TÄRKEÄ ROKOTEKYSELY

Anonyymi-ap

TÄLLÄ OTAKANTAA.FI KYSELYLLÄ HALUTAAN SELVITTÄÄ KANSALAISTEN KOKEMIA OIREITA, JOTKA OVAT ILMENNEET TAI PAHENTUNEET KORONAROKOTTEIDEN OTTAMISEN JÄLKEEN.

KAIKKIEN KORONAROKOTUKSEN SAANEIDEN OLISI HYVÄ KÄYDÄ VASTAAMASSA TÄHÄN KYSELYYN.

Tutkimuksissa pitäisi aina huomioida kaikki uudet oireet/sairaudet tai vanhojen oireiden/sairauksien paheneminen saadun rokotteen jälkeen. Siten voidaan nähdä, kuinka suurella osalla rokotetuista on tullut oireita/sairauksia ja onko määrä niin suuri, että se on tilastollisesti merkitsevä, jolloin on syytä epäillä oireita/sairauksia rokotteen aiheuttamaksi.

https://www.otakantaa.fi/fi/hankkeet/905/osallistuminen/1647/kysely/

13

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyselyn takana Suomen Terveysjärjestö:

      "Suomen Terveysjärjestö antaa luotettavaa ja tutkittua tietoa sekä lääketieteellisistä että luontaisista hoitomenetelmistä sekä terveystuotteista ja homeopaattisista valmisteista."

      Kysmykset ovat jonkun piikkikammoisen hörhön tekemiä ja sisältävät myös misinfoa ja suoranaisia valheita. :D.
      Tuo homeopatia vielä kirsikaksi kakun päälle :D

      • Anonyymi

        Näitähän on aina vaan liikkeellä kyselemässä milloin mitäkin. Siinäpä kyselee . Ei vissiin itse huomaa että jo kirjoituksellaan näyttää kuka on


    • Anonyymi

      Haluavat nyt tietää miten hyvin onnistuivat myrkyttämään kansan.

    • Anonyymi

      Kai ne nyt oireet/sairaudet tulee edelleen käydä lääkärillä toteamassa. Ja tämä olisi vieläpä syytä tehdä mitä pikimmiten niiden ilmaannuttua. Että ajallinen yhteys tulisi laitetuksi sinne papereihin mahdollisia korvauksia varten. Ei siinä mitkään jälkikäteen suoritetut kasvottomat pilipalikyselyt auta. Tämä on demokratian valkopesua ihan parhaasta päästä kun rokotteen joutui moni ottamaan kuitenkin pitkin hampain painostettuna ja puutteellisesti informoituna. Ei missään määrin valistettuna siitä miten vajavaisin tiedoin oltiin liikkeellä tässä globaalissa ihmiskokeessa.

    • Anonyymi

      Monet tuntemani laittavat oireet ja sairastelun stressin ja sun muun piikkiin. Osa ei edes enää pysty urheilemaan hengityskyvyn huononnuttua. Siihenkin sitten syyttävät allergiaa ym. Ei ollut ennen allergisia millekään. Tää on kyl massakoe. Sairastelusta tehdään jokaisen arkea, jolloin kyseenalaistamiset vähenee. Nythän rokotellaan kanat ym, jolloin verrokkiryhmäkin voi alkaa oireilla samalla tavalla ja syy yhteys jää monelta huomaamatta. (Rokottamattomatkin sairastelee samalla tavalla...) Huomatkaa esimerkiksi kaupassa se normalisoitu köhiminen..

    • Anonyymi

      Piikiproteiinia puskee ja hiljaa hyvä tulee. Sehän on vahva toksiini.

    • Anonyymi

      kyseessä on rokote myönteisen hallituksen järjästämä gallup huijaus

      • Anonyymi

        Siksi en aio käydä vastaamassa. Vai oliko tuo siis vain piikitetyille?


      • Anonyymi

        Tässä taas on kyseessä kulkutautimyönteisen rokotehuuharin valehtelu.


    • Anonyymi

      Moni tuttava nauroi, kun luki kohdan? Jossa rokottamaton sai oireita. Mua ei kyllä naurata..
      Tän pitäs olla julkista tietoa!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Poissuljettu covid kuolemat siis.


    • Anonyymi

      En avaa liiteitä .Korona ja infulenssa rokotukset ilmasiksi alkaa 6.11.- 17. 11. Plus 65v. Kuin alle 65v. Jos moni sairas:ymm.Jotka ei maisa. jontaa vaan paikan pääe ilman ajan varaus.Puhelin ei voi aikaa varata.Olen otanu kaikki ilmaset rokteet mitä jaettu ja menen jontaa roktetta aamu kello 10. 6.11. 23. En sairastanut koronaa.en ingulenssa viellä tai koskaan.Noudatin ojeistus kun oli.Jätin taakseni rokte vastaiset ihmiset.Heidän pätös ei minulle kuulu.Olen vain tekemisissä ihmiste kanssa jotka otta rokteen ja kuloinkin noudataa ohjeistus.Kai Minulla yksilön vapaus valita Sera jossa likkun?Ydin ei rokoteista ongelmia minulle tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe