Perustettakoon orimattilaan kovan kurin kasvatuslaitoksia joissa varttuu hyvin koulutettuja ja fyysisesti karaistuneita henkilöitä palvelemaan koko Suomea ja samalla Orimattilaa.
Joka aamu alkaa ravitsevalla puuro aamiaisella sekä citrushedelmällä. Sen jälkeen tunti aamujumppaa. Sitten opiskelemaan siten että viimeistään 25 vuotiaana on suoritettu asepalvelus + RUK. Sekä lukio ja vähintään amk- tasoinen tutkinto.
Orimattila - Suomen Sparta?
7
360
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kevyt Spartaksi?
- Anonyymi
Mutta nyt onkin orimattila ja 2020 luku. Ei liikaa voi vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt onkin orimattila ja 2020 luku. Ei liikaa voi vaatia.
Mietin tänään miksei tehdä sitä mitä kansalaiset haluavat? Poistetaan vain jo-olemassa olevia ja tungetaan uutta väkisin kurkusta alas, vaikka ihminen ei niitä HALUA. Sitten ei ole mitään, kun painostajat vain raivoaa sitä ettei kansalaiset SUOSTU ottamaan sitä mitä heille pakotetaan (Henna). Ihmiset ei käy enää kaupoilla kuten ennen, koska siellä ei ole sitä mitä he haluavat (tapahtuma, tuote tai palvelu).
Olisiko fiksua kääntää kelkka ja antaa ihmisille sitä mitä he haluavat???
Teineistä tuskin kannattaa jauhaa, kun he vain reagoivat aikuisten luomaan yhteiskuntaan. Se kurinpalautus ja kuntokuuri olisi järjestettävä sille vanhemmalle väelle ja sitten nuorisokin kokisi luonnolliseksi seurata perässä. Taas uutisissa moitittiin teinejä, kun minun ongelma on ainakin jo vuosia ollut huonosti käyttäytyvät aikuiset. Kuinka näissä olosuhteissa kukaan kasvaa normaaliksi?
Armeijankin voi laittaa joo pakolliseksi, mutta parempi idea olisi kasvattaa nuoria, jotka haluavat puolusta tätä maata. Minä en näe tätä sontaa ainakaa pelastamisen arvoisena. Orimattilaan palasin VAIN koska tämä on kotikaupunkini. Ei täällä mitään positiivisia ominaisuuksia ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tänään miksei tehdä sitä mitä kansalaiset haluavat? Poistetaan vain jo-olemassa olevia ja tungetaan uutta väkisin kurkusta alas, vaikka ihminen ei niitä HALUA. Sitten ei ole mitään, kun painostajat vain raivoaa sitä ettei kansalaiset SUOSTU ottamaan sitä mitä heille pakotetaan (Henna). Ihmiset ei käy enää kaupoilla kuten ennen, koska siellä ei ole sitä mitä he haluavat (tapahtuma, tuote tai palvelu).
Olisiko fiksua kääntää kelkka ja antaa ihmisille sitä mitä he haluavat???
Teineistä tuskin kannattaa jauhaa, kun he vain reagoivat aikuisten luomaan yhteiskuntaan. Se kurinpalautus ja kuntokuuri olisi järjestettävä sille vanhemmalle väelle ja sitten nuorisokin kokisi luonnolliseksi seurata perässä. Taas uutisissa moitittiin teinejä, kun minun ongelma on ainakin jo vuosia ollut huonosti käyttäytyvät aikuiset. Kuinka näissä olosuhteissa kukaan kasvaa normaaliksi?
Armeijankin voi laittaa joo pakolliseksi, mutta parempi idea olisi kasvattaa nuoria, jotka haluavat puolusta tätä maata. Minä en näe tätä sontaa ainakaa pelastamisen arvoisena. Orimattilaan palasin VAIN koska tämä on kotikaupunkini. Ei täällä mitään positiivisia ominaisuuksia ole.Onneksi palasit ja tuot uutta näkemystä Orimattilan notkuvaan menoon. Pienistä puroista syntyy isoja virtoja.
- Anonyymi
Taas näitä huuhaa-ukkojen alotuksia. Töihin prkl
- Anonyymi
Voi, voi. Tuolla ei pelastu Orimattila, eikä keskustan uinuva rupusakki. Potku puuttuu tekemiestä, jälkeen jää löysä paska. Missä tähti, siellä taivas patsaan takana on ongelma, ukkoa ja akkaa, kuin vilkkilässä kissoja. Runollisia puheita ovat oppineet pitämään, teot jäävät tekemättä. Koitappa tiedustella luutornista jotain, kyllä, kyllä, tulaan katsomaan ja miten on, ketään ei tule, ketään ei kiinosta, kukaan ei ehdi, resurssi pula. Täytyy palkata lisää paperinpyörittäjää.
- Anonyymi
1. Opettele kirjoittamaan
2. Hae töitä
3. Mene töihin
4. Hanki oma asunto
5. Elä omaa elämääsi
Siinä pienet vinkit uuden elämäsi alkuun, senkin vässykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569