Ei koskaan auton ostoa netistä huutokaupoista tai välittäjältä ilman paikan päällä käyntiä

Anonyymi-ap

Ei pidä koskaan ostaa autoa huutokaupasta käymättä auton vieressä ja todentamassa mitä on ostamassa. Muuten käy näin

https://huutokaupat.com/suomen-autokauppa-oy/palautteet

Lue neutraalit ja negatiiviset.

En koskaan ostaisi mistaan autoa näkemättä itse omin silmin ja ajamatta.

5

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtavia elämänohjeita ja viisauksia taas jaossa. Otamme ne sieluihimme ja vaalimme näitä lopun ikäämme ja kiitämme sinua suuresta viisaudestasi ja neroudestasi.

• Anonyymi

Sanotaan nyt vielä kerran, vaikka on sanottu jo tuhat kertaa. Huutokauppaan pannaan myytäväksi ne autot joissa on joku kalliisti korjattava vika tai useita kalliisti korjattavia vikoja.

• Anonyymi

Minä ainakin olen huutanut monta autoa huutokaupoista kuvan ja kertomuksen perusteella. Hyvin ovat toimineet.
      Ei ne uusia ole olleet eikä uuden hintaisiakaan. Kun pysyttelee parhaiten nipussa pysyvissä merkeissä niin ongelmia ei ole.

• Anonyymi

Aina kun jotain myydään ja ostetaan. Jos kuvaus ei vastaa tuotetta on aina mahdollisuus purkaa kauppa. Koskee myös yksityisten välisiä kauppoja.

Voisin hyvin osta autoliikkeestä auton etänä. Tällöin minulla tietysti on normaali purkuoikeus jos auto ei ole sitä mitä luvattu. Voisin myös vaatia että kuntotestiraportin. En oikein ymmärrä mitä kutotestiraportin lisäksi itse osaisin autosta katsoa. Toki suuntavakaus jää vielä avoimeksi mutta sehän on syy kaupan purkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2197
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1790
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      72
      1544
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1326
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1194
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1181
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1173
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1071
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      1004
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      953
    Aihe