Mikä hetki yöstä on?

Anonyymi-ap

Jumalalla on meneillään suuri työ. Hän palauttaa seurakunnan alkuasetelmaansa. Tähän Pyhä Henki kutsuu meitä kaikkia mukaan. Tämä on kristillisen maailmanhistorian suurin vaihe. Kansojen kohina voimistuu. Jumalan armoa ja rauhaa etsitään parannusta tehden. Jeesus ja ristintyö otetaan vastaan elämän perustaksi. Itkien, katuen ja nöyrtyen tehdään parannusta.

Linkissä vanhin kristinusko suunta, ja neuvot, miten siihen palataan:
https://youtu.be/XVTBW0F1gu4

.

.

16

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvää oli.


    • Anonyymi

      Aloituksen videossa on kehotus laittaa Jumalan tahto käytäntöön.

    • Anonyymi

      Niin kutsuu, ja nauraa paskasesti päälle.
      Tuku tuku lampaitani, päkä päkä pässejäni. Pölkky odottaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Profeetallista sanomaa löytyy riittävästi Raamatusta. Ei sitä tarvitse etsiä omasta mielikuvituksesta.

      • Anonyymi

        Seurakunta otetaan irti kaikista kirkoista! Näin on varma Raamatun totuus.


    • Anonyymi

      Viktor Klimenko julisti 3 päivää sitten Seppo Pulkkisen YT kanavalla Profeetan vaikea tehtävä ja kertoo laulujensa lomassa miten hellarit käyttivät häntä hyväksi rahan keruussa. . Huomio, Viki on Venäjän juutalainen, eli sukunimi löytyy Avotaynussa

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Markku Koivusen profetia 22.12.2009

      Profetia Suomelle saatu 22.12.2009 n. klo. 05.00 aamulla Salossa

      Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen.

      Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee.

      Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet.

      Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.

      Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää.

      Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella.

      Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni.

      ---------------

      Leena-Maija Saarvirran 6.7.2008 saama ankara varoitus Suomelle

      Herran ankara varoitus Suomelle:

      Älä sinä vääristele Herran sanaa omien mielihalujesi mukaan korvasyyhysi, sillä siitä seuraa kadotus. Koko kansa saa syyn niskoillensa jos ei tee parannusta tästä.

      Olen tuhoamalla tuhoava johtomiehet jos eivät parannusta tee. Olen vetämällä vetänyt sinua puoleeni rakkauden köysin ja armon sitein, mutta jos hylkäät Jumalasi, mihin menet maa?

      Omaa leipää sinulla ei tule olemaan ja toisten nurkissa joudut asumaan, pakolaisena omalla maallasi.

      Tämä on Herran varoitus niille jotka pitävät Minua pilkkanaan ja kestitsevät itseään seurakuntien tiloissa ja korvasyyhyyn opettavat.

      Tee parannus sinä ja koko papisto, koko maa, sillä omaa maata ei sinulla kohta ole.

      Herran Jeesuksen tahto on että käännyt pois pahuudestasi, haureudesta, veren syömisestä, ihmisen jumalana pitämisestä, saatanan palvonnasta, noituudesta, okkultismista, vääryydestä edessäni, sanoo Hän jolla on valta
      päättää elämästä ja kuolemasta.

      Usko ja kadu maa, sillä tuhoon sinä kuljet ilman Minua. Sanoo Hän, joka voitti tuonelan ja kuoleman vallat, jolla on niiden avaimet. Joka sulkee ja kukaan ei voi avata, joka päästää pahasta ja parantaa. Joka lyö ja sitoo, haavoittaa ja parantaa

      Jos et usko sanojani maa, tuhoon joudut. Kansa jakaantuu ja syö toisiaan, miekka nielee rajan takaa - se on – sota-aseet.

      Tämä varoitus ota todesta, sillä vielä on vähän aikaa tehdä parannus. Jos et parannusta tee, tiedät mihin joudut maa.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010
      Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:

      Jukka Piirosen näky 11.6.2010

      Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.

      Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.

      Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.

      Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.

      Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.

      Suurin mätänemisen syy on ylpeys.

      Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.

      T:"Hiljainen"


      28.5.2010

      Nimimerkin "Hiljainen" saama profeetallinen kehotus pastoreille 27.5.2010

      Tänä aamuna Jumala johdatti Sanan ääreen ja luin vapisten paikkoja joita Jumala kehotti lukemaan.

      Olin lukenut jo jonkin aikaa kohteita läpi ja jäin rukoukseen Herrani eteen kysyen, mitä Hän halusi näiden kautta tuoda minulle.

      Jumala sanoi: "Minä annan sinulle kehotuksen, joka sinun tulee laittaa esiin."
      Joten tämä kirjoitus on sanaa, kehotusta seurakuntiemme paimenille!
      JUMALA SANOI: "KUULKOON TAI OLKOON KUULEMATTA."

      Sananpaikat olivat seuraavat:
      JER.7:1-15
      HES.34:1-12

      SANOMA OLI SEURAAVA:

      Teidän vaelluksenne on kuin yö ja päivä edessäni. Päivän valossa te pukeudutte fariseusten vaatteisiinne ja kuljette ihailtavana.
      Yöllä te salassa jatkatte haureuksianne.

      MINULTAKO TE SEN SALASSA TEETTE?

      Tuon teidän tekonne julki ja valoon, riisun nuo vaatteet yltänne ja häpeänne saatte kantaa alasti.

      MINÄKÖ EN TEITÄ SAISI KURITTAA?

      Olen teitä kehottanut, mutta olette sulkeneet korvanne. Olen varoittanut, mutta ette ole siitä välittäneet. Olen nuhdellut, mutta se ei ole työtä teissä tehnyt.

      MINÄKÖ ANTAISIN JATKAA VÄÄRYYTTÄ?

      Olen kutsunut ja vetänyt teitä katumukseen, mutta polvitietä te ette tunne. Olette raatelevia susia, jotka valheprofetioillanne olette viekoitelleet heikkoja lampaitani.

      MINÄ EN TULE ANTAMAAN ENÄÄ LAMPAITANI SUSIEN RAADELTAVIKSI!
      Täynnä saastaa ja haureutta ovat ne huoneet, joita te kutsutte minun huoneikseni. Mutta tietäkää, että aika on tullut ja on huoneiden puhdistua. Aika on tullut ja on jyvien erottua akanoista.

      TEILTÄKÖ OTAN VASTAAN KÄSKYJÄ?

      TEIDÄNKÖ SÄÄNTÖJÄNNE JA MENOJANNE MINUN TULISI NOUDATTAA?

      Tiedä sinä turha ihminen ja paha paimen, joka fariseuksena kuljet, että aika on sinun ahjoon astua.

      MINUN TUOMIONI ALKAA MINUN HUONEISTANI!

      ----------------

      Antti Jaatisen Aamurukouksessa saatu sana Etelä-Pohjanmaalta. Syyskuu 2011

      Sinä joka rukoilet, älä rukoile enää armoa, sillä armoni tätä kansaa (Suomi)
      kohtaan on käynyt vähiin.

      Katso, rukoile että Minun kansani tekee parannuksen synneistään.
      Rukoile, että Minun seurakuntani pesee vaatteensa Karitsan Veressä!

      Katso, pian on aika, jolloin Minun tuomioni kaatuvat tämän maan päälle.
      Tuomioni kaatuvat oikealle ja vasemmalle.

      Älkää peljätkö, en Minä unohda omiani. Minä pidän huolta jokaisesta
      joka turvaa Minuun.

      Katso, viettäkää aikaa Minun edessäni. Oppikaa se mitä Henkeni ja Sanani opettavat.
      Juurtukaa Sanani kalliolle, sillä kaikki muu tulee koetelluksi.

      Älkää loukkaantuko Minuun, sillä olenhan tästä kaikesta varoittanut.
      Älkää sanoko etten ole varoittanut, sillä totisesti olen sen tehnyt.

      Antakaa anteeksi toisillenne, ahkeroikaa parannuksen hyviä hedelmiä,
      sillä siten valmistaudutte siihen mitä on tulossa.

      Älkää peljätkö sitä mitä näette tapahtuvan, vaan peljätkää syntiä
      ja sitä että ette ole kuuliaisia Minun Sanalleni.

      Tulkaa Minun siipieni suojaan.
      Minä se olen se hyvä Paimen loppuun asti.
      Älkää peljätkö, tulkaa Minun tyköni.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Jukka Rokan profetia 5.4.2002

      Ennen kuin syyssateet alkavat, tapahtuu jotakin, joka järkyttää koko maailmaa.

      Voi Israelia, voi Jerusalemia, mikä koettelemus sitä kohtaakaan ja näyttää kuin koko maailma olisi yhtäkkiä noussut Israelia vastaan.

      Sitten kajahti Herran ääni: Voi Viro, Liettua, Latvia — ja voi Suomi! Tuntui kuin koko maailma olisi riitautunut itsensä kanssa.

      Voi Sinua helluntaiseurakunta! Kaikki maassanne vierailleet Herran lähettiläät ovat profetoineet kansallenne suurta herätystä, herätystä ihmein ja merkein, jonka kaltaista ei vielä ole maassanne koettu.

      Mutta te helluntailaiset Herran palvelijat olette nousseet toisianne vastaan. Te kadehditte, puhutte pahaa toisistanne, riitelette opista, lyötte ja ruoskitte toinen toisianne.

      Eteeni ilmestyi kaksi kaunista suorakaiteen muotoista levyä, joissa luki PAASTO JA RUKOUS.

      Mutta rukoussanan päällä oli likainen, haiseva kulho. Paasto-sanan päälle oli kahlehdittu vellikauha.

      Rukous ja paasto oli kaiken muun kiireen vuoksi täydellisesti laiminlyöty.

      Teille luvattua suurta herätystä ei näyttänyt ilmestyvän. Seurakunnat pikemminkin menettivät kuulijoitaan.

      Tehkää parannus.

      Minä annan teidän vielä kokea kaiken, mistä profeetat ovat julistaneet.

      Minä annan herätyksen, jos te yhdessä paneudutte rukoukseen ja paastoon.

      Teidän kansanne tulee kokemaan herätyksen, jonka kaltaista ei maassanne ole vielä koskaan ollut. Juuri tämän kaltaisen herätyksen haluaisin minä kansallenne antaa, sanoo Herra.

      Jos minun kansani parannusta tehden nöyrtyy, jos te annatte toisillenne anteeksi, sovitte riitaisuutenne, niin minä annan kaiken teille anteeksi, sanoo Herra, ja te tulette kokemaan, että sokea saa näkönsä, kuuro kuulonsa, rampa paranee, halvaantunut nousee ylös ja kuollut herää.

      Aika on totisesti paha. Tehkää parannus. Etsikää kukin toinen toistenne parasta ja te tulette kokemaan kaiken tämän.

    • Anonyymi

      Heprealaiskirje 12

      1 Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

      2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

      3 Ajatelkaa häntä, joka syntisiltä on saanut kärsiä sellaista vastustusta itseänsä kohtaan, ettette väsyisi ja menettäisi toivoanne.

      4 Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,

      5 ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;

      6 sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".

      7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?

      8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.

      9 Ja vielä: meillä oli ruumiilliset isämme kurittajina, ja heitä me kavahdimme; emmekö paljoa ennemmin olisi alamaiset henkien Isälle, että eläisimme?

      10 Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.

      11 Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut.

      12 Sentähden: "Ojentakaa hervonneet kätenne ja rauenneet polvenne";

      13 ja: "tehkää polut suoriksi jaloillenne", ettei ontuvan jalka nyrjähtäisi, vaan ennemmin parantuisi.

      14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;

      15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

      16 ja ettei kukaan olisi haureellinen tahi epäpyhä niinkuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa.

      17 Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hyljättiin; sillä hän ei löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka hän kyynelin sitä pyysi.

      18 Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,

      19 ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;

      20 sillä he eivät voineet kestää tätä käskyä: "Koskettakoon vuorta vaikka eläinkin, se kivitettäköön";

      21 ja niin hirmuinen oli se näky, että Mooses sanoi: "Minä olen peljästynyt ja vapisen";

      22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,

      23 taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,

      24 ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

      25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.

      26 Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin".

      27 Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.

      28 Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;

      29 sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.

    • Anonyymi

      https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

      Päivitys 13.1.2022: OMETAN LASKENTA PÄÄTTYYY 13.6. KLLO 5 AAMULLA JA TULEE YLÖSTEMPAUS!!!!1!!! Laskuri lähtee heti välittömästi juuri nyt pystyyyn!

      Jos pääsiäissapatti siirtyy viikolla, omerin laskentakin päättyy viikon myöhempään, elikkä 12.6.2022 klo 18:00 ja ylösotto olisi mahdollinen vasta 13.6. aamulla.

      Viimeinen aikavyöhyke maailmassa saavuttaa nuo tarvittavat 7 viikkoa on -11h, elikkä kun klo 18:00 on tullut täyteen Israelissa ja lähdetään sinne 50. päivälle, niin 11h päässä on kello 5 aamulla Israelissa, kun tuo aikamääre on saavuttanut kaikki alueet maailmassa. Elikkä siis omerin laskennan päätepiste kaikkialla maailmassa on 6.6.klo 05:00 eteenpäin. Olav rodgen näyssä kello oli Norjassa 9:00 kun radiosta tuli ylimääräinen uutislähetys, jossa kerrottiin ihmisiä kadonneen paljon ja Suomessahan kello on sitten 10:00 aamupäivällä. Näillä mennään odottamaan kevään etenemistä.

      Päivitys 20.6.2022: OMetan KASKENTA PÄÄTTYI JOTEN nyt ODOTELLAAAAMN VAIN 10 PÄIVÄÄ LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ KOSKA SITTEN TEMPAUS VARMANA RTULEE 23.6.2022!!!

      Päivitys 1.11.2022: Nyt seuraamme silmä kovana Suomen talvisäätä! Harmi ja ikävä kyllä, PÄIVÄMÄÄRÄÄ tapahtumalle emme saaneet!!!!!11!!

      Profetia kuuluu, että kun Suomeen astuu laki homoavioliittojen sallimisista (ja nyt vielä translaki päälle), niin seuraavan kovan pakkastalven jälkeen Venäjä hyökkää Suomeen.

      Päivitys 4.5.2023: Ometan LASkentä pääättyy 29.5.2023!!!11! JA YLÖS TEMPAUS ON SEKUNNILLEEN VARMA JUURI SILLOIN!!!!

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Nimimerkin "Yksi kansalainen" uni Sauli Niinistöstä 8.1.2011

      Oli alkamassa jalkapallo-ottelu. Ja siinä ottelussa oli erotuomarina Sauli Niinistö. Itse asiassa ottelussa oli vastakkain Suomi ja vastustaja oli yksinkertaisesti Suomen vastustaja.

      Heti ottelun alussa Suomi näytti saavan maalin. Katsojana näin että se oli maali, mutta pallo kimposi salamannopeasti takaisin kentälle. Suomalaiset luulivat juhlivansa maalia, muuta erotuomari Niinistö pysäytti ottelun ja halusi varmuuden siitä, mitä itse asiassa tapahtui.

      Ottelu oli keskeytyksissä. Niinistö ei osannut sanoa, hyväksyykö hän maalin vai ei. Hän kuunteli molempia osapuolia, ratkaisua ei syntynyt. Näin kellon, 15 minuuttia oli jo mennyt ja ottelu oli yhä poikki.

      Sitten Niinistö oli jo hyväksyä Suomen maalin, mutta hänellä ei ollut rohkeutta tehdä päätöstä, koska ei halunnut loukata toista osapuolta.

      Niinpä hän vetosi maalia edeltävään tilanteeseen, että maalia ei voitu hyväksyä, koska sitä ennen oli muka tapahtunut rike. Ottelu oli yhä vaan keskeytyksissä, aika juoksi, mutta ottelu oli seis.

      Sitten näin että ottelu loppui. Niinistöä en nähnyt ja Suomi oli jäänyt maaleitta samalla häviten vastustajalle.

      ---------------

      Ymmärsin sitten valveilla, että uni kuvaa tulevia presidentinvaaleja.

      Niinistö jahkaa, ei saa päätöstä aikaan. Tämä päätös tulee olemaan myös huono päätös Suomen kannalta, hävisihän Suomi ottelun.

      Mutta eikös vaaleissa kansa ole tuomari, se päättää, mitä tapahtuu?

      Voin ymmärtää tämän niin, että tuomari onkin tämä Niinistö. Tekemällä kielteisen päätöksen presidentinvaalien suhteen hän on tehnyt suuremman päätöksen kuin minkä kansa voi sitten tehdä. Kansalta on otettu pois tämä valinnanoikeus, kansa joutuu valitsemaan jäljelle jääneistä.

      Ja epäilijöitä ja itseäni lohdutan sillä, että tämä oli vain uni. Aika näyttäköön mitä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Valhe uni, koska ne Presidentti vaalithan pidettiin ja Niinistö valittiin Suomen Tasavallan Presidentiksi vuonna 2012 ja toiselle Presidentin valtakaudelle v. 2018.. Toki ehkäpä kepuli konstein kaiketi, mutta kuitenkin siellä se "nato"-vaari nyt istuu Mäntyniemessä virka-asunnollaan ja nauttii kesäpäivistään- Runojen lausunnasta. -Saanee kysyä vaan kuinka kauan kunne idästä kajahtaa Vaalimaan rajavartijan hälytys Suomen Valtio-rajan ylittävistä Idän kuninkaan sotilaista elikkä Venäläisistä !?

        Veikkaan, että ennen Vilnan iltamia, jos veli Venäjä pitänee kiirettä?
        Saapa nähä. ;)


    • Anonyymi

      Raamattua tutkimaan. Kouluissahan sitä ei enää tutkita kristinuskon vahvistukseksi lapsille ja nuorille.
      Roomalaiskirje 8
      1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
      2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
      3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
      4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
      5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
      6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
      7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
      8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
      9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
      10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe