niin kysyn mitä tapahtuu vainajan henkilökohtaisille
tavaroille ja vaatteille.Lähetetäänkö ne paketissa
omaisille vai pitääkö ne hakea sairaalasta?
Kun potilas nukkuu pois
6
348
Vastaukset
- Anonyymi
Ne pitää hakea sairaalasta.
- Anonyymi
Usein sairaala ilmoittaa niistä ja lähi sukulainen saa hakea tavarat. Jos nyt niitä tarvitsee jotenkin. Muissa tapauksissa laitetaan vainajan sateen roskiin, kukapa vainajan vaatteita haluaisi
- Anonyymi
Minä halusin.
- Anonyymi
Lähiomaiseen otetaan heti asiasta yhteys .Pyydetään mahdollisimman pian ne noutaa osastolta. Osastoilla ei säilytys tiloja .Jos ei ole paikalla kuoleman hetkellä.Kuitenkin jokainen voi mennä vainajan hyvästelemään heti ja samalla ottaa hänen tavarat osatolta. Heittää siten itse sairaalan roskis ,jos niitä ei tarvitse. Ne kun kuitataan. Ei riitä puhelu: Hävittäkää sana puhelimessa.
- Anonyymi
Isä kuoli sairaalassa 100 kilometrin päässä. Hautausurakoitsija toi henkilökohtaiset tavarat samalla,kun haki vainajan.
- Anonyymi
Minä kävin sairaalasta hakemassa vainajan vaatteet ja tavarat. Ei ollut kiva hetki se! Sormus on tallessa, pidän sitä joskus sormessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362004
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221102