Pietikäinen, joka kannattaa pakkoremontteja, hoilotti, että ihmiset ovat käsittäneet täysin väärin pakkoremontit.
Niillä kuulemma tienaa suuria summia rahaa, kun laittaa aurinkopaneelit katolle ja
voi myydä sähköä.
Aurinkosähkön myynnillä mitään tienaa, kun ei sähköstä mitään makseta, kun sitä tuotetaan enemmän, kuin sähkölle on käyttöä.
Ei sähkön tuottajalle mitään makseta, jos sähkön pörssihinta on 0s/kWh tai jopa miinuksella.
Talvella sähköstä varmaan maksetaan, mutta ei silloin aurinkopaneelit edes tuota sähköä myyntiin,
Pietikäinen kuvittelee olevansa viisas, kun ehdottelee, että aurinkopaneeleilla voi tienata suuria summia.
Ei aurinko energian myynnillä mitään tienaa
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä tienaa mutta omat sähköt auringolla tekee ja tuulella ja jos siihen kytkee vielä bioenergiaa polttavan aggregaatin,on omavarainen sähkön suhteen.
Ei haittaa ,tulee sähkökatkoja mistä syystä hyvänsä tai hinta pompsahtaa pilviin ykskaks markkinahäiriöiden ja tuotannon riittävyyden takia,päinvastoin tuolloinhan sitä sähköä kannatti aina myydä ja tienata maksimituotto.- Anonyymi
juurikin näin, omavaraisuutta pitäisi saada opetuksen piiriin kouluihin!
Minä olen lämmityksen osalta omavarainen, en ole ostettua sähköä käyttänyt lämitykseen koska lämmitän puulla, valmistan ja lämmitän myös ruuat talvikautena polttopuilla! tuhkalla sitten kasvatettaan uutta ruokaa, ja kierrätyspuun naulat muuttuu tutun romuyrittäjän kautta rahaksi tilille!
sähkö tulee paneeleista, 10 paneelin voimala riittää helmi-joulukuu väliseen omavaisuuteen sähköstä, joka kuukausi on mennyt myyntii asti noin 400kwh-500kwh - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864364G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
omavaraisuudella esim aurinkovoimalan turvin "tienaa/säästää" eniten, minä saan tällä hetkellä tuotantosopimuksen puitteissa ylijäämäsähköstä 0.27c/kwh eli ei ole pörssisäköön liitetty, vaikka alussa niin mainostivat!
tämän kuun aikana on myyntiin jo mennyt 500kwh👍 - Anonyymi
Me emme tiedä mitä tuulivoimatuottajien suunnitelmat sisältävät. Varmaa kuitenkin on, että laskelmien lopputulos on tuulivoimaan sijoittaville positiivinen. "Salaisuus" saattaa olla vedyn valmistus. Valmistetaan halvalla sähköenergialla vetyä, niin kappas vaan, halpaa sähköenergiaa ei enää olekaan bisnestä haittaamassa.
- Anonyymi
Just näin on käymässä. Uusimpien tietojen mukaan Suomeen investoidaan kolmen vetytehtaan verran lähivuosina. Halpa sähköenergia on hetken päästä historiaa. Samalla tietenkin myös polttopuun hinta nousee entisestä kipurajasta uuteen kipurajaan.
- Anonyymi
Eikös tuolla aurinko energialla pitäs tuottaa sähköä asunnon ilmalämpöpumppuun, kun aurinko porottaa ja kuumentaa asuntoa, niin porottajasta tuotetulla sähköllä asuntoa viilennettäisiin eli olisi niinkuin ikiliikkuja!
- Anonyymi
Kyllä aurinko tienaa energianmyynnillä ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569