Palaa tähän päivään. Vanhoja on turha kaivella. Pitää pysyä ajan hermoilla. Tiedätkö sinö mikä on syvin olemus tätä päivää?
No Teuvan kaunein tietenkin!!!!!
Terkuin: ainoa oikea Teuvan kaunein- se alkuperäinen, (Östermarks vackraste på svenska)
Hei sinä joka nostelet antiikkisia keskusteluja
10
519
Vastaukset
- Anonyymi
Antiikkia, antiikkia.
- Anonyymi
Pökäle
- Anonyymi
Teuvan kaunein on antiikkia.
- Anonyymi
Koska taas nostetaan tosi vanhoja keskusteluja esiin???
- Anonyymi
Täs on uus.. Kävin seinäjoella Konerankaalla hakemas uuden ilimansuodattimen KABIINIHIN.. Luulin jo että HINTTIEN kerhos ollaan kevät touhuus mutta sain Punaasen Yariksen XNY- perääni..
Se on kova HOUKUTIN KUN VASTASYNTYNEESTÄ lapsesta eteenpäin kaikkia on tarjolla. Pedofiili tai Homo menettää täysin järkensä ja Kyttää vanhaa äijääki.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs on uus.. Kävin seinäjoella Konerankaalla hakemas uuden ilimansuodattimen KABIINIHIN.. Luulin jo että HINTTIEN kerhos ollaan kevät touhuus mutta sain Punaasen Yariksen XNY- perääni..
Se on kova HOUKUTIN KUN VASTASYNTYNEESTÄ lapsesta eteenpäin kaikkia on tarjolla. Pedofiili tai Homo menettää täysin järkensä ja Kyttää vanhaa äijääki..Voiko tilata faksilla niitä ilimansuorattimia
- Anonyymi
Lukekaa Ikaalisten sivuja jarmosta!
- Anonyymi
Kullimies vei teidän naiset
- Anonyymi
Se on tämä samba aaaaa joka ei pääse tähän päivään, kaikilla palstoilla yrittää kohentaa mennyttä kilpeään, alkais keräämään niitä trukkilavoja
- Anonyymi
Onko teillä diagoniaalihousua siellä östermarkis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698