Tänä päivänä rukoilu on tärkeää. Jumala ei nuku, hän kuulee rukoukset.
Voimme säästyä monilta kärsimyksiltä jos käännymme Jumalan puoleen.
Muistakaa rukoilla joka päivä Suomen ja suomalaisten puolesta. (Tottakai myös muiden maiden puolesta voi myös rukoilla) Aamen ja kiitos Jeesukselle.
Mukavaa kevättä kaikille!
Jumala kuulee jokaisen rukouksen
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tapahtuu niin kuin tapahtuu ihan ilman rukouksia.
Rukoukset ovat hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa.- Anonyymi
Jos olisi kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala, joka tahtoo pelastaa kaikki ihmiset, niin eikö hän tekisi kaikkensa pelastaakseen ihmisiä, vaikka kukaan ei rukoilisi?
Jos ihminen saa itse päättää, miten Jumalan kutsuun vastaa, niin mitä siihen Jumala voisi vaikuttaa? Kutsua väkemmin ja voimakkaamin? Antaa Jeesuksen ilmestyä fyysisesti? Itse näyttäytyä ja tulla kuulluksi fyysisellä tavalla? Vaikka tällaista rukoiltaisiin, niin ei Jumala ilmesty tai puhu. Vai ilmestyykö ja puhuuko? Ei ole havaintoja sellaisesta.
On vain Raamatun ”todistus”: kertomuksia, jotka eivät ole totta. Ja ne ovat eri asemassa, jotka ovat nähneet omin silmin Jumalan ja Jeesuksen. Ei heidän tarvinnut pitää totena, kun näkivät ja kuulivat. Toista se on niiden kohdalla, joiden tulisi pitää ilman todisteita totena Raamatun henkilöiden todistukset. Epäreilua!
Mitä rukous vaikuttaa? Tekeekö Jumala sen, mitä häneltä pyydetään? Ei tee. Jumala ei ole kenenkään ihmisen ohjailtavissa, vaikka niin uskova saattaa harhaisessa mielessään kuvitella. Jumala ei ole edes olemassa, joten miten hän saattaisi ”vastata” rukouksiin ja toimia niiden mukaan? Ja jos olisi olemassa, niin eikö tosiaan tekisi kaiken sen, mitä tahtoo, vaikka kukaan ei sitä pyytäisi? Kyllä tekisi. Niinpä
rukoilu on typerää ja turhaa ajan ja voimien haaskausta!
- Anonyymi
"Voimme säästyä monilta kärsimyksiltä jos käännymme Jumalan puoleen."
Miksi niin luulet? Onko sinulla todisteita väitteesi tueksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919