Jäin muutama kuukausi sitten leskeksi pitkän hyvän suhteen jälkeen.
Vaimo sairasti pitkät ajat, se ei haitannut parisuhdetta. päinvastoin vahvisti.
Surullisinta tietysti on menettää puoliso rinnalta, mutta ihmetyttää "kavereiden, ystävien, tuttujen, sukalaisten" ja muiden suhtautuminen leskeä kohtaan.
Ikäänkuin myös minä olisin kuollut, ei vastata puheluihin eikä viesteihin.
Muutenkin olen hiljainen ja varsinkin nyt syrjään vetäytyvä omasta tahdosta.
Ei kiinnosta kapakat mutta kuitenkin seuraa kaipaa.
Kaikki vaan tuntuu niin vaikealta aloittaa.
Lesken elämää
9
1182
Vastaukset 9
- Anonyymi
Jotenkin tutulta kuulostaa, kun jokin vastoinkäyminen kohtaa, ystävät ja "ystävät" kaikkoavat, pelkäävät kai vastoinkäymisten tarttuvan...
Mutta, hankkiudu silti ihmisten pariin, vaikka se aluksi vaikeata olisikin.- Anonyymi
Kun ei ne ressukat tiedä mitä sanoisivat, niin eivät sano mitään ja vetäytyvät.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866452c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ok buumeri
- Anonyymi
Onko Outokummun hikky herännyt talviuniltaan vähän myöhässä.
- Anonyymi
Oletko yrittänyt mennä johonkin sururyhmään? Ainakin kirkolla on jotain tällaisia. Siellä olisi joitain saman kokeneita ja eiköhän sitä joku diakoni vedä eli keskustelu pysyy asiallisena.
Ei sekään ole tärkeää, jos et kuulu kirkkoon. Tai voihan sitä kysäistä diakonilta.- Anonyymi
Vertaistuki on aina paikallaan.
- Anonyymi
Ymmärrän tilanteesi ,itse jäin leskeksi 2023,mutta ketään ei voi verrata .
Olen käynyt läpi valtavan byrokratian ,ja kriisin .Ilman kriisikeskuksen
antamaa henkistä tukea en olisi selvinnyt eteenpäin. Minun sukulaiset on kateellisia
ja niistäeui ole muuta kuin haittaa ,siksi .En ole enää tekemisissä.Poikkeuksen
tekee yksi velimies joka on tkenut minua henkisesti koko prosessin ajan.
Mutta uskon jumalan johdatukeen ja nautin elämästä päivä kerrallaan.
hyvää jatkoa sinulle. Pirjo. - Anonyymi
Hämmästyttävää on se, että kanssaihmiset vetäytyvät johonkin kuplaan
kun eivät tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua.
Mutta kyllä siitä pitäisi toipua jo muutaman kuukauden sisällä.
Pitäisi palata niihin entiseen tuttuihin ystävyyssuhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.93930Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 81486