Tyttäreni on hieman pyöreän oloinen ja isorintainen ja joutui noloon tilanteeseen lääkärissä kun hoitajana ollut nuori poika oli ensiarvioinnissa riisuttanut tytön alastomaksi. vatsavaivan vuoksi meni sinne, tyttö polvilleen tutkimusalustalle ja sormi peräaukkoon, paikalle ilmestyi lisää "arvioijia" ja työnsivät jonkun putken peräaukkoon, siinä pylly pystyssä ooteltiin sitten lääkäriä. putki luiskahti pepusta ulos ja aiheutti tirskuntaa hoitajissa. en tiedä mutta hävetti kyllä ihan tytön puolesta.
tissit oli kanssa pyöritelty ennen tätä huolella.
Lääkärin vastaanotto
Anonyymi-ap
2
255
Vastaukset
- Anonyymi
jos oli espoon terv.asema niin en ihmetele. itse olin yleislääkärillä joka teki alatutkimuksen ja levitti vehkeeni niin auki että huusin kivusta, sanoi että saattaa nipistää. jep. sitten sormi kakkoseen ja tuska lisääntyi ja nostin persettä niin huusi että paikallaan nyt. no levitin lensi reiästä lattialle ja oli närkästyneen oloinen, hieman huilutti sitä vesihanan alla ja takasin reikään ja juu niin auki kun sai. kyyneleet valui vaan ja liukkaria ei löytynyt. sellasta tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000