Mistä saa teston korvaushoitoa?

Anonyymi-ap

Olen tästä parin lääkärin kanssa jutellut. Omat arvoni hyvin lähellä viitearvojen alarajaa. Lääkäreiden kommentit ovat tyyliä:"ei niitä kannata mittailla" ja "oma tuotanto loppuu jos edes kokeilet eli ei määrätä kun nipin napin on viitearvojen sisällä".

Vaikea masennus päällä ja kaikkea epätoivoissaan tutkii. Useita videota lähinnä USA:sta löytänyt, joissa masentuneisuus kadonnut kun testoa saadaan edes viitearvojen puoleenväliin.

Mutta miten sitä voi saada Suomessa? Minulla ei ole mitään roinataustaa ja nykyään liikutani on suurimmaksi osaksi muuta kuin kuntosalia. En missään nimessä ala ostamaan ja kokeilemaan "katukaupassa" myytävää testoa tms.

Tietääkseni teston alarajaa ei ole edes tarkasti määritelty ja moni siellä alarajoilla oleva on masentunut. Alakerta ei toimi juuri lainkaan, aamuerektioita ei ole ollut ainakaan kymmeneen vuoteen, ikä 45v.

4

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutama kaverini on hakenut eri vaihtoehtoja.
      Tehokkain on ollut heppu joka on saanut reseptit hänen sanojaan käyttäen decalle ja sustalle joita hän piikittää useampikertaisina annoksina kuurinomaisesti, pitäen välillä palautumistaukoja. Tulokset näkyvät.
      Kolme muuta kaveriani aloittivat minun laillani testogeeli reseptillä mutta heput sanoivat, ettei se imeydy. Kokeilivat tostran pumppua mutta päätyivät reseptillä saatavan Nebidon piikitykseen vaihtelevin välein.
      Heidän testoarvoistaan minulle ei ole mitään käsitystä.

Omat testoni olivat 65v ikäisenä non 1,5x ikäiseni viiteminimi. Tk- lekuri kiletäytyi mutta urheilulääkäri kirjoitti testogeelille eseptin.
      Muutamaa taukoa lukuun ottamatta olen geelannut ohjeen mukaan nyt 15 vuotta ja jatkan edelleen.
      Testot ovat lähempänä yleisiä viitemaksimeja kuin edes puoliväliä.
      Ilmeisesti ovat oman tuotannon lisänä.

• Anonyymi

Onko tuosta mitään tietoa, että loppuuko TRT:llä oma tuotanto kokonaan, ja jos loppuu niin onko joku prosentti millä varmuudella oma tuotanto palaa. Ei tietenkään mitään tarkkaa prosenttia, mutta jokin mututuntuma jos tiedät useampia korvaushoidossa olevia.
        Minulla tuo lääkäri ainakin kauhisteli, että oma tuotanto loppuu ja ettei se palaa, mutta oman käsitykseni mukaan kunnon roinareillakin, joilla viitemaksimit ylittyy ehkä kymmeniä kertoja, on vielä mahdollisuus että oma tuotanto joskus palaisi.

Testo on aikalailla viimeinen juttu millä koettaisin saada masennukseni pois eli on tässä muutamia kortteja vielä kääntämättä, mutta ehkä otan tuontakin asian esille kun on useamman vuoden ajalta näyttöä alhaisista testoista.

• Anonyymi

Vapailla markkinoilla voisit ostaa lähimmältä huoltoasemalta. Mutta sitten raha ei siirtyisikään rikkaille lääkäreille ja apteekkareille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe