Lääkeprobleema

Anonyymi-ap

Sanokaa hyvät ihmiset, miten saan lääkkeeni.
Sain reseptin. Lääkkeet ovat läpipainofolioissa, joiden sisällä on kapseli, joka olisi syötävä.
No, kapselin ympäristössä lukee viidellä pohjoismaisella kielellä, (islannin kieli tuottaa hankaluuksia) että "älä avaa ennen käyttöä".
En voi siis avata foliota ennen käyttöä!!! Miten se kapseli on sieltä otettava??? Auttakaa nyt hyvät ihmiset, mitä teen!!! Olen tätä miettinyt jo viikon ja en ole pystynyt tätä vaikeaa probleemaa ratkaisemaan.

7

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huono vitsi - keksi parempia. Ymmärsit kyllä itsekin mitä tekstillä tarkoitetaan (hygroskooppinen lääke).

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17866321Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      ootko vähän tyhmä. Sä avaat sen folion kun aloitat lääkkeet et ennen kuin aloitat. E-pillerit on myös foliossa ja sitä foliota ei aukaista ennen kuin sä aloitat lääkkeet. Miten voi olla noin tyhmä.

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta. Jos totuus sanotaan, odotinkin tällaista vastausta. Minulla on vain paha tapa tekeytyä tyhmäksi ja katsoa, miten ihmiset reagoivat. Edellinen vastaaja on älykkäämpi ja samalla tasolla itseni kanssa. Hyvää kesää kuitenkin sinullekin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. Jos totuus sanotaan, odotinkin tällaista vastausta. Minulla on vain paha tapa tekeytyä tyhmäksi ja katsoa, miten ihmiset reagoivat. Edellinen vastaaja on älykkäämpi ja samalla tasolla itseni kanssa. Hyvää kesää kuitenkin sinullekin. Ap

        Eli voinko lääkkeen laittaa lääkedosettiin, jossa on viikon lääkkeet? Mitä lääkkeellä muka käy viikossa? Lääkkeen pitoisuus laskee merkityksettömät 0,1 prosenttia? Onko LÄHDEVIITTEITÄ tutkimuksiin?

        Tämä koko keskusteluketju on 100% turha ilman LÄHDEVIITTEITÄ eli nettilinkkejä tutkimukseen aiheesta. Lopettakaa paskan jauhanta.

        https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli voinko lääkkeen laittaa lääkedosettiin, jossa on viikon lääkkeet? Mitä lääkkeellä muka käy viikossa? Lääkkeen pitoisuus laskee merkityksettömät 0,1 prosenttia? Onko LÄHDEVIITTEITÄ tutkimuksiin?

        Tämä koko keskusteluketju on 100% turha ilman LÄHDEVIITTEITÄ eli nettilinkkejä tutkimukseen aiheesta. Lopettakaa paskan jauhanta.

        https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737

        Pilleri voi vaikkapa hajota murusiksi ilmankosteuden vuoksi, jos se otetaan useita päiviä aiemmin dosettiin. Itselläni on yksi tällainen lääke, mutta pilleri on pysynyt koossa maksimissaan viikon jonka se voi olla dosetissa.


    • Anonyymi

      Se kapseli tietysti kuuluu nielaista folioineen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe