Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mäntän Mercedes korjaamot, aukioloajat.

Anonyymi-ap

Milloinkahan nämä Mäntän Mercedes korjaamot ovat auki? Ei näy ketään siinä TB:n vastapäätäkään.

11

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menee niin huonosti Mänttä-Vilppulalaisilla että mersut on myyty ja korjaamot tainnu mennä nurin?

      Mutta ehkä kun Sassin kiitorata käynnistyy täydellä voimalla, niin sitten alkaa taas piristyy, kun lentämistä harrastava ja tänne tuleva varakkaampi väki tarvitsee autoihinsa huoltoja.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17867896L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei kai johtotähteä tarvi korjata?!

    • Anonyymi

      Just kans noi yhdet heimolaiset ajaa vihreällä mersulla ilman kilpiä ku mielipuolet no niitähän ne onkin mutta kaahataan pitkin kyliä.

    • Anonyymi

      Tosimies korjaa itse romunsa

      • Anonyymi

        Näin on. Ei oo kyllä mersua mut pakko nää o ite korjata muutenkin kallista tää autoilu.


    • Anonyymi

      Ei mäntässä mercedeksia eikä audeja eikä bemareita korjata. Herranen aika. 80-luvun nissan ja fiat ovat meidän osaamisaluetta.

    • Anonyymi

      Samaa olen ihmetellyt. Miksi osaava korjaamo on kiinni?

    • Anonyymi

      Tatsunit maununaholle

    • Anonyymi

      Mersun laatu Vitossa ainakin tosi huono. Ruostuu ja joutuu hitsaamaan pohjaa. Kone kai on kestävä. Mutta kori on onneton.

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe