OMAKSI KADOTUKSEKSEEN!

Anonyymi-ap

”Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.”
2 Piet 3:14-16

Pietari oli oikeassa.
Näitä vääntäjiä on edelleen!

9

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaat kadotetut ... me täällä Valtakunnassamme tunnemme sääliä teitä kohtaan. Mitäs ette lukenee Raamattu-siteerauksiamme. Nyt saatte sittten vaellella ilman sielua ikuisesti. Meillä sen sijaan on joka päivä hauskaa, seksiinkin on mahdollisuus tarvittaessa. Pavelta Peteltä terveisiä.

      Vai ymmärsinkö aloituksen väärin?

      • Anonyymi

        Olet erinomainen esimerkki Pietarin mainitsemasta vääntäjästä.


    • Anonyymi

      Siksi juuri Raamatun lukeminen ilman Pyhän Hengen vaikutusta voi olla hyvin kohtalokasta.

      • Anonyymi

        Siitä on sanontakin: ”Lukee kuin Piru Raamattua”.


    • Anonyymi

      Aihealueet

      Uskonnot ja uskomukset
      Taivaaseen vai helvettiin...?

      Anonyymi-ap
      2023-05-23 15:27:44
      Ilmoita
      Meille ihmisille annettu vapaa tahto. Saamme siis tehdä valintoja oman ymmärryksemme mukaan. Vastuu valinnoistamme ja niiden seuraksista kuuluvat valinnan vapauteen.
      Näin se toimii myös hengellisissä asioissa. Sinä valitset vapaan tahtosi mukaisesti missä vietät jo alkaneen iankaikkisen elämäsi.
      Valinta on sinun. Ei äidin eikä kirkon. Sinä yksin kannat vastuun valinnastasi. Ei kukaan eikä mikään muu: vain sinä. Et voi kiertää, et pois selittää etkä valehdella. Olet juridisesti valintasi vastuusta eräänä päivänä Jumalan tuomioistuimen edessä. Uskallatko kantaa vastuusi?

    • Anonyymi

      Raamattu koitetaan mitätöidä teologienkin taholta ja siitä tässä likissä opetusta onko Raamattu luotettava. Perustuvaa opetusta tulisi opettaa niin, etä se on Jumalan puhetta ihmiskunnalle, eikä mikään satukirja ja siitä tässä linkissä on hyvää opetusta.
      https://www.youtube.com/watch?v=O5RjVP_TuRA

    • Anonyymi

      Raamattu menee jopa niin pitkälle että julistaa itsensä pyhäksi. Holy Bible. Pyhyys siis syntyy julistamalla. Raamatun kirjoittajat julistavat omat sanansa pyhiksi. Siis pelkät sanat joita jokainen lukija tulkitsee kuinka tulkitsee. Kirja itsessään ei siis ole pyhä.

      Pyhyys on oikeasti sana joka kuvaa kokemusta. Pyhyyden kaltainen voisi olla esimerkiksi kun yllättäen kokee kauneutta saapuessaan johonkin hienoon paikkaan luonnossa. Siinä ei tarvita sanoja. Pyhyys on kokemus, joka ylittää arjen tapahtumat ja jota ei sanoilla saavuteta, ei opita eikä määrätä.

    • Anonyymi

      Tottahan tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe