Palaa tähän päivään. Vanhoja on turha kaivella. Pitää pysyä ajan hermoilla. Tiedätkö sinö mikä on syvin olemus tätä päivää?
No Teuvan kaunein tietenkin!!!!!
Terkuin: ainoa oikea Teuvan kaunein- se alkuperäinen, (Östermarks vackraste på svenska)
Hei sinä joka nostelet antiikkisia keskusteluja
10
510
Vastaukset
- Anonyymi
Antiikkia, antiikkia.
- Anonyymi
Pökäle
- Anonyymi
Teuvan kaunein on antiikkia.
- Anonyymi
Koska taas nostetaan tosi vanhoja keskusteluja esiin???
- Anonyymi
Täs on uus.. Kävin seinäjoella Konerankaalla hakemas uuden ilimansuodattimen KABIINIHIN.. Luulin jo että HINTTIEN kerhos ollaan kevät touhuus mutta sain Punaasen Yariksen XNY- perääni..
Se on kova HOUKUTIN KUN VASTASYNTYNEESTÄ lapsesta eteenpäin kaikkia on tarjolla. Pedofiili tai Homo menettää täysin järkensä ja Kyttää vanhaa äijääki.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs on uus.. Kävin seinäjoella Konerankaalla hakemas uuden ilimansuodattimen KABIINIHIN.. Luulin jo että HINTTIEN kerhos ollaan kevät touhuus mutta sain Punaasen Yariksen XNY- perääni..
Se on kova HOUKUTIN KUN VASTASYNTYNEESTÄ lapsesta eteenpäin kaikkia on tarjolla. Pedofiili tai Homo menettää täysin järkensä ja Kyttää vanhaa äijääki..Voiko tilata faksilla niitä ilimansuorattimia
- Anonyymi
Lukekaa Ikaalisten sivuja jarmosta!
- Anonyymi
Kullimies vei teidän naiset
- Anonyymi
Se on tämä samba aaaaa joka ei pääse tähän päivään, kaikilla palstoilla yrittää kohentaa mennyttä kilpeään, alkais keräämään niitä trukkilavoja
- Anonyymi
Onko teillä diagoniaalihousua siellä östermarkis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184