🤭 Mitä oikeuksia vielä pitää marssia?
Mitä vielä puuttuu mitä enemmistöllä on?
Mitä vielä pitää saada ja marssia Pridessä?
284
1274
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sinähän. Siellähän sinä olet aina joka vuosi.
- Anonyymi
Kultapieni, puhut taas ihan omaa unelmaasi.
- Anonyymi
Trollin vastaus.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868329J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pride on turhaa pelleilyä ja uhriutumista.
aito_Iainen kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä.
Pelleilyä se on.
Mutta kun muutakaan ei ole, niin tämä vuosi on selvittänyt, että yhä tarvitaan valistusta uskoville.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Pelleilyä se on.
Mutta kun muutakaan ei ole, niin tämä vuosi on selvittänyt, että yhä tarvitaan valistusta uskoville.Hanki nyt se elämä!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Onpa sinulla kumma elämä.
Sinun elämäsi on tämä palsta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et kerinnyt miten homoja syrjitään Suomessa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Miten homoja syrjitään Suomessa?
Anonyymi kirjoitti:
Homot eivät saa kirkkohäitä. Siinä ainakin on yksi paha syrjintä.
Mutta myös muiden vähemmistöjen asiat ovat kesken.- Anonyymi
Pride on teille aidossa uskossa oleville loistava tilaisuus evankeliointiin kerrankin ihan livenä kaapin takana jurputtamisen sijaan.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä.
Jotkut saattavat olla samaa mieltä sinun kyvyistäsi toimia Jeesuksen seuraajana Mark.16:ssa esitettyjen tunnustekojen valossa.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut saattavat olla samaa mieltä sinun kyvyistäsi toimia Jeesuksen seuraajana Mark.16:ssa esitettyjen tunnustekojen valossa.
Ilmeisesti sinulla on nuo kyvyt?
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on nuo kyvyt?
Tietenkään ei ole, enhän minä ole Uudestisyntynyt Jeesuksen seuraaja, kuten sinä olet kirjoittanut olevasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään ei ole, enhän minä ole Uudestisyntynyt Jeesuksen seuraaja, kuten sinä olet kirjoittanut olevasi.
Mitähän minun kykyni sitten sinulle kuuluvat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi seuraajilleen: "ÄLKÄÄ ANTAKO pyhää koirille, ÄLKÄÄKÄ HEITTÄKÖ HELMIÄNNE SIKOJEN ETEEN, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä."
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta myös muiden vähemmistöjen asiat ovat kesken.Kyse on uskonnonvapaudesta, eikä mistään syrjinnästä.
Jos ei usko kirkon ja Raamatun opin mukaisesti, kuten siihen, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen välinen, miksi pitäisi saada epäkristilliset kirkkohäät kristillisessä kirkossa.. Ei miksikään, vaan pitäisi perustaa itselle sopiva uskonnollinen yhdyskunta omanlaisten jumaliensa ympärille, jossa vihkiä omien mielihalujen mukaan ja kunnioittaa kristittyjen uskonnonvapautta antaen kristillisten kirkkojen säilyä kristillisinä. Anonyymi kirjoitti:
Kyse on uskonnonvapaudesta, eikä mistään syrjinnästä.
Jos ei usko kirkon ja Raamatun opin mukaisesti, kuten siihen, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen välinen, miksi pitäisi saada epäkristilliset kirkkohäät kristillisessä kirkossa.. Ei miksikään, vaan pitäisi perustaa itselle sopiva uskonnollinen yhdyskunta omanlaisten jumaliensa ympärille, jossa vihkiä omien mielihalujen mukaan ja kunnioittaa kristittyjen uskonnonvapautta antaen kristillisten kirkkojen säilyä kristillisinä.Uskonnonvapaus tarkoittaa sitä, että kaikki eivät saa samoja asioita ja oikeuksia.
Onko uskonnonvapaus käsitetty väärin? Eikö sen pitäisi tarkoittaa sitä, että saa harjoittaa uskontoaan ilman vastustusta?
Onko jossain muualla kuin kirkossa kielletty homojen vihkminen kirkossa?aito_Iainen kirjoitti:
Tiedän vanhastaan, että Mark 16 on Raamatun turha luku. Uskovien kyvyt eivät riitä. Totesin sen ensimmäisenä omalla kohdallani.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta myös muiden vähemmistöjen asiat ovat kesken.Ei taida onnistua muhamettilaisten temppelissäkään. Häivy selittämään hinttiaatteita muhamettilaisille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida onnistua muhamettilaisten temppelissäkään. Häivy selittämään hinttiaatteita muhamettilaisille.
Hinttiaate?
Se, että heille pitäsi kuulua samat oikeudet, mutta ei kuulu.
Muslimeilla vihkiminen ei ole uskonnollinen asia, ei siis temppeliä- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hinttiaate?
Se, että heille pitäsi kuulua samat oikeudet, mutta ei kuulu.
Muslimeilla vihkiminen ei ole uskonnollinen asia, ei siis temppeliäKuutiohan on älytön Paksukainen.
Et ole huomannut🤔 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta myös muiden vähemmistöjen asiat ovat kesken.Jaa, eivät saa kirkkohäitä. Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Avioliitto on sellainen liitto, josta ulkona olevat pyrkivät sisälle ja sisällä olevat pyrkivät ulos. Miksi siis solmia sellainen? Lain tähden tietenkin, että voi periä puolisonsa.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Sitä vaan, että arvostellessasi toisten tekemisiä ja asioita, saa kai sinun erinomaisuuttasi tuoda esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi seuraajilleen: "ÄLKÄÄ ANTAKO pyhää koirille, ÄLKÄÄKÄ HEITTÄKÖ HELMIÄNNE SIKOJEN ETEEN, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä."
Juuri noin, Pyhät ihmiset eivät kerskaa paremmuudellaan vaan antavat uskonsa ja tekonsa kertoa puolestaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, eivät saa kirkkohäitä. Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Avioliitto on sellainen liitto, josta ulkona olevat pyrkivät sisälle ja sisällä olevat pyrkivät ulos. Miksi siis solmia sellainen? Lain tähden tietenkin, että voi periä puolisonsa.
Joillakin on halu olla avioliitossa. Sille ei voi mitään, jos joku haluaa siitä ulos.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Joillakin on halu olla avioliitossa. Sille ei voi mitään, jos joku haluaa siitä ulos.
Länkytät taas tämänkin päivän täällä.
- Anonyymi
Persuthan ne uhrautuu. Paitsi sateenkaari persut.
Anonyymi kirjoitti:
Länkytät taas tämänkin päivän täällä.
Näin teet. Sinulla ei ole mitään annettavaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Näin teet. Sinulla ei ole mitään annettavaa.
Kykenet vain mässäykseen ja juopotteluun.
Etkä ymmärrä edes hävetä.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei usko kirkon ja Raamatun opin mukaisesti, kuten siihen, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen välinen, miksi pitäisi saada epäkristilliset kirkkohäät kristillisessä kirkossa.. Ei miksikään, vaan pitäisi perustaa itselle sopiva uskonnollinen yhdyskunta omanlaisten jumaliensa ympärille, jossa vihkiä omien mielihalujen mukaan ja kunnioittaa kristittyjen uskonnonvapautta antaen kristillisten kirkkojen säilyä kristillisinä."Kyse on uskonnonvapaudesta, eikä mistään syrjinnästä."
Uskonnonvapaus ei anna oikeutta syrjinnälle. - Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä.
Uhriutumisen ja pelleilyn kokemusasiantuntijana sinua pitää kai uskoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei usko kirkon ja Raamatun opin mukaisesti, kuten siihen, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen välinen, miksi pitäisi saada epäkristilliset kirkkohäät kristillisessä kirkossa.. Ei miksikään, vaan pitäisi perustaa itselle sopiva uskonnollinen yhdyskunta omanlaisten jumaliensa ympärille, jossa vihkiä omien mielihalujen mukaan ja kunnioittaa kristittyjen uskonnonvapautta antaen kristillisten kirkkojen säilyä kristillisinä.Olet sitä meltä että uskonnovapauden perusteella saa syrjiä. Onhan sekin näkemys, mutta syrjintää se joka tapauksessa on. Se että homopareja vihitään kirkossa ei ole mitenkään heteroilta pois. Te saatte heterokirkkohäät jos haluatte, kukaan ei sitä vastusta.
Teitä vain harmittaa se ajatus että te ette saa määrätä muidenkin puolesta mitä heille sallitaan mitä ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei usko kirkon ja Raamatun opin mukaisesti, kuten siihen, että kristillinen avioliitto on miehen ja naisen välinen, miksi pitäisi saada epäkristilliset kirkkohäät kristillisessä kirkossa.. Ei miksikään, vaan pitäisi perustaa itselle sopiva uskonnollinen yhdyskunta omanlaisten jumaliensa ympärille, jossa vihkiä omien mielihalujen mukaan ja kunnioittaa kristittyjen uskonnonvapautta antaen kristillisten kirkkojen säilyä kristillisinä.Te käyttäydytte paniikinomaisesti, ihan kuin homouden hyväksyminen pakottais teidät homoiksi, lol!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten homoja syrjitään Suomessa?
Esimerkiksi työelämössä tulee koeajalla potkut kun on homo tai vähennetään työvuoroja kun on homo. Tai ei uskota, että on homo jos ei näytä ulkoisesti stereotypialta. Tai sanotaan, että mitä toi heterokin täällä tekee. Tai luullaan naisellista lesboa heteroksi tai bisseksi. Tai luullaan miehekästä homoa heteroksi. Tai sanotaan, että et voi olla homo koska et näytä homolta. tai sanotaan, että nainen ei voi olla homo vaan se on bisse tai hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyse on uskonnonvapaudesta, eikä mistään syrjinnästä."
Uskonnonvapaus ei anna oikeutta syrjinnälle.Yhdenvertaisuusvaatimus ei koske uskontoja. Näin lain mukaan. Jumalaa ei voi syyttää syrjinnästä ja ohittaa sillä Hänen tahtoaan siitä mille liitoille Hän antaa siunauksensa.
- Anonyymi
Homoviha on yksin oman pääsi tuotosta ja käytät sitä olkiukkona.
Kritisoisit oikeista asioista, jos kritisoit. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta myös muiden vähemmistöjen asiat ovat kesken.No miksi ihmeessä sinne kirkkoon pitää tunkea. Eihän siellä käy ketään muutenkaan. Kirkkorakennus on vain rakennus tontin päällä.
- Anonyymi
Hmmmmmm…. Eikö olekaan mitään syytä.
- Anonyymi
Miksi tarvitsisi olla joku syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarvitsisi olla joku syy?
Eikö Prideen ole mitään syytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Prideen ole mitään syytä?
Ei siihen mielestäni tarvitse olla mitään erityistä syytä. Ne jotka haluavat mennä, menkööt. Ne jotka eivät, niin olkoon pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen mielestäni tarvitse olla mitään erityistä syytä. Ne jotka haluavat mennä, menkööt. Ne jotka eivät, niin olkoon pois.
Mikä sitten on se vähemmän erityinen syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on se vähemmän erityinen syy?
Voihan sitä vain hengailla mukana jos haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä vain hengailla mukana jos haluaa.
Osoittaa ,että he eivät ole pieni kotona luimisteleva porukka, vaan joukkko joka näkyy ainakin keran vuodessa, Ja tietenkin tapaa muita samanlaisia.
- Anonyymi
Olisit iloinen sinun oikeuksia siellä pidetään esillä.
- Anonyymi
Meitä heteroja ja muuten perin tavallisia saattaa jo kyllästyttää harvinaisempien seksisuuntausten korostus kulttuurissamme, mutta jos kuuluisimme johonkin niistä, tietäisimme totisesti, mitä meiltä puuttuu: tasavertainen, luonteva hyväksyminen.
Aina täytyy varoa sanojansa, piilotella ja pallotella, ettei aiheuttaisi ankaraa arvostelua.
Ja eräillä vanhoillisilla ja fundamentalisteilla on vielä aggressivinen suhtautuminen vähemmistöihin. Sarkaa on.Vai niin. Kerro nyt kuule mitä sinä et saa enää sen jälkeen kun homot ovat saaneet mennä naimisiin? Ynnä kerro myös miksi teidän fundujen pitää joka vappu järjestää usealla paikkakunnalla jeesus-marssi? Minkä oikeuksia teiltä vielä puuttuu?
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Vai niin. Kerro nyt kuule mitä sinä et saa enää sen jälkeen kun homot ovat saaneet mennä naimisiin? Ynnä kerro myös miksi teidän fundujen pitää joka vappu järjestää usealla paikkakunnalla jeesus-marssi? Minkä oikeuksia teiltä vielä puuttuu?
Mitä oikeuksia Suomessa ei ole homoilla mutta heteroilla on?
yIämummo kirjoitti:
Asiat ovat homoilla nykyään aika hyvin. Paitsi että yhä edelleen löytyy jengiä - esim tältä palstalta joka päivä - joiden mukaan homot pitäisi viedä hoitoon tai jopa vankilaan. Kerroppas kuinka moni liberaali tai jopa homo on vaatinut palstalla että hihhulit pitäisi viedä hoitoon tai vankilaan?
yIämummo kirjoitti:
Edelleen vain mies ja nainen saavat kirkossa vihkimisen.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Monta kertaa olet kysynyt tätä samaa, aito_Iainen?
Asiat ovat homoilla nykyään aika hyvin. Paitsi että yhä edelleen löytyy jengiä - esim tältä palstalta joka päivä - joiden mukaan homot pitäisi viedä hoitoon tai jopa vankilaan. Kerroppas kuinka moni liberaali tai jopa homo on vaatinut palstalla että hihhulit pitäisi viedä hoitoon tai vankilaan?
Etkös sinä ajattele uskovista ihan samoin kuin jotkut homoista?
Kai vapaassa maassa saa olla myös homoista ihan sitä mieltä mitä on ja sanoa sen?Anonyymi kirjoitti:
Monta kertaa olet kysynyt tätä samaa, aito_Iainen?
Missä on vastaus aito_laiselle?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kirkko itse päättää ketä vihkii.
yIämummo kirjoitti:
Etkös sinä ajattele uskovista ihan samoin kuin jotkut homoista?
Kai vapaassa maassa saa olla myös homoista ihan sitä mieltä mitä on ja sanoa sen?Kerroppas koska minä olen tällä palstalla vaatinut että hihhulit pitää viedä hoitoon tai jopa vankilaan? Vastaavia tekstejä hihhulit julkaisevat homoista tämän tästä.
Kerroppas koska minä olen tällä palstalla vaatinut että hihhulit pitää viedä hoitoon tai jopa vankilaan? Vastaavia tekstejä hihhulit julkaisevat homoista tämän tästä.
Niin, että hulluja ovat mutta saavat kulkea kuitenkin vapaana.
Minä en näe yhtään tuollaista ”vastaavaa” tekstiä homoista.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei siellä kaikkia miehiä ja naisiakaan vihitä.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Missä on vastaus aito_laiselle?
Vastaan sinulle, aito_Iainen, seuraavasti. Voi sitä marssia vaikka etuudet ovat jo saavutetut. Vaikka esimerkiksi iloitakseen saavutuksista tai osoittaakseen tukeaan myös vastaisuuden varalta.
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan sinulle, aito_Iainen, seuraavasti. Voi sitä marssia vaikka etuudet ovat jo saavutetut. Vaikka esimerkiksi iloitakseen saavutuksista tai osoittaakseen tukeaan myös vastaisuuden varalta.
Itseasiassa alussa oli vain vähän väkeä.
Vähitellen homojen asiat huomattiin paremmin ja myös heteroja tuli Pride-kulkueeseen.Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä kaikkia miehiä ja naisiakaan vihitä.
Jos on jo avioliitossa tai ei ole kirkon jäsen. Siinä ainoat esteet miehille ja naisille.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Itseasiassa alussa oli vain vähän väkeä.
Vähitellen homojen asiat huomattiin paremmin ja myös heteroja tuli Pride-kulkueeseen.Mitä sitten vielä pitää marssia?
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Niin, että hulluja ovat mutta saavat kulkea kuitenkin vapaana.
Minä en näe yhtään tuollaista ”vastaavaa” tekstiä homoista.Enkä minä ole nähnyt yhtään tuollaista tekstiä homoista, mutta eräät hihhulit vaativat kyllä, että uskovaiset pitäisi viedä hoitoon.
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaan sinulle Anonyymi, että ne marssit ovat tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vaatimista ja provokaatiota.
Homoista ei puutu mitään heteroilla olevia oikeuksia Suomessa.Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä ole nähnyt yhtään tuollaista tekstiä homoista, mutta eräät hihhulit vaativat kyllä, että uskovaiset pitäisi viedä hoitoon.
Sinulle ei puhuttukaan, Anonyymi.
yIämummo kirjoitti:
Minä vastaan sinulle Anonyymi, että ne marssit ovat tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vaatimista ja provokaatiota.
Homoista ei puutu mitään heteroilla olevia oikeuksia Suomessa.Jos asia on noin niin miksi sitten provosoidut.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Jos asia on noin niin miksi sitten provosoidut.
Mikä ei ole niin kun provosoidut?
yIämummo kirjoitti:
En minä provosoidu.
Nytkin olet käynyt ihan kuumana kun Pride tulee taas ja sitten sen jälkeen alat kuumottelemaan jo seuraavaa kesää...
Nytkin olet käynyt ihan kuumana kun Pride tulee taas ja sitten sen jälkeen alat kuumottelemaan jo seuraavaa kesää...
En ole. Olen täysin rauhallinen. Älä projisoi omia tunteitasi minuun.
yIämummo kirjoitti:
En ole. Olen täysin rauhallinen. Älä projisoi omia tunteitasi minuun.
Ja joka vuosi sama juttu. Ne järjestää sen kuitenkin.
Ja joka vuosi sama juttu. Ne järjestää sen kuitenkin.
Opettele sitten hallitsemaan tunteitasi.
yIämummo kirjoitti:
Opettele sitten hallitsemaan tunteitasi.
Puhu ihan itsellesi vaan. Kaikki nämä sinun aloituksesi...
Puhu ihan itsellesi vaan. Kaikki nämä sinun aloituksesi...
Kiitos samoin!
yIämummo kirjoitti:
Homoista ei puutu mitään heteroilla olevia oikeuksia Suomessa.Tilanne, että homot saisivat kirkossa vihkimisen, mutta heterot eivät.
Vieläkö ilkkuisit?Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten vielä pitää marssia?
Tämä palsta on hyvä esimerkki. Homoista tiedetään liian vähän ja levitetään hulluja ajatuksia.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tilanne, että homot saisivat kirkossa vihkimisen, mutta heterot eivät.
Vieläkö ilkkuisit?Kyllä saavat. Saithan sinäkin .
Homoilla on ihan samat ehdot kirkkovihkimiseen kuin muillakin. Kenenkään seksuaalista suuntautumista ei kysytä. - Anonyymi
Vai niin. Kerro nyt kuule mitä sinä et saa enää sen jälkeen kun homot ovat saaneet mennä naimisiin? Ynnä kerro myös miksi teidän fundujen pitää joka vappu järjestää usealla paikkakunnalla jeesus-marssi? Minkä oikeuksia teiltä vielä puuttuu?
Vastaus nikille Mistänäitäoikeintulee 2023-05-25 15:24:33
Lienet lukenut huolimattomasti kirjoitukseni 2023-05-25 14:58:06. En ole fundu, ja kannatan neutraalia ja tasavertaista suhtautumista vähemmistöihin. Näytät ymmärtäneen päinvastoin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saavat. Saithan sinäkin .
Homoilla on ihan samat ehdot kirkkovihkimiseen kuin muillakin. Kenenkään seksuaalista suuntautumista ei kysytä.Näköjään estetty. Me kaksi miestä potkitaan ulos. Se on tullut selväksi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Näköjään estetty. Me kaksi miestä potkitaan ulos. Se on tullut selväksi.
He voivat mennä maistraattiin koska kirkon avioliittoon ei kahta samaa sukupulta olevia koskaan ole vihitty.
Ei vihitä moskeijoissakaan.
Jokaiselle löytyy kuitenkin oma paikka eikä tarvitse yrittää rikkoa muiden arvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He voivat mennä maistraattiin koska kirkon avioliittoon ei kahta samaa sukupulta olevia koskaan ole vihitty.
Ei vihitä moskeijoissakaan.
Jokaiselle löytyy kuitenkin oma paikka eikä tarvitse yrittää rikkoa muiden arvoja.Moskeijoissa ei vihitä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskeijoissa ei vihitä ketään.
Kyllä vihitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskeijoissa ei vihitä ketään.
https://www.hic.fi/fin/vihkiminen-info/
Kyllä vain vihitään, heidän tavallaan. - Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Homoista ei puutu mitään heteroilla olevia oikeuksia Suomessa.Pääasiassa pride-marssit ovat nykyään hauskanpitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa pride-marssit ovat nykyään hauskanpitoa.
Kaukana siitä, aggressiivistä uhriutumista se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan ei olisi isokaan ongelma, jos kirkko lopettaisi syrjimästä samapareja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä projisoi omia aggressiivisia tapojasi muihin.
Anonyymi kirjoitti:
https://www.hic.fi/fin/vihkiminen-info/
Kyllä vain vihitään, heidän tavallaan.Että kun on virallinen vihkijä ja paperit, niin voi vihkiä vaikka meren rannalla. Olen lukenut, että muslimit eivät mene avioliittoon moskeijassa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Että kun on virallinen vihkijä ja paperit, niin voi vihkiä vaikka meren rannalla. Olen lukenut, että muslimit eivät mene avioliittoon moskeijassa.
Kaksi todella nàismaista kimittäjää siellä.
🤓 - Anonyymi
Totra? Lasten puolesta ihan hirvittää kun kuulee Ihmisen kertovan elävänsä Raamattua todeksi elämässään,
Mihin sellainen ihminen kykenee asettamaan hybäksyttävät rajat Raamatulle ja lapsensa hyvinvoinnille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei siis ole sijaa päätöksenteossa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kauheaa katsottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi miehelle naisen.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei ole tietoa. Ensin kuitenkin Jumala Raamatun mukaan teki yksin olleelle miehelle avun, joka hänelle sopii. Teki eläimiä, mutta ne eivät sopineet.
On luonnonlaki, että on urokset ja naaraat.Anonyymi kirjoitti:
Suomessa piispat päättävät. Ei taida Jumala päättää mistään. Ei siis ole edes kiinnostunut.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Suomessa piispat päättävät. Ei taida Jumala päättää mistään. Ei siis ole edes kiinnostunut.
Olen lukenut kommenttejasi ja tullut siiven tulokseen, että sinä olet mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoulu tasoa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
"Suomessa piispat päättävät. Ei taida Jumala päättää mistään. Ei siis ole edes kiinnostunut."
Piispat eivät päätä juuri mistään. Kirkolliskokous on kirkon päättävä elin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut kommenttejasi ja tullut siiven tulokseen, että sinä olet mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoulu tasoa.
Kiva jos vielä osoittaisit lukutaitosi lisäksi ymmärtäväsi lukemaasi. Hiekkalaatikkoraadin mukaan olisit itse mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoulutasoa, kun perusteettomasti omien tunneperäisten havaintojesi pohjalta esität arvostelujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luomiskertomuksen mukaan Luodun ihmisen kylkiluusta tehtiin nainen, jolloin ihmisen jäänteitä alettiin kutsua mieheksi.
Loiko Jumala siis miehelle naisen? - Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Homoista ei puutu mitään heteroilla olevia oikeuksia Suomessa.Voitko vielä tarkentaa, mitä sellaista he vaativat, mikä olisi sinulta tavalla tai toisella pois?
Anonyymi kirjoitti:
"Suomessa piispat päättävät. Ei taida Jumala päättää mistään. Ei siis ole edes kiinnostunut."
Piispat eivät päätä juuri mistään. Kirkolliskokous on kirkon päättävä elin.No piispat eivät ole kirkossa kovin merkittäviä.
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sinulla todella kirjoitusvirheitä täynnä oleva syyttävä kirjoitus.
En voi ottaa vakavasti.Anonyymi kirjoitti:
Voitko vielä tarkentaa, mitä sellaista he vaativat, mikä olisi sinulta tavalla tai toisella pois?
Mitä se haalivat mitä meillä muilla olisi?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olipa sinulla todella kirjoitusvirheitä täynnä oleva syyttävä kirjoitus.
En voi ottaa vakavasti.Olen myös lukenut kommenttejasi ja tullut siihen tulokseen, että sinä olet mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoululaisen tasoa.
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös lukenut kommenttejasi ja tullut siihen tulokseen, että sinä olet mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoululaisen tasoa.
Vai että sellaiseen tulokseen.
Se on tietysti yksi mielipide.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se on tietysti yksi mielipide.Eikä vain yksi, meitä on kymmeniä tällä pastalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös lukenut kommenttejasi ja tullut siihen tulokseen, että sinä olet mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoululaisen tasoa.
Turhaan toistat itseäsi, aito_Iainen/yIämummo.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se on tietysti yksi mielipide.Tässä toinen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä viimeinkin rauhoittua, Repe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä viimeinkin rauhoittua, Repe.
Sinulla alkoi taas repetys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa pride-marssit ovat nykyään hauskanpitoa.
Niin ovat Jeesus-marssitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko HÄN ottanut kantaa asiaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko HÄN ottanut kantaa asiaan ?
On, Raamatulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla alkoi taas repetys.
Mikset rauhoitu, Repe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repe, rauhoitu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten vielä pitää marssia?
Uhriutua!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriutua!!!!!!!
Sen olen myös todennut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriutua!!!!!!!
Se on heille tuttu sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vielä tarkentaa, mitä sellaista he vaativat, mikä olisi sinulta tavalla tai toisella pois?
Sinä mikään normaali ole. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos vielä osoittaisit lukutaitosi lisäksi ymmärtäväsi lukemaasi. Hiekkalaatikkoraadin mukaan olisit itse mieleltäsi sairas ja älyltäsi apukoulutasoa, kun perusteettomasti omien tunneperäisten havaintojesi pohjalta esität arvostelujasi.
Avuttomuutesi on kornia. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siitä ei ole tietoa. Ensin kuitenkin Jumala Raamatun mukaan teki yksin olleelle miehelle avun, joka hänelle sopii. Teki eläimiä, mutta ne eivät sopineet.
On luonnonlaki, että on urokset ja naaraat.Kyllä on. Kaksi miestä ei lisäänny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko itse päättää ketä syrjii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä he sitten vaativat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on syrjitty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan ei olisi isokaan ongelma, jos kirkko lopettaisi syrjimästä samapareja.
Ihmisen pitää saada syrjiä Jumalan sanaa ja asettaa omat toiveet, ajan hengen mukaiset ajatukset sen yläpuolelle vaatien väkisin niille siunausta Herran huoneessa? Jumalaltahan se siunaus tulee, eikä Hän siunaa sanansa vastaisia asioita. Sellaisen vaatiminen ei ole rakkautta Jumalaa kohtaan, jota tulee rakastaa ja kunnioittaa, ja Hänen sanansa mukaisesti myös lähimmäisiä, sen vastaisuus ei ole oikeanlaista rakkautta. Kirkossa ei ole mitään perustetta alkaa leikkimään asioilla ja lähteä pinnallisiin vihkimisiin, epäkristillisten avioliitoiksi nimettyjen sukupuolineutraalien liittojen vihkimisiin ilman Jumalan siunausta. Jos Jumalan sana ei kerran merkitse, voi mennä naimisiin maistraatin kautta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
On luonnonlaki, että on urokset ja naaraat.Tiedät, että Raamatun mukaan Jumala yhdisti vain miehen ja naisen, eikä antanut muita vaihtoehtoja lisäksi kuin naimattomuuden ja torjuu tämän miehen ja naisen avioliiton ulkopuolisen seksuaalisen kanssakäymisen jyrkästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos halutaan pitää kirkko kristillisenä, ei voida näyttää vihreää valoa selvästi Jumalan sanan vastaiselle toiminnalle väittäen Jumalan olevan väärässä ja syyttäen maallistuneena Hänestä vieraantuneena ihmispolona syrjinnästä ja alkaa sen perusteella pyytämään Häntä siunaamaan asioita vasten tahtoaan. Ihminen luulottelee siinä itsestään kovin suuria. Se olisi vain kristinuskolla leikkimistä. Jos kiinnostaa elävän Jumalan sijaan muut jumaluudet, ne löytyy muualta, voi luoda ihan omanlaiset jumalansa. Niissä ei ole pelastusta, mutta itse ihminen tiensä valitsee, kun totuus ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä projisoi omia aggressiivisia tapojasi muihin.
Miksi sinä itse kuitenkin teet niin?
- Anonyymi
Pitää kuulua niihin oikeisiin puolueisiin...
Pride on puoluepolitiikkaa nykyisin...- Anonyymi
Homot ei kestä erimieltä olevia.
Anonyymi kirjoitti:
Homot ei kestä erimieltä olevia.
Eikö?
Miksi pitää olla eri mieltä selvistä asioista. Uskovat olivat eri mieltä myös homojen avioliitoista.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eikö?
Miksi pitää olla eri mieltä selvistä asioista. Uskovat olivat eri mieltä myös homojen avioliitoista.Taas siinä Jammu olet riitelemässä.
Soinia paksumpi Kuutio ei huomioi sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas siinä Jammu olet riitelemässä.
Soinia paksumpi Kuutio ei huomioi sinua.Hyvä puoli on että sinä huomiot 24/7 <3
Anonyymi kirjoitti:
Taas siinä Jammu olet riitelemässä.
Soinia paksumpi Kuutio ei huomioi sinua.Ai riitelen.
Kun kerron miten uskovat ovat toimineet. Pitääkö olla hiljaa ja unohtaa. Minä en unohda.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ai riitelen.
Kun kerron miten uskovat ovat toimineet. Pitääkö olla hiljaa ja unohtaa. Minä en unohda.Täällä kerrotaan miten kaksi nàismaista Iihavaa siellä toimii.
Laiskottelua, mässäystä ja aIkoholia.
Niin pääsee Soinia paksummaksi, kuten siellä.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ai riitelen.
Kun kerron miten uskovat ovat toimineet. Pitääkö olla hiljaa ja unohtaa. Minä en unohda.Hyvä että tunnustit itsesi Jammuksi.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ai riitelen.
Kun kerron miten uskovat ovat toimineet. Pitääkö olla hiljaa ja unohtaa. Minä en unohda.Karsea näky mitä ei voi unohtaa.
Soinia paksummat ToIIot siellä.
🤓
- Anonyymi
Kai heidän pitää vielä päästä enemmistöksi. Sehän se on tämän kaiken tarkoitus. Ensin tehdään kaikista sukupuolineutraaleja, ettei kukaan tiedä mitä sukupuolta tai seksuaalista suuntausta on. Sitten voidaan kaikki uhriutua kuka minkäkin kummallisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Sinun kohdalla ovat näköjään jo onnistuneet.
- Anonyymi
Miksi uhriudut, ihme mieslapsi kitisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi uhriudut, ihme mieslapsi kitisee
Itsehän niin teet
- Anonyymi
Miksi kiihdytätte itsenne vihaan ja käännytte pois rakkaudesta. Jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan.
- Anonyymi
Sano se Setaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se Setaan!
Mutta kun Jeesus osoitti sanansa opetuslapsilleen.
- Anonyymi
Kaikki valta pitäis vielä näiden wokettajien saada ja vastustajat hautuumaalle -kiitos!!
- Anonyymi
Kyllä Setalla vielä tavoitteita riittää.
Seuraavaksi pitää moniavioisuus saada Suomeen ja sen jälkeen pitää pedofilia tehdä lailliseksi, joten kyllä tasa-arvolla on vielä tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi pitää moniavioisuus saada Suomeen ja sen jälkeen pitää pedofilia tehdä lailliseksi, joten kyllä tasa-arvolla on vielä tekemistä.Pedofilian ja raiskauksen laillistaminen ei ole Setan ohjelmassa, eikä eduskunta tee niitä koskaan laillisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi pitää moniavioisuus saada Suomeen ja sen jälkeen pitää pedofilia tehdä lailliseksi, joten kyllä tasa-arvolla on vielä tekemistä.Mitä sellaista he ovat tavoitelleet, joka olisi esimerkiksi teidän hyvinvoinnistanne jollakin tavalla pois?
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi pitää moniavioisuus saada Suomeen ja sen jälkeen pitää pedofilia tehdä lailliseksi, joten kyllä tasa-arvolla on vielä tekemistä.Seta ei edistä pahuutta eikä rikollisuutta.
Moniavioisuus tuskin tulee lailliseksi, vaikka sitä haluavia olisi muutama kymmenen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sellaista he ovat tavoitelleet, joka olisi esimerkiksi teidän hyvinvoinnistanne jollakin tavalla pois?
Miten se olisi sinun hyvinvoinnistasi pois jos ei Seta saa mitä vaatii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofilian ja raiskauksen laillistaminen ei ole Setan ohjelmassa, eikä eduskunta tee niitä koskaan laillisiksi.
Kyllä se on pikkuhiljaa siedättämällä.
- Anonyymi
Ketä käyttää suomessa tota sanaa...
- Anonyymi
Tännekin puolustivat tuotavaksi pedofiileille mieluista K-18-tavaraa alaikäisistä näytettäväksi.
- Anonyymi
Itsekään en ymmärrä mikä tarve on korostaa suokupuolisen suuntauksen erilaisuutta... sitähän nämä marssit ilmentävät. Eikö jokainen voi olla ihan oma itsensä omana itsenään niin, ettei sitä tarvitse väkipakolla tyrkyttää. Toki moiseen tapahtumaan mahtuu myös kaikenlaista poikkeavaa yksilöä, jotka pääsevät itseään näin ilmaisemaan.
Luulisin, että tapahtuman pohjimmainen tarkoitus on näkyvyyden lisäksi saada rahoitusta erilaisilta yhteistyökumppaneilta.
Jos joku touhuaa koiranaamari päässään ja huutaa tasa-arvoista kohtelua herättää se lähinnä hämmennystä. Haluaako hän duuniin, jossa voi olla koiranaamari pääsään vai pitääkö viedä lenkille ja pissittää. Jos väkisin haluaa näyttää epänormaalilta miksi vaatia, että muut pitävät normaalina.- Anonyymi
Cis-sukupuolinen hetero on aina voinut olla sitä mitä on. Sen tähden hänelle ei välttämättä koskaan avaudu se millaista on elämä, jossa se ei ole ollut itsestäänselvyys. On sanottava että ymmärtämättömyyttä löytyy myös vähemmistöjen keskuudesta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus-marssi on minkä korostamiseksi?
Kysy kuutiolta jos itse et tiedä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kuutiolta jos itse et tiedä,
Et näytä sinäkään tietävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näytä sinäkään tietävän.
Toni tiedän. Mutta sinä et, ketuttaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toni tiedän. Mutta sinä et, ketuttaako?
"Toni" tietää. 😂
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus-marssi on minkä korostamiseksi?
UIIaViivi_aito_Iaisen kirjoitusvirheiden korostamiseksi.
- Anonyymi
Häiritseekö sinua jonkun ihmisen heterous? Oletan, että ei.
Se on näiden tapahtumien tavoite.- Anonyymi
Häiritseekö siis aitouskovia homous ?
- Anonyymi
>> Mitä vielä pitää saada ja marssia Pridessä? <<
Kyllä kannattaa marssimista nyt opetella, niin luonistaa sitten Jeesus-marssikin, kun sen aika on. - Anonyymi
Napamarssihan on ihan tuttua, omanapamarssi siis. Ulos ja sisään milloin minnekin missäkin 😏 https://www.is.fi/viihde/art-2000009614248.html
- Anonyymi
Totta onhan noita Jeesus marsseja ja aito aviotouhuja nähty. Oma napa se paras napa vaikka ei edes itse ole kirjoista mallia otettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta onhan noita Jeesus marsseja ja aito aviotouhuja nähty. Oma napa se paras napa vaikka ei edes itse ole kirjoista mallia otettu.
Jeesus-marssissa Jeesus on keskiössä
- Anonyymi
Hullujen hommaa.
- Anonyymi
Lue tämän palsta kommentteja homoista niin näet miten alkeellisia ja vastenmielisiä asenteita erilaisia lähimmäisiä kohtaan edelleen Suomessa on.
- Anonyymi
Tätä se uskovaisten lähimmäisrakkaus on. He esittävät olevansa hyviä ihmisiä, mutta todellisuudessa he syrjivät ja vahingoittavat muita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä se uskovaisten lähimmäisrakkaus on. He esittävät olevansa hyviä ihmisiä, mutta todellisuudessa he syrjivät ja vahingoittavat muita ihmisiä.
Joopa joo.
Jeeesuskin oli varmaan huono ihminen, kun sanoi syntiselle naiselle:
"Mene , äläkä täst edes syntiä tee." Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo.
"Mene , äläkä täst edes syntiä tee."Jeesus sanoi, että muut eivät saa niin sanoa. Siinäkin tapauksessa kaikki lähtivät hiljaa pois.
Hyvä silti, että sai kerran tehdä syntiä..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo.
"Mene , äläkä täst edes syntiä tee."Luuletko olevasi uusi Jeesus jonka tehtävä on kertoa muille miten elää?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus sanoi, että muut eivät saa niin sanoa. Siinäkin tapauksessa kaikki lähtivät hiljaa pois.
Hyvä silti, että sai kerran tehdä syntiä..Elämäsi on niin mitätöntä, että sinun pitää taas kuvata sääsken purematkin. Uli-uli ulisee Erkkiä!
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi on niin mitätöntä, että sinun pitää taas kuvata sääsken purematkin. Uli-uli ulisee Erkkiä!
Niin se menee. Sääsket pistivät minua rajusti jo lapsena Kittilässä. Se on ikuinen kesäkiusa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Niin se menee. Sääsket pistivät minua rajusti jo lapsena Kittilässä. Se on ikuinen kesäkiusa.
Toki uliset sitäkin facessa kun muuta elämää sinulla ei ole.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus sanoi, että muut eivät saa niin sanoa. Siinäkin tapauksessa kaikki lähtivät hiljaa pois.
Hyvä silti, että sai kerran tehdä syntiä..Raamatussa ei lue, että Jeesus kutsuu syntisiä.
Raamatussa lukee, että Jeesus kutsuu syntisiä PARANNUKSEEN. Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei lue, että Jeesus kutsuu syntisiä.
Raamatussa lukee, että Jeesus kutsuu syntisiä PARANNUKSEEN.Aivan sama mitä Raamatussa lukee.
Siellä lukee myös, että saastainen saastukoon lisää.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Aivan sama mitä Raamatussa lukee.
Siellä lukee myös, että saastainen saastukoon lisää.Soini todella paksussa kunnossa, mutta Kuutio vie silti voiton.
Älytöntä mässäystä kahdella ToIIolla ja ihan joka päivä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Aivan sama mitä Raamatussa lukee.
Siellä lukee myös, että saastainen saastukoon lisää.Et siis edelleenkään huomaa kuinka Iihava Kuutio onkaan🤔
- Anonyymi
Miksi pitää olla vielä aito avioliitto ry ?
Samat oikeudet noilla on kuin homoilla.- Anonyymi
Aito avioliitto on normaaleiden ihmisten ja perheiden järjestö.
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit ihmiset ottavat avioeron, ottavat viikonloppukännin,....
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Normaalit ihmiset ottavat avioeron, ottavat viikonloppukännin,....
Kaksi ToIIoa siellä joka päivä humaIassa.
Ja Kuutio vetelee sinua takaIautaan.
🤓 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ne ajamme lapsille oikeutta syntyä ja kasvaa oman isän ja oman äidin perheissä missä tuntevat juurensa molempien vanhempien puolelta.
aito_Iainen kirjoitti:
Kyllä, ne ajamme lapsille oikeutta syntyä ja kasvaa oman isän ja oman äidin perheissä missä tuntevat juurensa molempien vanhempien puolelta.
Eikö sitä oikeutta ole ollut?
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi ToIIoa siellä joka päivä humaIassa.
Ja Kuutio vetelee sinua takaIautaan.
🤓Milloin alat kirjoittaa tosiasioita?
Et tietenkään koskaan.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Milloin alat kirjoittaa tosiasioita?
Et tietenkään koskaan.VaIehtelet tosiaan aina.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Että Kuutio se on Soinia paksumpi.
Kaksi älytöntä mässäävää ToIIoa.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei ole kaikilla lapsilla, kuten tiedät. Tarkoituksella saatetaan lapsia isättömiksi ja äidittömiksi, niin etteivät saa kasvaa heidän kanssaan, eivätkä aina saa tuntea ollenkaan toista vanhempaansa, äitiänsä tai isäänsä.
- Anonyymi
Se on pelkkä uhritutumiskultti.
- Anonyymi
Minä olen luullut, että se on ilon ja rauhan marssi, jossa aatteensa kannattajat marssivat yhdessä ja toistensa seurasta nauttien.
Musiikki soi ja luovuus vaatetuksessa ja kampauksissa pääsevät esiin!- Anonyymi
Kaikkea sinä luuleekin. Se on polittinen ja ideologinen aivopesu marssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin!
Tulkaa kaapista niin loppuu tuo stressi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ideologian ja aatteen kannatuksella suurikin ero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ideologian ja aatteen kannatuksella suurikin ero?
Ihan samaa aivotonta touhua ovat.
- Anonyymi
”Luovuus vaatetuksessa” tarkoittaa pahimmillaan sitä että jätetään housut kotiin tai pukeudutaan muuten hyvin seksuaalisesti päiväsaikaan lastenkin nähden. Laki siveettömästä pukeutumisesta ja käytöksestä on kuin kuollut kirjain.
- Anonyymi
Ketkä ovat tämän takana?
Suuryritykset, demokraatit (sosialistit) ja eturyhmät.
Missä on meidän DeSantis?
https://www.reuters.com/world/us/florida-governor-says-he-is-signing-bill-limiting-lgbtq-instruction-schools-2022-03-28/
Jättäkää lapset rauhaan.- Anonyymi
LBQT aate leviää kuin syöpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LBQT aate leviää kuin syöpä!
Ihan oksettaa.
- Anonyymi
"Missä on meidän DeSantis?"
Ei missään, sillä Suomi on sivistyneempi valtio kuin Yhdysvallat. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Minua ei kuitenkaan aatteet okseta.
”Minä minä”-narsisti siinä taas äänessä.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minä minä”-narsisti siinä taas äänessä.
🤓24/7 stalkkaaja siinä taas äänessä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kun otin kantaa "ihan oksettaa".
Missäs se BaxuKuutio taas luuraa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24/7 stalkkaaja siinä taas äänessä.
Majapaikassasi Niuvassa siis ruokatauko.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Majapaikassasi Niuvassa siis ruokatauko.
🤓Juu, tänään Hellun taikinakuorrutettua joutsenta.
- Anonyymi
On terveempää oksentaa sairaille aatteille, kuin niellä niitä.
- Anonyymi
Heidän pitäisi ymmärtää se pikkuasia vaikka heillä omassa pienessä mielessään on satoja eri sukupuolia koska ovat itse päänsä sotkeneet että sukupuolia on tasan kaksi mies ja nainen toiset naiset ny vai sattuu tykkäämään naisista enemmän kun miehistä ja jotkut miehet tykkää enemmän miehistä kun naisista noi niiku seksuaalisessa mielessä tämä osin johtunee siitä että nykyisen kaltaisessa yhteiskunnassa ei mielestäni ole mikään ihme että ihmisillä ei ole hajuakaan omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan mu noita ei silti pitäisi tuputtaa kaikille se ei kuulu kenellekään mitä kukin on kotonaan mutta sen muiden käännyttämisen on loputtava jokaisella meistä kun on itsemääräämisoikeus jokainen meistä on oikeutettu itse päättämään onko homo vai hetero ja se joka väittää että näistä kahdesta on jotain välimuotoja valehtelee silmät suurena ja asiasta on mulle kommentoitavaa ni edelleen ilmottaa päivän ja kellonajan koska kerkiää haminan torille ni voidaan asiasta keskustella ihan koska tahansa vaikka keskellä yötä jos ei ole pokkaa päivänvalossa myöntää valehtelevansa itselleen ja muille
- Anonyymi
Mutku. Mutku jotkut tykkää VAIN naisista tai VAIN miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku. Mutku jotkut tykkää VAIN naisista tai VAIN miehistä.
Juu ja jotkut tykkää sekä naisista että miehistä ja toisinpäin.
- Anonyymi
Vai että Haminan torille, sinä kaiketi tulet torille Fredrikinkadun kautta?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja siitä huolimatta ihmiset tykkäävät kukin mistä tykkää. Enemmän tai vähemmän.
Kuutio tykkää mässätä ja Iykkiä sinua pyIIyyn.
🤓
- Anonyymi
No josko sais Bud Lightia….
- Anonyymi
Valitettavasti ei, Karhu on yhteistyökumppanimme 🐻
- Anonyymi
Kunhan pelleilevät.
- Anonyymi
Vielä wokettajien tulee saada kaikki valta ja erimieliset haudan lepoon!
- Anonyymi
> Mitä vielä pitää saada ja marssia Pridessä?
Kaikki valta...
....on kyllä mielenkiintoista miten prideväki muistuttaa päivä päivältä enemmän natseja.- Anonyymi
Ja se valta näkyy jo politiikassa, kaupunkien toiminnassa, kultuurissa, mediassa, luterilaisessa kirkossa, talouselämässä, turuilla ja toreilla, ... mutta vielä heillä näköjään on ihmisiä teloitettavana joko henkisesti tai fyysisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Ja se valta näkyy jo politiikassa, kaupunkien toiminnassa, kultuurissa, mediassa, luterilaisessa kirkossa, talouselämässä, turuilla ja toreilla, ... mutta vielä heillä näköjään on ihmisiä teloitettavana joko henkisesti tai fyysisesti.
Älä viitsi valehdella.
Katso vaikka kirkkoa: valta on kirkolliskokouksella ja piispoilla.
Eduskunnassa taitaa olla yksi homo. Moni homo on kyllä taiteellinen- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Älä viitsi valehdella.
Eduskunnassa taitaa olla yksi homo. Moni homo on kyllä taiteellinen"Katso vaikka kirkkoa: valta on kirkolliskokouksella ja piispoilla."
Hyvä huomio sinulta, papisto laajalti ja myös piispat ovat omaksuneet homouden lähtökohdakseen kaikkeen kirkolliseen toimintaa. Oikeastaan vain vapaat suunnat ovat vailla homoutta, mutta mekin olemme koko ajan ankaran painoksen kohteina. Homous on vallannut kaikki muut yhteiskunnalliset alat ja mekin saamme varmaan kohta tuntea nahoissamme koska haluamme pitää Jumalan tahdon primaarisena asiana. Koska veri alkaa virrata, niin tähän toimeen woketusliike vielä tarvitsee lisävaltaa. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homoilla ei ole valtaa missään. Vain omissa toiminnoissaan.
Nämä homppelit pitäisi saada ruotuun ja järjestää näille pakkotyötä, että tämä turha vouhkaaminen jäisi vähemmälle.
Haittaa tuosta homppeleitten mellakoinnista on ja veronmaksajille koituu kustannuksia, kun näitten jälkiä pitää siivota jätteistä mitä homppelit tekevät tuolla mellakoissaan.
Homppelit pitää pakottaa töihin vaikka väkisin tai sitten toimittaa Venäjälle saamaan älyä päähänsä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Älä viitsi valehdella.
Eduskunnassa taitaa olla yksi homo. Moni homo on kyllä taiteellinenMiksi ihmeessä jatkat vaIehteluasi🤔
Eduskunnassa on ainakin koIme homoa.
OIet tosiaan VaIheen ikuinen Orja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Katso vaikka kirkkoa: valta on kirkolliskokouksella ja piispoilla."
Hyvä huomio sinulta, papisto laajalti ja myös piispat ovat omaksuneet homouden lähtökohdakseen kaikkeen kirkolliseen toimintaa. Oikeastaan vain vapaat suunnat ovat vailla homoutta, mutta mekin olemme koko ajan ankaran painoksen kohteina. Homous on vallannut kaikki muut yhteiskunnalliset alat ja mekin saamme varmaan kohta tuntea nahoissamme koska haluamme pitää Jumalan tahdon primaarisena asiana. Koska veri alkaa virrata, niin tähän toimeen woketusliike vielä tarvitsee lisävaltaa.Yritä päästä noista sairaista fantasioistasi. Sano sille opettajallesikin, että lopettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä jatkat vaIehteluasi🤔
Eduskunnassa on ainakin koIme homoa.
OIet tosiaan VaIheen ikuinen Orja.En tiedä nykyhallitusta.
Kolme vastaa todellisuutta: 1,5 prosenttia homoja.Anonyymi kirjoitti:
Nämä homppelit pitäisi saada ruotuun ja järjestää näille pakkotyötä, että tämä turha vouhkaaminen jäisi vähemmälle.
Haittaa tuosta homppeleitten mellakoinnista on ja veronmaksajille koituu kustannuksia, kun näitten jälkiä pitää siivota jätteistä mitä homppelit tekevät tuolla mellakoissaan.
Homppelit pitää pakottaa töihin vaikka väkisin tai sitten toimittaa Venäjälle saamaan älyä päähänsä.Lopeta tuo älytön vouhkaaminen homppeleista.
Anonyymi kirjoitti:
"Katso vaikka kirkkoa: valta on kirkolliskokouksella ja piispoilla."
Hyvä huomio sinulta, papisto laajalti ja myös piispat ovat omaksuneet homouden lähtökohdakseen kaikkeen kirkolliseen toimintaa. Oikeastaan vain vapaat suunnat ovat vailla homoutta, mutta mekin olemme koko ajan ankaran painoksen kohteina. Homous on vallannut kaikki muut yhteiskunnalliset alat ja mekin saamme varmaan kohta tuntea nahoissamme koska haluamme pitää Jumalan tahdon primaarisena asiana. Koska veri alkaa virrata, niin tähän toimeen woketusliike vielä tarvitsee lisävaltaa.Et tiedä mitään.
Kirkko estää homoparien vihkimisen kirkossa.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En tiedä nykyhallitusta.
Kolme vastaa todellisuutta: 1,5 prosenttia homoja.Puhe oli eduskunnasta eikä hallituksesta.
OIet taas täysin sekaisin. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En tiedä nykyhallitusta.
Kolme vastaa todellisuutta: 1,5 prosenttia homoja.Miksi VaIehtelit siis🤔
Anonyymi kirjoitti:
Puhe oli eduskunnasta eikä hallituksesta.
OIet taas täysin sekaisin.No niin. Tietenkin eduskunta. 1,5 prosenttia homoja kuten yleensäkin yhteiskunnassa.
Tässä on vaan tuo hallituksen muodostaminen ollut esillä koko ajan.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
No niin. Tietenkin eduskunta. 1,5 prosenttia homoja kuten yleensäkin yhteiskunnassa.
Tässä on vaan tuo hallituksen muodostaminen ollut esillä koko ajan.Eduskunta on kuule eri asia kuin hallitus. Koita nyt edes sen verran tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Eduskunta on kuule eri asia kuin hallitus. Koita nyt edes sen verran tietää.
Kuule. Tässä on hallituksen muodostus ollut esillä koko ajan.
Eduskunta saatiin jo aiemmin. Siinä on siis 1,5 prosenttia homoja, hallituksessa nolla.Et vieläkään lopeta tuota älytöntä vouhkaamista. En ole itse kohdannut paskalle haisevaa homoa; taitavat olla siistejä.
Sinä et hiljene, joten sinut pannaan vankilaan?Olin ottanut kuvat viime kerralla, mutta ajatellut laittaa ne Facebookiin vähän ennen Suomeen lähtöä.
Tänään oli päällä toiset kuteet XXL, mutta ei yhtään kuvaa minusta.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Heh.
Kännissä oleva kadulla nukkuva vanha mies.
Ei sovi minuun. Eikä täällä kehenkään.Sellaisen näköinen sinä juuri olet.
Olet sivistymätön moukka. Anonyymi kirjoitti:
Sellaisen näköinen sinä juuri olet.
Olet sivistymätön moukka.Kännissä oleva kadulla nukkuva vanha mies.
Olet mieltä vailla.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jotkut vaatteet ovat rakkaita kuten missä Jokerit näkyy.
Jokerit on Putinin ystävä kuten sinäkin.
- Anonyymi
Kuka ihme tuollaistakin kommenttia on peukuttanut?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tarkoitat Harkimoa.
Tarkoitan Jokereita ja sinua.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei Jokerit ole minulle häpeän aihe. Kyllä se siitä taas.
Kaikki häpeävät sinua ja sitä toista ToIIoa!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kännissä oleva kadulla nukkuva vanha mies.
Olet mieltä vailla.Näytät aivan Spurgulta!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei Jokerit ole minulle häpeän aihe. Kyllä se siitä taas.
Mahan ympärys ToIIoilla 160 cm ja 180 cm.
- Anonyymi
Miksi sateenkaartilaiset eivät mene Ugandaan puolustamaan sinne homppeleita ?
Ugandassa on vielä hallinnolla järkeä torjua tätä homppeleitten hillumista.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Heh heh. Ugandassa eivät homot ole hilluneet, vaan olleet lähinnä piilossa.
Heh heh,
kuutio on järkyttävä Paksukainen.
Soinia lihavampi.
🤓
- Anonyymi
Onhan tuota listaa vielä paljon ...
-ajaa haittamaahanmuuttoa.
-kehitysapua miljardeja.
-LGBTQ ideologiaa
-bensan hintaa korotuksia
-huumeiden käyttöä edistävät
-holtiton velanotto
-koululaitos pilattu
-sananvapaus uhattuna
-kristinusko kielteinen. - Anonyymi
Suomen lapsissa ja nuorissa tulevaisuus: "Tänään oli ollut se paljon puhuttu sateenkaarityöpaja, jonka piti kestää 2h. Puolet luokasta poistui 20min kohdalla".
Kotona oksensivat suorastaan asian ulos mitä väkisin yritettiin tunkea sinne. Lapset ja nuoret herkästi vaistoavat feikit.- Anonyymi
Viherpunikkien touhua tämä homppeleitten mellakointi on ja punikit ovat kaikki homppeleita.
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunikkien touhua tämä homppeleitten mellakointi on ja punikit ovat kaikki homppeleita.
Sinulla on vinksahtanut käsitys. Homous on seksuaalinen suuntaus, ei poliittinen aate.
- Anonyymi
Ei nuoria niin vaan valjasteta poliittisten liikkeiden vallan alle!
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuoria niin vaan valjasteta poliittisten liikkeiden vallan alle!
Purra sai nuoret kannattamaan Perussuomalaisia.
- Anonyymi
"Kotona oksensivat suorastaan asian ulos mitä väkisin yritettiin tunkea sinne. Lapset ja nuoret herkästi vaistoavat feikit."
Wokettajien propagandassa kaikki on mahdollista kuten yleensäkin propagandoissa, mutta käytäntö on aina eri asia, aina eivät ihmiset noudata propagandojen käskytyksiä ilman veristä väkivaltaa. Jos wokettajat jatkavat niin jossain vaiheessa heidän tulee siirtyä myös veritekoihin kuten aina on käynyt jos ihmisiin aletaan syöttää asioita joita eivät hyväksy. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinulla on vinksahtanut käsitys. Homous on seksuaalinen suuntaus, ei poliittinen aate.
Viherpunikeilla siitä on tehty poliittinen ajatus jota he sitten jatkuvasti meuhkaavat.
Yleensä SDP, vasemmisto, RKP ja viherpunikit on täysin homppeleita. Anonyymi kirjoitti:
Viherpunikeilla siitä on tehty poliittinen ajatus jota he sitten jatkuvasti meuhkaavat.
Yleensä SDP, vasemmisto, RKP ja viherpunikit on täysin homppeleita.Luullakseni vain harva homo on politiikassa.
Eli vasemmistossa on lähinnä muita kuin homoja. Kuten Harry Wallin.
- Anonyymi
<<punikit ovat kaikki homppeleita.<<
Varsinkin sateenkaari suojelija. Instituutio on eliitti kommareita, - saatanan kiero juttu.
Mikä yhtälö?- Anonyymi
Homppelit pitäisi toimittaa Ugandaan siellä he saisivat perseillä miten heitä huvittaisi.
Viherpunikit ovat pahimpia homppeleita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit pitäisi toimittaa Ugandaan siellä he saisivat perseillä miten heitä huvittaisi.
Viherpunikit ovat pahimpia homppeleita.Samaa mieltä!
- Anonyymi
Eiköhän nyt Pridemarssit ole pidetty ja aletaan suunnittelemaan muidenkin hyväksi jotain marsseja. Kuten esimerkiksi lasten, ja nuorten mielenterveyden, vanhusten, sairaiden, köyhien ja vähäosaisten ym. kärsivien hyväksi. Eikö sitä pitäisi jo pikkuhiljaa ruveta ajattelemaan muitakin ihmisiä.
- Anonyymi
bride on kuin uskontonne olette muiden vietävissä ?
- Anonyymi
Synnin pesä on Helsinki myös. Vaikka Raamattu yksiselitteisesti pitää homoutta syntinä, on jopa kirkko joissain kaupungeissa mukana pride tapahtumissa. Aika iljettävää. Miten kävi Sodoman ja Gomorran? Read the Bible
- Anonyymi
Evlut kirkko ei muut kirkot.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Hyvä täsmennys.
Tarkoitatko komppaamasi poikakaverisi kanssa, että Kirkoista ainoastaan Suomen Evankelisluterilainen Kirkko hyväksyy Jumalan luomityöhön kuuluvan erilaisuuden luonnollisena asiana?
- Anonyymi
Hö, ei yhtään syytä….
- Anonyymi
Ymmärtääkseni ei mitään.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859