Milloinkahan nämä Mäntän Mercedes korjaamot ovat auki? Ei näy ketään siinä TB:n vastapäätäkään.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Menee niin huonosti Mänttä-Vilppulalaisilla että mersut on myyty ja korjaamot tainnu mennä nurin?
Mutta ehkä kun Sassin kiitorata käynnistyy täydellä voimalla, niin sitten alkaa taas piristyy, kun lentämistä harrastava ja tänne tuleva varakkaampi väki tarvitsee autoihinsa huoltoja.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867896L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei kai johtotähteä tarvi korjata?!
- Anonyymi
Just kans noi yhdet heimolaiset ajaa vihreällä mersulla ilman kilpiä ku mielipuolet no niitähän ne onkin mutta kaahataan pitkin kyliä.
- Anonyymi
Tosimies korjaa itse romunsa
- Anonyymi
Näin on. Ei oo kyllä mersua mut pakko nää o ite korjata muutenkin kallista tää autoilu.
- Anonyymi00012
Tosimiehet korjaa parempaan talteen kaiken.
- Anonyymi
Ei mäntässä mercedeksia eikä audeja eikä bemareita korjata. Herranen aika. 80-luvun nissan ja fiat ovat meidän osaamisaluetta.
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt. Miksi osaava korjaamo on kiinni?
- Anonyymi
Tatsunit maununaholle
- Anonyymi
Mersun laatu Vitossa ainakin tosi huono. Ruostuu ja joutuu hitsaamaan pohjaa. Kone kai on kestävä. Mutta kori on onneton.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561