Käykääs lukemas Lapuan palstaa...

Anonyymi-ap

Siellä on tämä uusi tuoreempi selvittämätön Murha ! Koko Lapua pelkää.. ( Lapuan koko palsta on tätä murha asiaa.. ) Rasmuksen tapaus.

14

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alavutelaisena ja Hilkka Myllymäen murhaa lähellä olleena kannustan teiä pitämään asia täällä esillä. Me alavutelaiset, jotka emme usko Vaasan hovin päätöstä 1972, olemme suunnilleen tutkimuksillamme avanneet jutun ja paljastaneet suvussa tapahtuneen murhan.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862919L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Löytyykö tekopaikka maastosta

    • Anonyymi

      Murhaajapoliisi pitää Lapuaa pelon vallassa...

      • Anonyymi

        Lapuanhovin omistajaa on uhattu ja peloteltu.Ja myös kehotettu olemaan mieluummin hiljaa.Hän ei ole syyllinen Rasmuksen katoamiseen.Eikä hän ole tehnyt hänelle mitään pahaa.Itse syyllinen ja hänen avustajat löytyy.Malttakaa hetki vielä.He eivät ole kovin kaukana..Eivät pääse pakoon eivätkä voi piiloutua minnekään.He vielä ehkä kulkevat vapain askelin.Mutta ei kovin kauan.Sillä oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa täytyy tapahtua.


    • Anonyymi

      Naapurimaan putini, on todennut, uuden järjestyksen tulevan, no sama se on meillä suomessakin. ja putinin ammatinahn jo tiedämmekin..

    • Anonyymi

      Lapualla ja muuallakin kaikki tietävät kuka on murhaaja.. pelko estää puhumasta ja kertomasta tekijän nimeä. . Nimittäin se poika paiskattiin hyiseen jokeen !

      • Anonyymi

        Kaikki tällaiset huhupaska kertomukset ovat niin turhia.
        Jos joku oikeasti tietää jotain ei mikään pelko ole pohjalaista pidellyt.
        Joten kortit pöytään ja lätinät on niin ämmien touhua.


    • Anonyymi

      Kun Alavudella on tylsää niin tullaan tänne vatvomaan vanhoja ja uusia juttuja ja kommentit on sitä rataa että tekisi mieli sanoa HANKKIKAA ELÄMÄ ennen kuin kirjoitatte tänne koska 8/9 kommentoijista on asiattomia, ei täällä osata keskustella asiallisesti.

      • Anonyymi

        P.s. Lapualla ei pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.s. Lapualla ei pelätä.

        Rasmus Takaluoma on saanut minutkin miettimään ent.Lapualaisena ja Lapuan Hovin asiakkaana että mitä Rasmukselle on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasmus Takaluoma on saanut minutkin miettimään ent.Lapualaisena ja Lapuan Hovin asiakkaana että mitä Rasmukselle on tapahtunut.

        On vain sellainen tunne...että Rasmus on tappanut itsensä... :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain sellainen tunne...että Rasmus on tappanut itsensä... :-(

        Tai jotain muuta..en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jotain muuta..en tiedä.

        Pyydän anteeksi. En ole seurannut tilannetta ja nyt luin että Rasmuksen jäänteet ovat löytyneet. Lepää Rauhassa Rasmus.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe