Tämän päivän 90 päivää morsiamessa näytettiin, kuinka lihava amerikkalaisnainen ratsasti Marokossa aasilla. Mielestäni jos ylipainoa selkeästi on, ei saisi mennä ainakaan aasin kyytiin (joku kookas hevonen on vähän eri asia, ihmisen ylipainon määrästä riippuen). Ihminen saa noin muutoin kantaa kilonsa kuten kantaa, se asia ei mulle kuulu - mutta mielestäni tuollaista eläinrääkkäystä ei pitäisi sallia.
Aasi-parka
7
256
Vastaukset
Mun on vaikea oppia sitä, että pulleaa tyttöä ei saa pyytää syliin. Polvet siinä narahtaa ja reisivaltimot tukkiutuu.
- Anonyymi
Katoin samaa ja totesin, ettei onneksi kauaa pysyny selässä. Ei ne isotkaan hevoset kestä liian isoja ihmisiä. Naapurissa oli suokki juossu jäätiköllä ja liukastuttuaan katkaissu selkärankansa, ilman selässä olevaa taakkaa.
- Anonyymi
Siellä ei Marokossa juuri eläinten hyvinvointi kiinnosta saavat filmiryhmältä hyvin rahaa, ja kyllä aasi on sitkeä kantamaan.
- Anonyymi
Se nainen oli kuin palstalainen.
- Anonyymi
Vähintään pitäisi olla norsu tai mammutti.
- Anonyymi
Toivottavasti näet vaivaa myös suomalaisista tehotuotantosikaloista, jotka ovat eläinten keskitysleirejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479