menossa rannalle nauttimaan ja aikaa viettämään, kun ei tarvi orjailla. Suomessa saisi olla aina kesä, jotta käyhät päsisi ulos,. Talvella ei viitsi lähteä kylmään kun voi nauttia takka tulesta ja sisällä olosta, mutta jos olisi aina kesä, niin se olisi kivaa.
Ei se haittaa, sisällä on kivaa viettää talvikuukaudet ja kesällä kaikki sade myrskyt, että käyhä on toella eikoisasemassa.
Sehän jruppii ja suututtaa työläisiä kun joutuu ilmalla kun ilmalla heräileen aamulla ja lähtemään, eihän se ole kivaa.
Tänään on hyvä päivä olla rannalla koko pivän. Viltti ja lukemista mukaan, tietsikka tai kännykkä ja katsella ja ihmetellä lmpöä. On se makeeta.
Kyllä nyt ilmat suosii köyhää
14
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mie pistän taas työhakemukseen "velvoite hskemus" ja menen myös rannalle.. 😎
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867827E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitä nautit? Taskumatista ei helteellä oikein viitsi nappailla. Oluet taas on hankala pitää rannalla viileänä.
- Anonyymi
Mun lemppari on mansikka raparperi viccy, sitä ostin lidlistä 6 isoa pulloa / 8 e. Se on tdoella hyvää kylmänä.
Rannalla on koiski sieltä jäätelöä ja irtokarkkia, Illalla kotona grilli sipulia ja liha vartaita.
- Anonyymi
Juu, mukava päivä lähteä soutelemaan ja rannalle oleilemaan.
- Anonyymi
Runo
Kun sinulla on hyvä, kaunis ote elämään,
sinun ei tarvi miettiä toisten tunteita ja sanoja,
Itse tietää, mitä olet ja mitä haluat
Ystävät ovat aina siinä, kun heitä tarvit ja he sinua. - Anonyymi
Joo täällä mökillä on oma ranta ja voi olla rannalla koska tahansa. Harmi vaan rantakelit loppuu kun huomenna alkaa kylmyysjakso.
- Anonyymi
Lähde aurinkorannoille, suit sait pikalähtöjä saa.
Me lähtään huomenna fizi saarille... ollaan kaksi viikkoa, seillä on kuule kirkkat veet eikä lokit ja naakat huutele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde aurinkorannoille, suit sait pikalähtöjä saa.
Me lähtään huomenna fizi saarille... ollaan kaksi viikkoa, seillä on kuule kirkkat veet eikä lokit ja naakat huutele.En mä viitti suomen kesästä lähtee. Talvella kävin portugalissa ja ens talvena jonnekkin en tiedä minne.
- Anonyymi
Ulkokäymälän hoitajan paikka sopisi monelle notkuvalle työttömälle. Näkee vaikka sen onko jollakin ulosteessa ralliraitaa.
- Anonyymi
No jos sinulla noin hyvin homma hallussa, niin eihän meitä elämästä nauttioita siinä enää tarvita
- Anonyymi
SITÄ EI VOI YMMÄRTÄÄ, ETTÄ MIKSI TÄNNE KYLMÄÄN TULEVAT AFRIIKAN KÖHÄT, EIKÖ NE SITTEN TIEDÄ.
- Anonyymi
Ei ne tiedä kun vihreät huijaavat niitä ja imuroivat tänne kasvitarhoille töihin.
- Anonyymi
Olen kai liian vanha kirjoitaa tänne.Kun elän jo työ-Eläkkellä?Työn teoista olen ansainut eläkkeeni ja maksanut eläke maksut. Tilastojen mukaan olen köyhä. Kun tuloja lehdistö arvioi. Kuka köyhä ,keskiluokkaa,rikas? Henkisesti en ole köyhä.En tee asiasta numeroa. Voin hyvin ,minulla on kaikki mitä tarvitsen vaikka olen köyhä,Halitsen rahan käyön.Huolehdin omasta hyvin voinstani.vertamatta itseäni muihin. Ulkoilen paljon läpi vuoden aikojen tällä pääkaupunki seutu.Ulkoilun ansiosta ja itseni kanssa tasapainossa olevana nukun yöni hyvin aina.Illan torkuna, aamun virkuna. Untani ei syö savukeet,ei alkohooli.Kun en niitä käytä,Velkaa ei ole ei sätöjä.Ei Taidetta,ei isoa taulu TV.Ei loma mökejä,ei loma matkoja.Mitäs sitä.Kun voin hyvin.En märehdi mennyt.Elän päivän kerralla.Hyvää alkavaa kesää.Sadetta tänne pääkaupunki setu lupasivat.Sade ei estä 3h.lenkiä ja sade on tervetullur luonolle,kuin putsaa ilmaakin.Katu pölyä ymm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263