60 vuotta täyttäneille miehille kysymys.

Anonyymi-ap

Kumpaako nuolisit vittua vai kyrpää ensin jos sais valita?

142

5084

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä hetkellä kyrpä maistuisi paremmin.

      • Anonyymi

        Ressukka sua.


      • Mikä on ihanampi näky, kun jäykkä ja uhmakas kulli sojottaa sukkiksen reiässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka sua.

        Mistähän lie jurakaudelta tämä joka luulee että homoudessa on jotain negatiivista. Nautitaan kaikki seksuaalisuudestamme niin kuin eniten nautintoa saamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän lie jurakaudelta tämä joka luulee että homoudessa on jotain negatiivista. Nautitaan kaikki seksuaalisuudestamme niin kuin eniten nautintoa saamme.

        eihän opetuslapsillaakaan kellään ollut vaimoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän lie jurakaudelta tämä joka luulee että homoudessa on jotain negatiivista. Nautitaan kaikki seksuaalisuudestamme niin kuin eniten nautintoa saamme.

        olihan ne ns.apostolitkin ilman vaimoa niistä ei vaan kerrottu vai oliko maria magdalena yhteinen


    • Anonyymi

      Tiedä mistä johtuu olin himokas vaimon pillun nuolija kun täytin 60v kullin imeminen alkoi kiinnostaa. Pääsin kokee puoli vahinkossa jäin koukkuun heti, levareilla käyn imemässä jossa löytänyt myös vaki imettäjiä. M 64v

      • Anonyymi

        Onko se syy miksi et ole saanut koskaan keneltäkään, et miehiltä, puhumattakaan naisista?


      • Anonyymi

        Missä käyt? Jyväskylässä ois imettävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä käyt? Jyväskylässä ois imettävää

        Mispäin siellä 64v eronnut mies


    • Anonyymi

      Kullia nuolisin mieluummin. Pillua on tullut nuorempana nuoltua ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        En ole iljennyt pilluun kielellä koskea. Kusinen suoli jonka hygienia taso on useinmiten kehno. Hyvin puhdistettu kyrpä, kiitos nam.


    • Anonyymi

      Kyllähän se kyrpä olis valintani. Bi 68v.

      • Anonyymi

        Kyllä kalu suussa maistuu, tuntee kun kiimassa sykkii, huima tunne kun purkaa spermaa. M 66v


      • Anonyymi

        Kokeilli himot ois kovat jos siisti kyrpä..M70v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilli himot ois kovat jos siisti kyrpä..M70v

        Sama täällä, 60v.


      • EspooBibjhj

        Haluisin kanssa.


      • Anonyymi

        tää ei oo eläinseksi sivusto nai vaan possujas


      • Anonyymi

        En ole kokeillu mutta mieli tekis..oon 70v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kokeillu mutta mieli tekis..oon 70v

        Moi,ajatus kiihottaa että imisin kullia.en ole kokeillut.63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,ajatus kiihottaa että imisin kullia.en ole kokeillut.63v

        Joo tällä ikää ei naisia oikein saa..Mutta siisti kyrpä paksu noin 16-17cm..ei tarvis olla kovin jäykkäkään niin tekis imut hyvää puolin ja toisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tällä ikää ei naisia oikein saa..Mutta siisti kyrpä paksu noin 16-17cm..ei tarvis olla kovin jäykkäkään niin tekis imut hyvää puolin ja toisin

        Siisti vanhemman miehen kyrpä saa pään pyörälle 😀


    • Anonyymi

      Pillua tulee nuoltua usein, kullia en ole vielä päässyt maistamaan, mieli tekisi kokeilla joltain 25-35v kundilta. t. vanhempi ukm

      • Anonyymi

        Mistäpäin ? Länsiuudeltamaalta?


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kyrpä ja on tullut nuoltua ja imettyä useampaa kyrpää. Myös pallien imeminen ja pyllynreiän nuoleminen onnistuu ja kiihottaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä..Lahdessa tänään imisin saisi naida myös suuhuni. M 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä..Lahdessa tänään imisin saisi naida myös suuhuni. M 57v

        Onko se sama Lahden setä jolla on se kormuskyrpä ja poikaystävä Heinolasa?


    • Anonyymi

      molempia vaimo liukkaaks ja toisen miehen kulli kovaks sitten vois katsella kun vaimoni saa kunnolla

    • Anonyymi

      En nyt ole vielä 6-kymppinen mutta vastaan silti...
      Ottaisin kyrpää peppuuni kun samalla nuolisin vittua ;)

    • Anonyymi

      Kyrpää, ja on niitä nuoltu ja imetty.

    • Anonyymi

      Isoa kyrpää voisi imeä pitkästä aikaa.Kiihottavaa kun miehekäs iso tykki roiskii monta pitkää ja tahmaista ruiskausta.

    • Anonyymi

      Minulle maistuisi nuoremman miehen kyrpä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyrpää nuolisin ja imisin, voisin ottaa parikyppiseltä myös kusetkin päälleni ja suihin.

      • Anonyymi

        En ole koskaan mieheltä suihin ottanut. Mieli tekis mies seksi. On vaan vaikee löytää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan mieheltä suihin ottanut. Mieli tekis mies seksi. On vaan vaikee löytää miestä.

        Missä asustat? M 65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asustat? M 65v

        Helsingissä 67v


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista

      • Anonyymi

        Täällä on paljon puhetta vähän tekoja. En käy baareissa tätä kautta yritän.


    • Anonyymi

      Kyllä vittu on vittu, ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Ilman muuta se vittu, sitä vartenhan se on että siitä nautitaan. Jonkun kuppatautista, visvasyylä, herpes ja HIV viljeltyä haisevaa saastaista kyrpää en edes vilkaise, sen hoitaa homot.

      • Anonyymi

        Semmostako sulla on tarjolla. Homoille tartutat tautis ja syytät niitä levittämisestä. Vitsi aika sika oot.


      • Anonyymi

        Niin, että huonosti pesty bakkteerivaginoosista kärsivä hiivavittuko se on parempi? Visvasyylä tuohon vielä päälle. Löytyy niitä ällötyksiä molemmista sukupuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmostako sulla on tarjolla. Homoille tartutat tautis ja syytät niitä levittämisestä. Vitsi aika sika oot.

        Ilmeisesti et ole sattunu näkeen vittua koskaan, kyrvänhän sinä tiijät, se on sinulle hyvin tuttu, ja ymmärrän sun ongelmasi, huolesi, murheesi mutta voin helpottaa tuskaasi tiedolla, en ole homo ja siksi taudeilta säästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että huonosti pesty bakkteerivaginoosista kärsivä hiivavittuko se on parempi? Visvasyylä tuohon vielä päälle. Löytyy niitä ällötyksiä molemmista sukupuolista.

        Miehethän niitä ruukaa levittää kaavalla bj, anal ja bj. Muutoin homoilla menee lujaa naismaailmassa, se kun on muotia ja nykypäivää tänään hengailla vartti- ja kaappihomojen kanssa ja kilpailla bi-homomiesten suosiosta kaavalla bj, anal, vagina + lesboilu. Naisilla ongelma sekä suussa, nielussa, keuhkoissa, kakkosessa että vitussa. Tulevan kesän ilot ja riemut nähdään syksyllä tauti tilastoissa.


      • Anonyymi

        Nämä hintithän ja bi- äijät näitä tauteja levittävät ja tartuttavat, onhan aids myös lähtöisin hinteistä, sehän on tutkittu et amerikkalaiset hintit sen toi jenkkeihin Haitilta.
        Mikään ei voita ihanaa naisen pillua😛Nämä hintithän ei sellaisesta ” Herkusta” tiedä mitään😂
        Mikään ei ole oksettavampi kun hintti tai bi-äijä🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Kyllä kalu suussa on ihana. Sain halun kerran työmatkalla, kun jouduin tykavrin kanssa samaan huoneeseen. Illan aikana hän tunnusti olevansa muehiin päin. En ollut aikaisemmin kokeillut, mutta silloi, silloin sain maistaa midtä kunnolla. Myöhemmin jerroin vaimolleni ja hän kiihottui asiasta niin, että halusi olla mukana . Sitä on sitten jatkunut...

      • Anonyymi

        Kyllä vittua jos vain mahdollisuus vaikka heti.


    • Anonyymi

      pillusta vittuun on nuoltu kulli olis seuraavana. Jos vaan jostain löytyi.

    • Anonyymi

      En kumpaakaan suuhuni. Vain naista haluan naida alapäähän mulkulla. Kerran kauan sitten nussin erästä kullin kipeetä naista. Kun laukesin niin naitu nainen yllättäen nuoli mulkun puhtaaksi. Ikinä en ole sellaista kokenut, enkä varmaan koekaan koska vaimoni ei nuole eikä, edes suutele suulle ja vaan halua läheisyyttä ja mulkkua alapäähän. Se riittää mulle

    • Kyllä Kyrpää mieluummin. Uusi kokemus on aina kiva.

    • Anonyymi

      Imen munaa ja nielen spermaa. M 71v

      • Anonyymi

        Missä olet päin kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Samoin täällä! Löytäispä vielä vakkarin. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet päin kiinnostaa.

        M 71v imijä on Porissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä! Löytäispä vielä vakkarin. M 66v

        vakkari johon vois luottaa sopivan kokosella kyrvällä varustettu niin kokeilisin mutta lienee aika vaiketa löytää suomalainen kun asun ruotsissa


    • Anonyymi

      Kyllä se on kyrpä joka tälläikää maistuu luontevammin, kun saisi vai imeä tarpeeksi. Bi E-pohjanmaa.

      • Anonyymi

        kik herkkumats


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seksi loppunut vaimon kanssa, kullia voisi
      imeä jos löytäisin mukavan kaverin. Peppunainti myös kiinnostaisi . Nuorena runkattiin naapuri pohjan kanssa toisiamme , ja kyllä tuntui hyvältä.
      M64CD 💃

      • Anonyymi

        Lisäys edelliseen, iso posliini kulli olisi kyllä mukava imeä ja runkata niin että saisi spermat suuhun nieltäväksi. Itsellä myös posliini kulli.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerran kun vävypojan kanssa paljussa istuttiin,vävypoika kännissä kun apina,rupes juttelemaan tytärpuolestani,kuinka tytär haluaa kyrpää kokoajan...kertoili kuinka sauvaa pyllyyn ja kyrpää pilluun. Näin kun pojan kyrpä oli pystyssä,normimittainen mutta tosi ohut ja käyrä oikealle. Poika nousi ylös ja kysyi,mitä sä tykkäät mun kyrvästä,pojalla tosi pitkä esinahka,hän veti sen taakse,ja näytti terskan. Mä sanoin oho,hän sanoi että mä oon vähän Bi,voit kyllä koittaa sitä. Mä koitin,järkyttävän kova,ja esinahka peitti terskan,sit kun veti pitkän esinahan pois,suippo terska tuli näkyviin.Poika sanoi,sulla onkin paksu kyrpä,varoittamatta otti kyrvästäni kiinni,ja veti terskan paljaaksi ja runkkas mua,oli aika kiihottava kokemus

    • Anonyymi

      Luonnollisesti vittua nuolisin ensiksi, sitä toista, kyrpää, en missään nimessä ku en homo ole, sellaseksi koskaan en tule enkä HIV, herpes kokoelmaa, syfilis, gonorreaa, visvasyylää kurkkuuni ja keuhkoihini halua.

    • Anonyymi

      En alapään nuolemisesta juuri välitä, mutta minulle maailman kiihottavin asia on hieroa kahta jäykkää kyrpää yhteen runsaalla liukkarilla maustettuna.

      • Anonyymi

        samat ajatukset...kovat kyrvät vastakkain,terskat paljaana,ja hieroa ja katsella....


    • Anonyymi

      Suihinotto kiinnostaa enemmän. 60v

      • Anonyymi

        Kyllä, suihin toiselta mieheltä on parasta. Kahdelta oon saanut suihin kyrpää, nelikyppinen kerjäs, olisi halunnut et nussin sitä, mut olin niin kiimassa, halusin vaan siltä spermat, ja sain ne myös, oli mun eka suihin otto. Toisen kyrpää sain kyllä imeä vähän aikaa, mut halus mun lastit suihin ja sai ne tietenkin. Nää miesten keskiset on kiihottavia ja jotenkin irstaita. Taas oon kiimassa ja alan kyllä nyt runkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suihin toiselta mieheltä on parasta. Kahdelta oon saanut suihin kyrpää, nelikyppinen kerjäs, olisi halunnut et nussin sitä, mut olin niin kiimassa, halusin vaan siltä spermat, ja sain ne myös, oli mun eka suihin otto. Toisen kyrpää sain kyllä imeä vähän aikaa, mut halus mun lastit suihin ja sai ne tietenkin. Nää miesten keskiset on kiihottavia ja jotenkin irstaita. Taas oon kiimassa ja alan kyllä nyt runkkaamaan.

        Mietikääpä suurin osa naisista tykkää kyrvästä miksi miehenä en nauttisi jos mahdollista tehdä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suihin toiselta mieheltä on parasta. Kahdelta oon saanut suihin kyrpää, nelikyppinen kerjäs, olisi halunnut et nussin sitä, mut olin niin kiimassa, halusin vaan siltä spermat, ja sain ne myös, oli mun eka suihin otto. Toisen kyrpää sain kyllä imeä vähän aikaa, mut halus mun lastit suihin ja sai ne tietenkin. Nää miesten keskiset on kiihottavia ja jotenkin irstaita. Taas oon kiimassa ja alan kyllä nyt runkkaamaan.

        Vaikea löytää kaveri jonka kanssa voisi ottaa spermat suihin nieltäväksi. Olisi kyllä kiva .
        Kiimassa myös ja runkkaan joka päivä .
        M 64 CD Runkkari 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea löytää kaveri jonka kanssa voisi ottaa spermat suihin nieltäväksi. Olisi kyllä kiva .
        Kiimassa myös ja runkkaan joka päivä .
        M 64 CD Runkkari 💃

        Kanta Hämeessä olisin. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhemman miehen kyrpää kun sais tutkia

    • Anonyymi

      Mulla ois 17 syrjäkäyrä kyrpä imettäväks eläkemies olen Savosta

    • Anonyymi

      Aloitusta kommentoin ensin, että mieluummin pillua mutta kyllä kullikin kiihottaa.
      Komentteja kommentoin, että on pelottavaa, kuinka moni kuvittelee sukupuolitautien leviävän kullia imemällä, mutta ei laisinkaan pillua nuolemalla.

    • Anonyymi

      Olen 60v >Bi ja aviossa, mutta tykkään samanhenkisestä kypsästä miehestä, pohjanmaa, rannikko...

      • Anonyymi

        Samalta alueelta ukm kiinnostaisi kokeilla kanssas jotakin m+m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalta alueelta ukm kiinnostaisi kokeilla kanssas jotakin m m.

        Kyllä kiinnostaa
        t, Ukm bi 60v


      • Anonyymi

        Milloin sopisi. Ukm 60 rannikko


    • Anonyymi

      Ensin vittua sitten kyrpää

    • Anonyymi

      jos pari molempia vuorotellen

    • Anonyymi

      Kykkä vanhalle miehelle nuoren teinitytön pillu on parasta herkkua kielihommiin.

    • Täs ois 70 v jota sais imeskellä,joskus seisoo joskus ei.riksussa päin

    • Ilman muuta kullia aina ja olen sen perään että käyn välillä Homosauna Vogues vaikka tietysti en voi olla asuissa ja kotona imen kans ja aina nieluun! ja yli 50v+ ovat ihania osaavat antaa kullia hyvin puss puss t.Erja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se kullin puolelle jo kääntyy. Vanhemman miehen roikkuvaa ei niin jäykkää ois mukava imuttaa, samoin roikkuvat kivekset ois kiihottava ottaa suihin ja imuttaa kuumiksi, lastikin tulis kunnolla ulos. Imijä60v E-P.

    • Anonyymi

      Ilmiselvä hintin kysymys😂
      Pillua ei voita mikään ja rakastan nuolla pillua😛
      Hinttiin tai bi-äijään en koskis metrin tikullakaan. Hyi saatana, mikään ei ole oksettavampi kun hintti tai bi-äijä🤮🤮🤮🤮🤮

      • Anonyymi

        Katos vaan kaappihomo avautui.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti puhdasta pillua...olen hetero

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Imen kyrpää ja olen nussittavana.
      M 71v

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti kyrpää imisin. M 66v

    • Anonyymi

      Kyrpää ehdottomasti jo tällä ikää tekee mieli. Nuorta kollia kun sais vielä nuolla haaroista ja imeä sen kalua. M68v.

      • Anonyymi

        Kerran sain noin 20v vuosi sitten autossa imee, hoikka upee kaveri ja siisti kyrpä. Pallit tiukat juuria juuri sain yhden pallin suuhuni imeskeltäväksi. Kyrpä niin silee upee imettävä kun laukes suuhuni tosi kiinteetä spermaa paljon. M 60v


    • Anonyymi

      Multa sais imuttaa , olen 65v mies Kuopiosta. Terve ja siisti.sama vaaditaan sinulta.
      Haluun imee sinuakin,kerro paikka.

      • Anonyymi

        Samoin siisti kyrpä kaipaa imijää. Riksu ja ympäristö M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin siisti kyrpä kaipaa imijää. Riksu ja ympäristö M 60

        60v hyvinkäältä voisin imeä


    • Anonyymi

      kumpaakin vuorotellen tai nuolisin ensin miestä sitten naista ja antaisin peppua samalla miehelle

    • Anonyymi

      Kullia en kyllä suuhuni ota. Yök.

    • Anonyymi

      Kuinkamoni teistä on Persikkanetissä?

    • Anonyymi

      Tuu kirjaston kahvilaan 25pv klo 11.30 .tw Retu.

    • Anonyymi

      Kyllä pillu maistuu. Kyrpää en ole päässyt kokeilemaan. Olisi kiva kokeilla jos vaan Kuopiosta löytyisi sopiva kaveri.

      Eläkeläinen Kuopiosta

      • Anonyymi

        Pillua on tullut nuoltua. Kulli vielä maistamatta. Ukm 68v hki


    • Anonyymi

      183 poistettua kommenttia kyllä hönöt on sitkeitä.

    • Anonyymi

      Kyrpää imisin mielelläni vaikka koko päivän. Ukm bi runkkari 37v.

    • Anonyymi

      Kyllä kyrpää kiinnostaisi kokeilla, m61v

    • Anonyymi

      Voisin nuolla vaimosi pillua samalla saisit imeä kyrpääni. Voisit myös katsoa, kun nain vaimoasi, jossain asennossa voisit nuolla kumpaakin.

      Haluaisitko, että speemaisin pilluun vai haluaisitko, että tulisin suuhusi.

      Olen +50 mies Turun suunnalta, joten samalta suunalta olisitte.

      Kinostaisiko?

    • Kullia

    • Anonyymi

      60+kaveri Tuusulasta haluaisi ensimmäistä kertaa kokea kullin suussa, toiveena olisi nuorempi puhdas kaveri suuhun sopivalla kullilla, miksi ei myöhemmin vaikka peppuunkin ekaa kertaa.

    • Anonyymi

      Kyllä imsin pillu mielelläni vaikka heti

    • Anonyymi

      kyrpä laukaistaan ensin naiseen täytyy keskittyä paljon kauemmin

    • Voisin kyrpää imeä ja imettää.

    • Anonyymi

      Pillun nuoleminen on erittäin jees, ja sitä olen tehnyt ainakin satoja kertoja.
      Muihin kulleihin kuin omaani en koskisi millään ilveellä!!

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­­umme sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­­ude­ss­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/I7c8D4

    • Anonyymi

      Pillua...

    • Anonyymi

      Kyllä tälläikää jo kyrpää nuolisin. 70v.

      • Anonyymi

        Posliini 65v, bi mies nuolee pillua sekä munaa molemmat maistuu. Otan mieheltä kunnes laukeaa suuhuni nielen sperman. Mieluimmin karvattomalta kuten itsekin olen. Nautinto ottaa ajeltuja kivekset suuhun ja imutella. Löytyykö 05 alueelta karvatonta miestä? Olisi hauska kuulla, missä ? Siistiä ajeltua pillua myös ihana nuolla samaten välilihaa sormien reikää naisen voihkiessa nautinnosta. Bim.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Posliini 65v, bi mies nuolee pillua sekä munaa molemmat maistuu. Otan mieheltä kunnes laukeaa suuhuni nielen sperman. Mieluimmin karvattomalta kuten itsekin olen. Nautinto ottaa ajeltuja kivekset suuhun ja imutella. Löytyykö 05 alueelta karvatonta miestä? Olisi hauska kuulla, missä ? Siistiä ajeltua pillua myös ihana nuolla samaten välilihaa sormien reikää naisen voihkiessa nautinnosta. Bim.

        Vintage posliini seniori 05


    • Puhdas kulli maistuis kyllä 70v TRE

      • Anonyymi

        Samoin kyrpä ykkönen. M. 60 Hml


      • Anonyymi

        Tule tänään,lauantaina yhden jälkeen unisex alakertaan. imetään toisemme tyhjäksi. Vanhempi mies minäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule tänään,lauantaina yhden jälkeen unisex alakertaan. imetään toisemme tyhjäksi. Vanhempi mies minäkin.

        Pahus kun en huomannut kutsuasi,katsotaan joskus uudestaan.


    • Anonyymi

      ensinvittua sittenkyrpää jota saisin peppuuni koko nuolemisen ajan

    • Anonyymi

      Kullia ja kiveksiä on mukava imeksiä ja saattaa se kieli kiimoissa käydä reijälläkin lirputtamassa. Setämies E-p.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ekas kyrpä kovaks voi nussia mua kun nuolen pillua ihanaa

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­ek­­si­­tea­tteri avautu­­­u Suomeen! Ku­tsu­mme kai­kk­i­. Il­­mo­­it­tau­­­tumine­­­n ry­­­hmäämm­e tä­­äl­­­l­ä 👉 http://amisagroup.net/H/U6z7M1

    • Anonyymi

      Vieläkö farkuis pullottelee, avaa jo...

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­ts­­­um­­me sinu­­­t käym­ään u­­­ude­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://1lingo.com/H/B8w3G0

    • Anonyymi

      Aamupäiv. Huom.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­ts­­­um­­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­i mil­joona! 👉 http://arara-ik.com/H/O5s1W0

    • Anonyymi

      Pillua on jo tullut nuoltua. Kummasti alkaa kullin maistaminen kiinnostamaan. Ikää kohta 60v.
      Muukin touhuaminen m+m

    • Anonyymi

      Jopas on saastainen kysymys.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kulli taatusti maistuisi paremmalta. Vaimoni opetti minua leikkimään veljensä kanssa ja sitä on riittänyt.

    • Anonyymi

      kyrpää kovaks ja pillua märäks vuorotellen lastin ottaisin mieluiten suuhuni

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorta pillua . Ukm60

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kullia.

    • Anonyymi

      No pillua tietenkin.

    • Anonyymi

      Kullia tietenkin, mutta olisi mukava antaa suikkarit.

    Ketjusta on poistettu 275 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe