https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html
Myy alkanut myydä seksiä, kun aloitti opiskelut
Siinäpä on jokaisen miehen unelma vaimo ja miniä!
Opiskelija Myy myy seksiä
15
1912
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä alallako oli se työvoimapula?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17865446m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Seksityö on normaali tapa sivistysmaissa lisätä hyvinvointiaan. Suomessa femakot ovat tehneet siitä aliarvostetun.
- Anonyymi
Tosi ihanaa kun lapset huutavat toisilleen meidän äitipä on ollu h****!
Teidän Isä oli sen asiakas!- Anonyymi
Mistä ne lapset sen tietää? Itse en ainakaan asiaa kerro?
- Anonyymi
Asenteet rahan tienaamisen tavat ovat muuttuneet. Eilen katsoin netin livestä 3 nuorempaa naiseksi pukeutunutta miestä perättäin. Nyt vielä arka aihe Pekkaan totutteleville suomalaisille mut ehkä on kaupasta maitoa hakiessa jo vuonna 2030 on iltasanomienkin lööpeissä. Tähän ollaan menossa.
- Anonyymi
Sillähän saa myös opintosuoritteita.
- Anonyymi
Tekee muille naisille kuin karhunpalveluksen, kun usea nainen/mies menee samaan hommaan (tai sinne pikaruokapaikkaan). Ei korjaa nuorten ja naisten asemaa, ei edes miesten. Saati ulkomaalaisten. Tai ei korjaa köyhien asemaa ja rahan määrää. Myöhemmin osa katuu. Siirtää tasa-arvon korjausta, kun ihmiset hyväksyvät että "näin pitää ansaita ja tienata" keinolla millä hyvänsä. Artikkelit ja somet antavat nuorille esimerkin että tuo on ihan normaali tapa ansaita? Onko sinun lapsesi seuraava joka myy itseään? Suomen ei pitänyt olla maa jossa tilanne on tämä. Vaikka jokainen saa valita mitä tekee tietenkin ja jokaista pitää arvostaa ihmisenä, mutta nuorena osa on aivopesty luulemaan että jokin on normaalia, vaikkei sitä tarvitsisi tehdä.
- Anonyymi
Minä annan ilmaiseksi - aina olen antanut.
- Anonyymi
Minä työtön keski ikäinen myyn itseäni ruokarahan takia. Siis se ei ole iso summa jolla annan. Tähän on tultu. Ja joudun jatkossa tekemään enemmän sitä.
- Anonyymi
Pulloja keräämällä tienestit ovat epävarmempia. Eikö ole hyvä, kun on aina lompakko mukana, jos sattuu olemaan rahan puute.
- Anonyymi
Mistä aloittaja tiedät haluaako kaikki vaimoksi tai miniäksi? Itse en halua.
- Anonyymi
Raamatun mukaan portot pitää kivittää
- Anonyymi
Opiskelijatytöt on parhaita. Aitoja ja raikkaita.
- Anonyymi
Kun pieraisin niistä omahyväisiä ja töykeitä
Halusivat ikkunan auki ja omaa tilaa
Sama homma joka tunnilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849