainoa lentotukialus?


    • Anonyymi

      Lippulaiva Moskva upposi jo 2022. Ohjusristeilijällä oli suuri symbolinen arvo putinille.

    • Anonyymi

      Kertsin silta huojuu jo. Iivanat kattelivat lennokkia taivaalla ja samas jalkojen alla jysähti. Hah hah haa ! Kyllä silta tyhjeni nopiaa.......

    • Anonyymi

      Medvedevin viinavarasto kremlis on seuraava kohde. 100 000 litraa votkaa leimahtaa mukavasti.

      • Anonyymi

        Litran votkaa juotuaan pikku-Medde uhoaa kuristavansa 45 miljoonaa ukrainalaista omin käsin.


    • Anonyymi

      Tyrkiyje puhuu itelleen. Töyrkijye on semmone.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe