Uutena karavaanarina tänne sattumalta eksyin. Tämä palsta on kuin hullujenhuone. Onkohan lähinnä vain yksi ja ainoa kirjoittelija, joka tänne noita omituisia juttujaan kylvää?
Suomi24 älyttömin palsta?
23
534
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on yksi ja ainoa , meidän kaikkien rakastama Kuopiolainen Palstavahti !! Mutta meille kaikille niin mieluinen henkilö.
- Anonyymi
Kotkanpöpikin on näemmä laskettu viikonlopuksi vapaalle.
- Anonyymi
no miltä tuntuu vapaus Palstavahti ??
- Anonyymi
-
- Anonyymi
Aivan sairasta sakkia :Ei uskoisi että on kysymykses aikuset miehet Aloittaja on aivan oikassa
- Anonyymi
Kandee miettii, on täällä ihan normi tyyppejäkin, mu hoitaja sanoi het kun lääkjeet oli otettu, peruna muussi oli gyvää.
Trveidiä Kuopiostaa - Anonyymi
Nyt tumputus ja hyvää yötä!
Jos lähukaupastav on talous paperi lopouu, niin se tarkoittaa että olen lähistöllä! - Anonyymi
Ei targene vielä rumatikkiautossa öitä. Sitten kun yölämpötila ei laske alle 27 asteen niin jo vain alkaa targenemaan.
- Anonyymi
Ihan kuin olisi sohaissut kepillä ampiaispesää. Sama merkillisen kasvatuksen saanut Kotkanpöpi kuopiolainen palstavahti vaan jatkaa.
Hyvästi, terveisin aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin olisi sohaissut kepillä ampiaispesää. Sama merkillisen kasvatuksen saanut Kotkanpöpi kuopiolainen palstavahti vaan jatkaa.
Hyvästi, terveisin aloittaja.Et kai sinä nyt huumorista suutu?
reinomattikalevi
- Anonyymi
Kaikki tulee iloiseksi Fiatin vikalistasi Palstavahti
- Anonyymi
Koktasta kajajhtaa! Fiiatun moottori kajajahtiti.
- Anonyymi
Itse tykkään palstasta, rumatikki kommenttien vuoksi. Asun Hovilassa, olen mukava mies, naiset kuolaa.
- Anonyymi
Mikä sinun siellä on köllötelle Palstavahti ??
Siellä poikapari voivat vertailla nappuloitaan. - Anonyymi
Täällä ei heikkojermoisrt kauan kestä😏😵🤪🥺🫣😵💫🫨
- Anonyymi
Oletteko lukenut minun Fiatin vikalistaani?
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Mistä sen voi lukea?? Voitko laittaa sen tähän viestiketjuun?
- Anonyymi
Minusta kannattaa tutustua . On mielenkiintoista luettavaa
- Anonyymi
Ei tällaisia kommentteja kukaan kehtaa kasvotusten alkaa laukomaan. Siksi on hyvä, että on tällainen anonyymipalsta, niin voidaan ihan vapautuneesti päästellä toinen toistaan tyhmempää älämölöä. Myös palstavahti pitää omaa höpötystään vain joksun ja reinon kanssa, mutta muuten on ihmisten ilmoilla hiljaista poikaa. Kuuntelee vaan tarkalla korvalla karavaanarien ja karvanaamarien juttuja. Niillä täällä sitten herkuttelee. Sitten kippurassa nauraa omille jutuilleen.
- Anonyymi
Kotkalainen mt narsu spämmänny tähänkin ketjuun liki kaikki ns kommentit. Mt narsu pilannut suolen karavaanari palstan täysin ja vissiin monta muutakin netti palstaa. . Älä kommentoi narsu trolli elää huomiosta. . kommenteista. . Älä kommentoi ! ! Kaikki tietää kotkan narsu häirikön. . miks ei hiljennetä pysyvästi. . vaik Venäjä tyyliin 6 kerroksesta tiputus. .
- Anonyymi
Minäkin olen rohkea , minä lyön kasilaukullani tätä narsua.
Neiti Palstavahti Kuopiosta. - Anonyymi
ei mennyt takuuseen sulakkeet
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Ootte päässyt videolle:
https://m.youtube.com/watch?v=h-tBCGvc_FE&t=45s
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890