Kausilippua olen ostamassa välille LAHTI-KIRKKONUMMI ja haluaisin tietää saako tuolla lipulla mennä myös Helsinkiin. Junan vaihto siis tapahtuu Pasilassa (joka on Helsinkiä), mutta silti epäilyttää saako jatkaa välillä Pasilasta ohi. Hinta kun on tasan sama ostaako lipun Helsinkiin vai kirkkonummelle. Mutta puolet viikosta matkat menee keskustaan ja puolet Kirkkonummelle.
VR lähiliikenne lippua kun ei voi enää oston jälkeen muuttaa niin haluaisin kerralla oikean lipun. Asiakaspalveluun jonotin jo pitkään turhaan..
VR lähiliikenne lipuista tietäviä
Anonyymi-ap
2
189
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tästä keskustelussa kenties apua?
http://jlf.fi/f19/7589-vr-vyohykeliput-hsl-alueella/ - Anonyymi
Jos joku muu eksyy samaa asiaa etsien tänne, niin asiakaspalvelusta vastattiin että saa mennä kyseisellä lipulla Pasilasta Helsinkiin. Eli en enää koskaan kirjoita lipun määränpääksi Helsinki, kerran samalla hinnalla saa jatkaa toista rataa pitkän matkaa, hyvä olla varalta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884